صادر کننده کشمش سبز عمده

صادر کننده کشمش سبز و کشمش طلایی قلمی در حجم بالا و به صورت عمده ای در این مرکز حضور دارد و مشتریانی که قصد خرید بدون واسطه این محصولات را از کارخانه دارند می توانند خرید مستقیم و از تولید به مصرف انجام دهند.

صادر کننده کشمش سبز

فرآوری و بسته بندی کشمش سبز مرغوب

کشمش سبز و کشمش طلایی قلمی از عمده‌ترین محصول صادراتی کشورمان در زمینه این نوع خشکبار در ایران محسوب می شود و مشتریان زیادی به دنبال خرید این محصول از سراسر دنیا هستند. از این جهت که تولید این نوع کشمش در ایران به نوعی انحصاری و فقط در اختیار کشورمان می‌باشد.

 

در صورتی که به تازگی و در طی یکی دو سال گذشته به دنبال بی عرضگی مسئولان تاجران افغان به کشورمان و مناطق استان خراسان و شهرهای کاشمر و خلیل‌آباد که تولید کننده اصلی این محصول هستند آمده و این نوع کشمش ها را در حجم وسیع خریداری کرده و به کشور خود می بردند و با برند و نام خود به سرتاسر دنیا ارسال می‌کردند.

 

با این اوصاف محصولی که در بالا به آن پرداخته شد پس از تولید آن که عموماً در اواخر شهریورماه و زودتر از هر نوع کشمش دیگری در ایران اتفاق می‌افتد در کارخانه های دو منطقه اشاره شده، فرآوری و آماده شده و در کارتون های ۳ و ۵ کیلویی کار بسته بندی آن انجام می گیرد که البته گاهی اوقات از کارتون های ۱۰ کیلویی هم برای صادرات استفاده می شود.

صادر کننده عمده کشمش

صادرات کشمش سبز به صورت عمده

مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین کارخانه کشمش دارد و همان طور که مستحضر هستید این منطقه تولید کننده کشمش سبز نیست و برای تامین مشتریان خود که به دنبال خرید این محصول هستند به ناچار محصول فرآوری شده از کارخانه های استان خراسان با قیمتی ارزان تر خریداری کرده و در کارخانه خود، کارهای بسته بندی آن انجام می گیرد و با همان نرخی که مراکز تولیدی اشاره شده به مشتری خود قیمت می دهند، نرخ خواهد داد.

 

مجموعه تولیدی کشمش آراد علاوه بر تولید انواع کشمش که می توان به دو محصولی که در بالا به آن اشاره شد و کشمش تیزابی و کشمش طلایی هم اشاره نمود، کار صادرات این محصولات را نیز انجام می دهد یعنی پروسه گمرک، بهداشت و استاندارد آن را نیز با هزینه شخصی انجام داده و برای مشتری در هر جایی از دنیا که باشد بار را به صورت پلمپ شده ارسال می‌کند.

 

لازم به ذکر است برای مشتریان هم که به دنبال خرید کشمش سبز و طلایی قلمی هستند این مورد را عنوان می‌کنیم که امکان اینکه مشخصات خریدار اعم از برند، اطلاعات تماس، آدرس و یا هر چیز دیگری، بر روی کارتون هایی که این محصولات را در آن پر می کنیم درج خواهد شد و به این صورت مشتری از بابت اینکه از خریدارش دور نخورد اطمینان خواهد یافت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما