قیمت فروش کشمش پلویی عمده

جهت استعلام قیمت فروش کشمش پلویی عمده و جزئی مشتری می تواند به صورت مستقیم و بدون واسطه با مدیر فروش کارخانه جناب آقای مصطفی عینی ارتباط تلفنی گرفته و ثبت سفارش نماید.

 

محصول پلویی طلایی که به آن انگوری هم می گویند. ⇓

فروش کشمش پلویی

تولید کشمش پلویی در تاکستان قزوین

اگر قرار باشد دو منطقه اصلی تولید انگور و متعاقباً کشمش را در کشورمان نام ببریم قطعاً باید نام تاکستان قزوین را نیز اشاره کنیم که در کنار ملایر استان همدان از تولیدکنندگان اصلی انواع این محصولات به شمار می روند و چه برای فروش در بازار داخل و چه صادرات بسیار فعال می باشند.

 

تخصص و تبحر کشاورزان و باغداران شهر تاکستان انگور بی دانه است که از آن کشمش پلویی تولید می شود، محصولی که در رنگهای طلایی، کهربایی روشن، کهربایی تیره و سرخ موجود است و در حدود ۲۰ کارخانه این شهر کار فرآوری و بسته‌ بندی آنها را انجام می دهند.

 

محصولی که از انگور بی دانه ایجاد می شود هم کشمش پلویی بوده که سایز آن در خط تولید کارخانه باید زیر ۱۰ میل سورت شود و به صورت کلی ظاهر آن گرد و بیضی شکل است و هم جهت فروش در بازار داخل کاربرد دارد و هم جهت صادرات می‌توان از رنگ‌ های به خصوص آن استفاده کرد.

 

به صورت کلی رنگ طلایی کشمش پلویی بیشتر جهت صادرات مورد استفاده قرار می گیرد و رنگ سرخ این محصول جهت فروش در بازار داخل و دو رنگ دیگر که در واقع کهربایی روشن و تیره می باشند و نام دیگر آن کشمش تیزابی است هم برای داخل مناسب است و هم جهت فروش در بازار جهانی.

محصول پلویی کهربایی تیره که به آن خرمایی هم می گویند. ⇓

قیمت کشمش پلویی

فروش محصول پلویی با قیمت کارخانه

انواع کشمش پلویی که در بالا به آن پرداخته شد در این مرکز تولید شده و به صورت عمده و تناژ و حتی جزئی یعنی حداقل سفارش ۳۰ کارتونی به فروش می رسد که برای بازار داخل در کارتون ۹ کیلویی است و بازار صادراتی ۱۰ و یا ۵ کیلویی خالص.

 

مجموعه تولیدی کشمش آراد علاوه بر این که در زمینه تولید محصولات اشاره شده فعالیت دارد بلکه فروش مستقیم و از تولید و مصرف آن ها را نیز با تاسیس سایت‌ های متعدد که در واقع کار بازاریاب های حضوری را انجام می‌ دهند در دستور کار دارد که شما می توانید به صورت مستقیم با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی بگیرید.

 

متاسفانه از سال ۹۷ به بعد بود که قیمت انواع کشمش آرام‌ آرام و پله پله گران و گران تر شد به گونه ای که اگر قرار باشد قیمت یک نوع کشمش را در حال حاضر که در اوایل فروردین ۱۴۰۱ هستیم با چهار سال پیش مقایسه کنیم حدوداً ۹ برابر شده است و حتی در یک نمونه، کشمش پلویی طلایی قیمت آن بیش از ۱۲ برابر رسیده است و این به معنی واقعی کلمه، فاجعه خواهد بود.

 

در این مجموعه شما نمی توانید ارزانتر از سایر کارخانه‌ های کشمش در ایران محصول را خریداری کنید چون همچنین چیزی وجود ندارد اما این اطمینان به شما داده می شود که با کیفیت یکسان نسبت به سایر مراکز، قیمت کف برایتان محاسبه خواهد شد به عنوان مثال یکی از کارخانه های قدیمی شهر تاکستان که از نام آن اجتناب می کنیم قیمت کشمش پلویی سرخ را در کارتون ۹ کیلویی ۳۷۰ هزار تومان فاکتور می کند در صورتی که همان محصول دقیقاً با همان کیفیت در این مجموعه ۳۶۰ هزار تومان درب کارخانه فاکتور می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما