قیمت و عرضه کشمش آفتابی بدون تیزاب

قیمت کشمش آفتابی یا همان آفتاب خشک بدون تیزاب و روغن در این مرکز استعلام می شود و عرضه آن به صورت از تولید به مصرف و مستقیم از کارخانه برای مشتری انجام می گردد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

عرضه کشمش بدون تیزاب

کشمش آفتابی بدون تیزاب

کشمش آفتابی یا آفتاب خشک یکی از انواع این محصولات می باشد که در کشورمان در حجم بسیار زیادی تولید می گردد این محصول هم در حالت هسته دار تولید می شود و هم در حالت بی هسته که طبیعتاً مشتریان بی هسته بیشتر است.

 

اما برخی از مشتریان این محصول را به صورت ارگانیک و بدون روغن و تیزاب مصرف می کنند یعنی محصولی که هنوز به کارخانه نرفته و کارهای فرآوری و شستشوی آن انجام نگرفته به این صورت که آنها را در کیسه و گونی عرضه خواهند کرد.

 

اما اگر همین محصول را به کارخانه بیاوریم و کارهای دم کنی، شستشو، جدا کردن شاخه، سورت کردن و روغن زنی را روی آن انجام دهیم تبدیل به کشمش پلویی خواهد شد که در کارتون عرضه می شود که به صورت کلی 9 کیلویی نیز می باشد.

 

اما اگر انگور را قبل از خشک کردن به روش آفتابی در مایع تیزاب فرو برده و سپس در مقابل آفتاب پهن کنیم و تبدیل به کشمش تیزابی می شود که دیگر به صورت فله ای و با دم و شاخه عرضه نخواهد گردید بلکه کاملاً فرآوری شده است و در کارتون به فروش می‌رسد که هم برای صادرات و هم برای فروش در بازار داخلی مناسب است.

کشمش آفتابی بدون تیزاب

قیمت کشمش بدون تیزاب

با توجه به اینکه در حال حاضر در اواخر شهریور 99 قرار داریم و بار جدید هنوز وارد بازار نشده لذا قیمت کشمش بدون تیزاب نیز مشخص نشده است اما نرخ محصول گذشته به صورت فله ای کیلویی 19000 تومان می باشد و مشخص نیست برای سال جدید قیمت آن افزایش پیدا می‌کند و یا کاهش.

 

محصولات این مرکز از آنجایی که کارخانه آن نیز در تاکستان واقع شده از تولیدات تاکستان است و این منطقه مرغوبترین کشمش ایران را چه در زمینه کشمش آفتابی و چه در زمینه محصول تیزابی تولید می کند.

 

کشمش تاکستان به قند بالا معروف است و اگر به دنبال شیرینی و قند محصول هستید تنها یک انتخاب دارید و آن محصول تاکستان است اما اگر قیمت برایتان ملاک است این منطقه کشمش بدون تیزاب فخری و عسگری نیز تولید می‌کند که آنها نرخشان کمی پایین تر است.

 

توجه داشته باشید که خرید شما علاوه بر اینکه می‌تواند به صورت حضوری در کارخانه باشد به صورت اینترنتی و غیرحضوری نیز می توانید سفارش هر نوع محصولی را بدهید که بار طبیعتا اگر حجم بالا باشد با وانت و کامیونت و اگر حجم زیر 500 کیلو باشد از طریق باربری به شهرتان ارسال خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما