شرکت توزیع کشمش پلویی طلایی

خریدار در این سایت می تواند به صورت مستقیم با شرکت تولید و توزیع کشمش پلویی طلایی وارد مذاکره شود و این محصولات را که بیشتر برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد با قیمت رقابتی و البته کیفیت مرغوب تهیه نماید.

شرکت کشمش طلایی

تولید کشمش پلویی طلایی

کشمش پلویی طلایی در ایران در حجم وسیعی تولید می گردد و بهترین تولیدکنندگان آن از نظر میزان حجم ملکان و بناب استان آذربایجان شرقی و ملایر استان همدان است که از نظر کیفی محصولات استان آذربایجان باکیفیت تر از تولیدات استان همدان می باشد.

 

به این جهت به کشمش طلایی، کشمش پلویی هم می‌گویند چون این محصول از آنجایی که بیشتر برای صادرات مورد استفاده قرار می‌گیرد و بیشترین و بهترین مشتریان آن کشورهای عربی که عموماً شمال آفریقا و کشورهای حوزه خلیج فارس می‌باشند از آن برای مصارف پلویی و طبخ در کنار برنج استفاده می‌کنند، به همین جهت به آن محصول پلویی هم می گویند.

 

این نوع کشمش باید بی هسته و بی دانه باشد و هر چقدر رنگ آن زرد تر و طلایی تر باشد طبیعتاً قیمت و کیفیتی بالاتر خواهد داشت چون مسئله رنگ در این کشمش بسیار مهم و حیاتی است لذا در خط تولید کارخانه های کشمش علاوه بر دستگاه سورتینگ لیزر، کالرسورتر هم مجهز می کنند تا بر حسب رنگ محصول هم، آنها را مرتب کند.

 

با علم به اینکه مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان قزوین واقع شده و این شهر تولید کننده اصلی کشمش پلویی طلایی نیست لذا برای تامین مشتریان این مرکز نیاز است که بار به صورت فله از باغداران و بارگاه داران استان آذربایجان شرقی خریداری و در کارخانه این مرکز که در تاکستان قزوین است کارهای فرآوری و بسته‌بندی آن انجام گیرد.

توزیع کشمش پلویی

قیمت کشمش پلویی طلایی

به این محصول نام های دیگری هم اطلاق می شود که می توان به کشمش انگوری و کشمش کالیفرنی هم اشاره کرد و همانطور که در بالا گفته شد بیشتر جهت صادرات مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای صادرات کارتونهای خالص استفاده می‌کنند که ۵ یا ۱۰ کیلویی متداول است.

 

اما قیمت آن در حال حاضر یعنی تابستان ۱۴۰۰ معادل هر کیلو ۳۴۵۰۰ تومان فاکتور می شود. اگر به دنبال باری مرغوب هستید که مشتری یا خریدارتان در آن طرف مرز بار را مرجوع نکند قیمت آن در حال حاضر همین است اما اگر برای بازارهای ضعیفی نظیر عراق، سوریه، بلاروس، بلغارستان و اوکراین کشمش طلایی را در نظر داشته باشید پیشنهاد می کنیم از تولیدات ملایر نیاز خود را تامین کنید.

 

اگر به دنبال خرید این محصول هستید باید بدانید که می توانید به صورت حضوری و یا داخل ایران خریدتان را ثبت کنید و بار را به همین صورت در کشورمان و داخل مرز تحویل بگیرید. اما برای برخی از مشتریان این محصول که خارج از کشور هستند و امکان دسترسی به کشورمان را حداقل تا اطلاع ثانوی ندارند این امکان را نیز فراهم کردیم و با استخدام نیرویی برای این مورد می توانیم تمام کارهای گمرک، ترانزیت، بهداشت و استاندارد و در انتها قرنطینه بار را انجام داده و محموله را به صورت مستقیم برایتان ارسال کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما