عرضه کشمش پلویی اعلا در تاکستان

عرضه کشمش پلویی اعلا و مرغوب از تولیدات تاکستان استان قزوین که بهترین کیفیت این نوع محصول را در ایران در اختیار دارد در این مرکز از تولید به مصرف انجام می شود و خریداران می توانند خریدی مستقیم از کارخانه داشته باشند.

کشمش پلویی تاکستان

تولید کشمش پلویی اعلا

کشمش پلویی در واقع به سایز ریز یا پایین‌ تر از ۱۰ میل کشمش آفتابی و کشمش تیزابی گفته می شود که به صورت بی دانه و بی هسته بوده و از بهترین تولید کنندگان آن می توان به منطقه تاکستان قزوین و ملایر استان همدان اشاره نمود که این نوع کشمش را در کارتون های ۹ کیلویی همراه با وزن کارتون در بازار ایران عرضه می کند.

 

اگر به دنبال خرید بهترین کیفیت این محصول هستید قطعاً باید از تولیدات تاکستان خرید خود را انجام دهید در غیر این صورت اگر باری متوسط با قیمتی ارزان تر می خواهید تولیدات ملایر به شما پیشنهاد می گردد که در ظاهر، تفاوت کیفیت این دو محصول کاملاً مشهود است.

 

به صورت کلی از کشمش پلویی برای استفاده در طبخ به همراه برنج، تولید کیک، کلوچه و شیرینی و یا در آشپزی و تولید سالاد استفاده می شود.

 

لازم به ذکر است علاوه بر انواعی که در بالا به آن پرداخته شد ما نوع دیگری از کشمش پلویی هم در کشورمان تولید می‌کنیم که به آن کشمش پلویی زرد یا کشمش طلایی می گویند که از تولیدات ملکان و بناب استان آذربایجان شرقی و همین ملایر استان همدان است و برای صادرات بسیار مناسب بوده و برای بازار داخلی خیلی از آن بهره نمی برند.

عرضه کشمش تاکستان

عرضه کشمش پلویی تولید تاکستان

با وجود اینکه این مرکز در تاکستان واقع شده طبیعتاً باید از محصولات همین منطقه جهت فرآوری و بسته بندی استفاده کنند و از طرفی چون این منطقه  بهترین کشمش تیزابی و کشمش آفتابی را در ایران به خود اختصاص می دهند لذا قطعاً محصولی که در این مرکز به دستتان می رسد دارای بالاترین درجه کیفیت خواهد بود.

 

با وجود اینکه شماره تماس مدیر فروش مجموعه را در این سایت قرار داده ایم و شما می‌توانید استعلام به روز قیمت نمایید اما در اواسط مرداد ۱۴۰۰ قیمت محصول پلویی آفتابی در هر کارتون به ۲۲۵۰۰۰ تومان و محصول پلویی تیزابی در هر کارتون به ۲۳۵۰۰۰ تومان می رسد.

 

جالب آنکه این محصولاتی که در بالا به آن اشاره شد، کارخانه‌های مجاور این مرکز هم در تاکستان تولید می کنند اما هر کارتون را ۵ الی ۱۰ هزار تومان گران‌تر می‌فروشند. پس این مورد را در نظر داشته باشید قیمتی که در این مرکز به شما داده می‌شود قیمت کف بازار تولید تاکستان خواهد بود نه از همه آنها ارزان‌تر. یعنی قرار نیست بازار قیمت دهی بهم بخورد و در دادن نرخ پایین تر رقابت ایجاد شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما