فروش مستقیم کشمش طلایی در قزوین

فروش مستقیم کشمش طلایی در تاکستان قزوین که این مرکز در این منطقه کارخانه کشمش دارد آغاز شده است و اگر شما قصد تهیه این محصول را با بهترین کیفیت ممکن دارید می توانید با واحد فروش سایت همین شرکت تولیدی ارتباط تلفنی بگیرید.

کشمش طلایی قزوین

تولید کشمش طلایی با بهترین کیفیت

یکی از بهترین محصولات صادراتی ایران، کشمش طلایی یا کشمش انگوری می باشد که در معدود مناطق تولید کننده انگور و کشمش، این محصول را هم تولید می‌ کنند. این محصول بی دانه و بی هسته که بیشتر از آنکه جهت فروش در بازار داخلی از آن استفاده شود جهت صادرات از آن بهره می برند با میزان گوگردی که به این محصولات می زنند باعث می شود که رنگ آنها طلایی و زرد رنگ شود و به همین جهت مناسب بازار کشورهای عربی که به رنگ طلایی علاقه زیادی دارند خواهد بود.

 

لازم به ذکر است منطقه تاکستان قزوین به تولید کشمش تیزابی و کشمش آفتابی شهره است و بالاترین کیفیت این محصولات را در ایران به خود اختصاص می‌دهد که حدود چند سالی می شود که به مانند بارگاه داران ملکان و بناب کشمش طلایی هم تولید می کنند و به همین جهت تولیدات این منطقه با ملکان و بناب که بالاترین کیفیت این محصولات را در ایران دارند هیچ تفاوتی ندارد.

 

با این اوصاف شما می‌توانید کشمش طلایی را با کیفیت مرغوب و اعلا به گونه ای که هیچ گونه خریداری نتواند عیب و ایرادی روی آن بگذارد در این مرکز خریداری کنید، آن هم در کارتون های ۱۰ کیلویی و ۵ کیلویی خالص که به صورت ۵ لایه بوده و شیرینک هم روی آن انجام می گیرد.

فروش کشمش قزوین

فروش مستقیم انواع کشمش

با کشمش طلایی که در بالا به آن پرداخته شد و در این مرکز تولید می‌شود تعداد تولیدات این مجموعه و این مرکز به چهار دسته تقسیم می‌شود که همگی آنها به نوعی کشمش پلویی هستند اما به رنگ های زرد، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و سرخ.

 

چون سایتی را که شما الان در حال مشاهده آن هستید مربوط به همین کارخانه یعنی مجموعه تولیدی کشمش آراد می باشد شما می توانید خرید مستقیم از این مرکز داشته باشید، یعنی اگر حجم خریدتان بالاست به صورت حضوری می توانید با مدیر فروش کارخانه هماهنگ و سپس پس از بازدید بار در انبار خرید خود را قطعی کنید و اگر حجم خریدتان ۳۰-۲۰ کارتون است خریدتان غیر حضوری خواهد بود و بار از طریق باربری ارسال می شود.

 

مورد آخر اینکه شما اگر صادرکننده حرفه ای هستید به خوبی می دانید که در معامله و تجارت صرفاً دادن محصول مرغوب کافی نیست بلکه رفتار و منش تولید کننده و کارخانه دار در انجام کار بسیار مهم است پس این توصیه مهم را جدی بگیرید:

به دنبال مرکز تولیدی باشید که علاوه بر تولید کشمش مرغوب رفتار حرفه‌ای هم داشته و از قوانین تجارت به خوبی آگاه باشد. این دیگر وظیفه شماست که بین ۱۰۰ کارخانه کشمش که تقریباً در ایران در حجم بالایی کار می کنند این مرکز را پیدا کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما