قیمت کشمش آفتابی برای سال 1402 چگونه است؟

قیمت کشمش آفتابی برای سال 1402 چگونه است؟ سوالی است که تقریباً اکثر باغداران از سراسر ایران وقتی که با این مجموعه تماس می‌گیرند آن را عنوان می‌ کنند که پاسخ این سوال را می‌ توانید در همین مقاله اگر کامل آن را مطالعه کنید به دست آورید.

برای اطلاع از قیمت کشمش آبگیری در ایران با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

کشمش آفتابی یا آفتاب خشک

کشمش آفتابی یا آفتاب خشک یکی از پرتیراژ‌ترین کشمش‌ های تولیدشده در کشورمان است که فقط و فقط برای بازار داخل کاربرد دارد و تحت هیچ عنوانی از آن برای بازار صادراتی استفاده نمی‌ کنند چرا که هیچ مایع یا ماده نگهدارنده ای در آن استفاده نشده است تا بتوان آن را برای مدت طولانی‌ تری در انبار ذخیره کرد. باید بدانید کشمش‌ های صادراتی باید به گونه‌ ای باشند که حداقل بتوان آنها را برای ۶ ماه در انبار ذخیره کرد البته اگر در سردخانه نگهداری نشود، که اگر بخواهید آن را در سردخانه نگهداری کنید به راحتی تا یک سال هم امکان ذخیره کردن آن وجود خواهد داشت.

برای اطلاع از بهترین قیمت کشمش تاکستان با ما در تماس باشید.

این کشمش از انگور بی دانه یا دانه‌ دار ممکن است تولید گردد و چون برای تولید آن فقط و فقط از نور آفتاب استفاده می‌ شود، به این کشمش، کشمش آفتابی یا آفتاب خشک گفته می‌ شود. در واقع انگور را که در شهریورماه چیدند برای خشک کردن آن را بر روی زمین که ممکن است زمین باغ باشد یا زمین آسفالت پهن کرده تا شدت نور آفتاب طی نهایتاً ۱۵ روز انگور را تبدیل به کشمش کند محصولی که سرخ رنگ است و هم بوجاری شده آن در کارخانه در بازار داخلی به فروش می‌ رسد که به آن پلویی می‌ گویند و هم بوجاری نشده آن که نهایتاً با دست کارگر تمیز می‌ شود و فقط برای مصارف آبگیری کاربرد بسیاری دارد.

تقریباً در تمامی مناطقی از ایران که انگور تولید می‌ شود این محصول را هم تولید می‌ کنند چون برای تولید آن عملاً به هیچ هزینه‌ ای نیاز نیست اما دو نکته بسیار مهم برای تولید آن وجود دارد که در پایین بیان می کنیم:

  1. در طی مدت خشک شدن انگور که حدوداً دو هفته طول می‌ کشد باغدار و کشاورز باید در کنار بارش بخوابد تا خدایی نکرده دچار دستبرد نشود.
  2. اگر طی خشک شدن و مدت زمان آن باران ببارد ممکن است خسارت‌ های جبران ناپذیری به انگور و کشمش باغدار وارد آید که خروجی آن پایین آمدن عیار کشمش خواهد شد.

محصول آفتابی فله ای ⇓

کشمش آفتابی یا آفتاب خشک

فروش کشمش آفتابی بوجاری شده و بوجاری نشده

کشمش آفتابی محصولی است که هم نمونه بوجاری شده آن در کارخانه به فروش می‌ رسد و هم بوجاری نشده آن که اگر باغدار وقتی که این کشمش را تولید کرد که طبیعتاً دارای دم و شاخه می‌ باشد برای فروش ممکن است به کارخانه آن را عرضه کند که کار کارخانه‌ها در اینجا شستشو و تمیز کردن و جدا کردن ضایعات از آن است و خروجی آن در انتهای خط تولید کشمش پلویی نامیده می‌ شود که در کارتون‌های ۹ کیلویی در بازار داخل به فروش می‌ رسد.

به منظور اطلاع از قیمت و روش خرید کشمش پکتین دار با کارشناس ما در ارتباط باشید.

اما نمونه بوجاری نشده آن که نهایتا ممکن است با دست کارگر یا دستگاه سرند، پاک گردد برای مصارف آبگیری مورد استفاده قرار می‌ گیرد و از آن برای تولید سرکه، الکل و شیره کشمش استفاده می‌ کنند و هم نمونه هسته‌ دار آن به فروش می‌ رسد و هم نمونه بدون هسته آن که طبیعتاً اگر کشمش اشاره شده بدون هسته باشد قیمت آن بالاتر خواهد بود.

برای استعلام قیمت کشمش پلویی با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

در مجموعه تولیدی کشمش آراد به عنوان یکی از تولیدکنندگان انواع کشمش در کشورمان که در شهرک صنعتی خرمدشت واقع در شهر تاکستان استان قزوین واقع شده است هر دو محصولی که در بالا به آن پرداخته شد قابلیت عرضه و فروش داشته و مشتری اگر با مدیر فروش کارخانه جناب آقای مصطفی عینی ارتباط تلفنی بگیرد و یا در یکی از شبکه‌ های اجتماعی با ایشان در ارتباط باشد می‌ تواند به روز استعلام قیمت نموده و بخواهد ثبت سفارش کند. خرید هم به صورت حضوری درب کارخانه ممکن است و هم به صورت غیرحضوری در هر جایی از ایران که هستید آن هم با واریز میزان کمی به عنوان بیعانه و تسویه آن زمانی که بار به درب انبارتان رسید.

محصول فله ای تمیزشده کارگر ⇓

فروش کشمش آفتابی بوجاری شده و بوجاری نشده

پیش بینی قیمت کشمش آفتابی برای سال 1402

اینکه گفته می‌ شود 1402 باید در نظر داشته باشید منظور از مهر 1402 به بعد می‌ باشد چون فصل کشمشی از مهر هر سال شروع می‌ شود و تا شهریور سال آینده ادامه پیدا می‌ کند و در حال حاضر که در نیمه دوم شهریور 1402 هستیم کمتر از دو هفته دیگر بار جدید وارد بازار می‌ شود و می‌ توان در مورد قیمت قطعی آن بیشتر صحبت کرد.

اما در حال حاضر که در زمان اشاره شده قرار داریم با توجه به اینکه قیمت انگور به کیلویی ۱۶ هزار تومان می‌ رسد و از هر ۴ کیلو انگور یک کیلو کشمش تولید می‌ شود باید در نظر داشت قیمت فله به حدود ۶۴ هزار تومان خواهد رسید که ممکن است این نرخ کمی در ادامه کاهش پیدا کند اما توجه داشته باشید میزان تولید کشمش آفتابی در کشورمان در سال جاری بسیار بالا خواهد رفت چرا که درصد قابل توجهی از باغداران و کشاورزان رو به تولید این کشمش آورده اند و به ندرت کشمش تیزابی را به عنوان دیگر محصول پرتیراژ از نظر حجم تولید در نظر دارند و همین افزایش تولید باعث می‌ گردد قیمت آن حداقل با رشدهای ناگهانی افزایش پیدا نکند که امید داریم میزان رشد قیمت این محصول در طول سال منطقی و مشخص باشد نه اینکه به یکباره افزایش قیمت بالایی به خود ببیند.

برای اطلاع از قیمت کشمش پلویی کارتونی با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

اگر برای مصارف آبگیری کشمش آفتابی را بخواهید بدانید که در کیسه و گونی بسته بندی آن انجام می‌ گیرد که بین ۲۰ تا ۴۰ کیلو خواهد بود و جنسی که در این مجموعه به شما داده می‌ شود ۱۰۰ درصد خالص است یعنی تحت هیچ عنوانی برای پایین آوردن قیمت آن در میان بار، غوره قاطی نخواهد شد اتفاقی که متاسفانه سال‌ ها است که عرف بازار شده است. اگر این محصول را به صورت بوجاری شده درون کارتون‌ بخواهید به صورت ۹ کیلویی است و حداقل فروش این کارتون‌ ها از ۳۰ کارتون به بالا خواهد بود که برای استعلام به روز قیمت‌ های آن می‌ توانید همیشه با مدیر فروش این کارخانه ارتباط تلفنی داشته و یا در یکی از شبکه‌ های اجتماعی ارتباط داشته باشید.

محصول پلویی بوجاری شده در کارخانه ⇓

پیش بینی قیمت کشمش آفتابی برای سال 1402

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما