فروش کشمش پلویی درشت ملایر

فروش کشمش پلویی درشت ملایر در این مجموعه به صورت مستقیم از کارخانه انجام شده و شمای مشتری می توانید این محصولات را در قالب کارتون های ۹ کیلویی با کیفیت بسیار بالا خریداری نمایید.

کشمش پلویی درشت

یکی از محصولاتی که در کشورمان در حجم بسیار بالایی هر ساله تولید می شود کشمش آفتابی نام دارد که این محصول به علت این که انگور را در آفتاب و زیر نور خورشید پهن کرده تا شدت نورش آن را تبدیل به کشمش کند به محصول آفتابی شهرت دارد.

وقتی که پس از ۱۵ روز انگور خشک شده تبدیل به کشمش شد باغداران و کشاورزان آن را درون کیسه ریخته و یا این محصول را به همان صورت به نام کشمش فله ای به فروش می رساند و یا اینکه برای فرآوری و بوجاری به کارخانه های کشمش می فروشد.

اگر این محصول بر روی خط تولید کارخانه ریخته شده و کارهای بوجاری اعم از شستشو، دم کنی، سورت، روغن زنی و بسته بندی روی آن انجام گیرد محصولی به وجود می آید که گرد و بیضی شکل دارای طعمی دلنشین و سیاه رنگ که به آن کشمش پلویی آفتابی می گویند و میزان فروشش در کشورمان بسیار بالاست و به ندرت برای صادرات از آن استفاده می شود که اگر سایز درشت آن را بخواهید این مجموعه امکان تامین آن را برای شما خواهد داشت.

پلویی مرغوب تاکستان ⇓

کشمش پلویی درشت

کشمش پلویی ملایر

ملایر استان همدان یکی از تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش علی الخصوص همین کشمش پلویی در کشورمان محسوب می شود و مشتریان بسیار زیادی در سطح کشورمان به دنبال خرید محصول این منطقه هستند.

اما منطقه تاکستان استان قزوین هم از تولیدکنندگان اصلی محصولات اشاره شده در کشورمان بوده و مشتریان از سراسر ایران اگر به دنبال خرید جنس باکیفیت و مرغوب و خوش طعم هستند تولیدات این منطقه را خریداری می کنند در غیر این صورت از کشمش های ملایر خرید خود را انجام خواهند داد.

مجموعه تولیدی کشمش آراد در شهر تاکستان استان قزوین واقع شده و تولیدات بسیار باکیفیتی در اختیار دارد که در حال حاضر که اوایل اردیبهشت ۱۴۰۲ هستیم هر کارتون پلویی در کیفیتی بسیار بالا ۷۵۰ هزار تومان خواهد بود و اگر جنس ملایر را بخواهید نرخ آن به زیر ۷۰۰ هزار تومان می رسد که البته کیفیت قابل ملاحظه ای هم ندارد.

آفتابی برای تولید پلویی در کارخانه ⇓

کشمش پلویی ملایر

فروش کشمش پلویی درب کارخانه

این مجموعه معدود مرکزی در ایران است که علاوه بر تولید، بوجاری و بسته بندی انواع کشمش پلویی که در رنگهای زرد، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و سیاه موجود می باشد بلکه فروش مستقیم و بدون واسطه تولیدات خود را نیز به صورت درب کارخانه انجام خواهد داد.

اما اگر به دنبال خرید کشمش پلویی سیاه و درشت که در بالا به آن اشاره شد هستید یکی از تولیدکنندگان این کشمش، همین مجموعه می باشد که خرید خود را به صورت درب کارخانه انجام می دهند و شما اگر بنکدار یا مرکز پخش هستید به شدت به شما توصیه می شود یک بار حضوری به این کارخانه بیاید، نمونه بگیرید و پس از استعلام قیمت به سایر کارخانه‌ها بروید قطعاً پس از مقایسه قیمت دوباره بر خواهید گشت.

تضمین بهترین قیمت در مقابل کیفیت به شما داده می شود به گونه ای که نرخی پایین تر از محصول پلویی این مجموعه در بازار پیدا نخواهید کرد و ویژگی دیگری که برای شما برعکس تمامی کارخانه های کشمش در ایران در این مجموعه رعایت می شود این است که اگر از هر شهری که هستید حجم خرید قابل‌ توجهی داشته باشید (حداقل یه نیسان در ماه) شما را به عنوان نماینده خود خواهیم شناخت و به شخص دیگری تحت هیچ عنوان بار نمی‌ فروشیم.

پلویی ملایر که کیفیت خوبی ندارد. ⇓

فروش کشمش پلویی درب کارخانه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما