قیمت انواع کشمش در ساوه

قیمت انواع کشمش در ساوه که یکی از بازارهای بزرگ خشکبار در استان مرکزی می باشد در این مرکز که خود تولید و بسته بندی کننده کشمش در تاکستان قزوین می باشد استعلام می شود و مشتریان امکان خرید مستقیم و بدون واسطه از این مرکز تولیدی را خواهند داشت.

قیمت انواع کشمش

عرضه انواع کشمش در سراسر ایران

مرکز تولیدی این سایت در تاکستان استان قزوین واقع شده است و انواع کشمش زیر را فرآوری و بسته بندی می کند:

هدف از راه اندازی این سایت و 4 سایت دیگر که در اختیار شرکت بسته بندی کشمش آراد می باشد این است که:

شمای مشتری با انواع کشمش آشنا شوید، فرق آنها را بدانید، بدانید که چگونه بسته بندی می شود و شیوه های ارسال و پرداخت وجه به چه صورتی خواهد بود. پس این سایت یک فروشگاه اینترنتی نیست و فقط محصولات کارخانه خود را عرضه می کند و با باربری کامیونی و اتوبوسی و نیز با وانت و کامیونت به سرتاسر ایران ارسال بار انجام می دهد.

قیمت کشمش در ساوه

قیمت مویز و کشمش در ساوه

ساوه در استان مرکزی فاصله چندانی با مرکز تولیدی این سایت در تاکستان ندارد و مشتریان می توانند خرید حضوری و مستقیم را در کارخانه تجربه کنند.
برای استعلام قیمت مویز و کشمش در ساوه ما شماره تماس های شخص مدیر فروش را در تمام صفحات این سایت قرار داده ایم تا براحتی بتوانید با ایشان ارتباط گرفته و نیاز خود را مطرح کنید.

برای فروش در بازار داخلی و صادراتی از 3 نوع بسته بندی استفاده می شود:

  1. اگر کشمش را فله ای و با دم و فرآوری نشده می خواهید نوع بسته بندی این محصولات با کیسه بوده و ممکن است وزنی بین 20 تا 40 کیلو داشته باشد.
  2. اگر کشمش فرآوری شده و تمیز شده (بدون دم و شسته شده) برای بازار داخلی می خواهید از کارتون های 9 کیلویی که 3 لایه هم هستند استفاده می شود به این صورت که نیم کیلو وزن کارتون و 8.5 کیلو کشمش خواهد بود.
  3. اگر کشمش صادراتی می خواهید به صورت کلی از کارتون های 10 کیلویی 5 لایه استفاده می شود که 10 کیلو خالص کشمش بوده و با نیم کیلو وزن کارتون مجموعا 10.5 کیلو خواهد شد. البته برای صادرات گاهی از کارتون های 5 کیلویی نیز استفاده می شود.
تمام این محصولات در کارتون های لمینتی (با طرح و لوگوی کارخانه کشمش) و یا سفید بدون طرح بسته بندی می شوند و مشتریانی که بار را برای صادرات می خواهند می توانند و یا بهتر بگوییم می توانیم در کارتون های خریدار که راه های ارتباطی و برندشان بر روی آن درج شده است بسته بندی را انجام دهیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما