فروشنده معتبر کشمش پلویی درجه یک

شما در این مرکز به صورت مستقیم و بدون واسطه با فروشنده و تولیدکننده انواع کشمش درجه یک از جمله کشمش پلویی آفتابی و تیزابی وارد همکاری خواهید شد و امکان خرید حضوری و غیر حضوری را البته با هماهنگی کردن با مدیر فروش کارخانه خواهید داشت.

فروشنده کشمش پلویی

تولید انواع کشمش درجه یک

این مجموعه یعنی مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین فعالیت داشته و عموما محصولات همین منطقه را جهت فرآوری و بسته بندی در کارخانه خود مورد استفاده قرار می دهد مگر در مواردی خاص که باید به کشمش طلایی ملکان اشاره نمود که این منطقه یعنی ملکان استان آذربایجان شرقی بهترین تولید کننده این نوع محصول در ایران محسوب می‌شود و به همین جهت بار به صورت فله از آنجا خریداری کرده و در کارخانه کشمش آراد، کارهای فرآوری روی آن انجام می گیرد.

 

اما منطقه تاکستان قزوین را باید بهترین تولید کننده کشمش آفتابی و کشمش تیزابی در ایران نام برد که هر دو محصول اشاره شده به صورت بی دانه و بی هسته بوده و در کارخانه و پس از فرآوری تبدیل به کشمش پلویی قرمز و قهوه ای می شوند که هم جهت فروش در بازار داخلی کاربرد دارد و هم جهت صادرات.

 

این محصولات را با بهترین کیفیت ممکن و اصطلاحاً درجه یک آماده می‌کنیم چرا، چون دقیقاً همان محصولاتی را که برای صادرات استفاده می شود در بازار داخلی نیز دقیقا با همان کیفیت آماده و به فروش می رسانیم و جالب آنکه کارخانه هایی که در مجاورت این مرکز قرار دارند این محصولات را کارتونی ۵ تا ۱۰ هزار تومان دقیقاً با همین کیفیت گران‌ تر به مشتریان خود می فروشند.

فروشنده کشمش درجه یک

فروش کشمش پلویی درجه یک

در بالا پرداختیم که منظور از کشمش پلویی در اینجا دو رنگ قرمز و قهوه ای است که با نام آفتابی و تیزابی هم آنها را می شناسند. این محصولات برای صادرات در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص به فروش می‌رود اما برای بازار داخلی کارتون های ۹ کیلویی برای آن در نظر گرفته می‌شود که در واقع هشت و نیم کیلو کشمش و نیم کیلو وزن کارتون است.

 

در این مرکز این امکان برای شما فراهم شده است که مستقیما با مدیر فروش مجموعه ارتباط بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید، هر گونه مشاوره ای در مورد این محصولات مانند گرفتن اطلاعاتی نظیر قیمت. در ادامه می توانید در یکی از شبکه‌ های اجتماعی از ایشان فیلم واقعی بار را دریافت کرده و این اطمینان را داشته باشید باری که به دستتان می رسد یا اینکه حضوری درب کارخانه خریداری می کنید دقیقا مانند همان فیلم خواهد بود نه صرفاً یک فیلم دانلود شده از اینترنت.

 

مورد مهمی که وجود دارد این است که بر روی کارتون هایی که این مرکز به مشتریان خود می دهد هیچگونه راه ارتباطی، شماره تماس و آدرس دقیق کارخانه وجود ندارد و می‌تواند برای تمام مشتریان یک امتیاز محسوب گردد چرا که از مشتری خود دور نخواهد خورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما