مرکز تولید کشمش صنعتی

در این مرکز تولید، مشتری و خریدار می تواند کشمش صنعتی را به صورت بسته بندی شده کارتونی و یا کیسه ای از تولیدات خوب تاکستان قزوین و ملایر همدان با نرخ مناسب خریداری نماید.

 

محصول صنعتی مخلوط تیزابی، آفتابی و گوگردی ⇓

تولید کشمش صنعتی

تولید کشمش صنعتی

ابتدا لازم است که این مورد عنوان شود که کارخانه های کشمش در ایران صفر تا صد محصول را که به دستتان می رسد را تولید نمی‌ کنند بلکه ۵۰% ابتدایی کار که همان تبدیل انگور به کشمش است را باغدار و کشاورز انجام می‌ دهد و کارهای فرآوری، شستشو و بسته بندی محصول اشاره شده را این مراکز تولیدی انجام خواهند داد.

 

حال وقتی که محصول فله ای که دارای دم، شاخه، خاک و گل است بر روی خط تولید ریخته شده تا کشمش درجه یک در انتهای خط بسته بندی گردد واحدی در این خط به نام سورتینگ لیزر که می تواند دوربینی و یا کالر سورتر باشد وجود دارد که مورد اشاره شده را انجام می‌دهد یعنی محصولات را درجه بندی می کند.

 

به کشمشی که توسط این واحد به عنوان محصول درجه ۲ و درجه ۳ کنار زده می شود کشمش صنعتی یا کشمش پشت لیزر گفته می شود که یا ممکن است حاوی غوره باشد و یا اینکه غوره گیر دستگاه خط تولید روشن باشد که در این صورت محصول اشاره شده هیچ گونه غوره ای درون آن نخواهد بود.

 

محصول اشاره شده در تمام کارخانه ها تولید می شود و این محصول را هم می توان برای بازار داخلی به فروش رساند و هم جهت صادرات که کشورهایی نظیر روسیه، گرجستان، اوکراین از مشتریان این نوع محصولات هستند.

محصول صنعتی کاملا آفتاب خشک ⇓

تولید کشمش صنعتی

خرید محصوب صنعتی درب کارخانه

این مجموعه در تاکستان استان قزوین فعالیت داشته و طبیعتا از تولیدات همین شهر که یکی از تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش در ایران محسوب می‌شود جهت فرآوری و تولید هر نوع محصولی از جمله محصول صنعتی استفاده خواهد کرد که محصولات این منطقه به دارا بودن درصد قند بالا در کشورمان مشهور هستند.

 

از طرفی نیاز است که این مورد هم بدانید که موارد مصرف کشمش پشت لیزری یا همان کشمش صنعتی استفاده جهت شیره کشمش، خوراک دام طیور و زنبور عسل، تولید سرکه در قنادی جهت تولید کیک، کلوچه، شیرینی و نان صنعتی و تولید الکل اشاره نمود.

 

و موضوع مهم دیگری که در مورد این محصول وجود دارد این است که ممکن است تمام محتویات محصول صنعتی آفتابی باشد و یا اینکه تیزابی و در انتها گوگردی و یا مخلوطی از همه آن ها که البته نوع دانه دار و بی دانه در میان آن ها ممکن است مخلوط باشد که اگر به دنبال خرید نوع خاصی از این محصول هستید باید به مدیر فروش مجموعه این موضوع را بگویید ولی به صورت پیشفرض تمام آنها ممکن است مخلوط شده باشد.

 

خرید شما در این مجموعه به صورت درب کارخانه است یعنی هم امکان خرید حضوری برایتان وجود دارد که البته اگر حجم خریدتان بالاست نه برای صد یا دویست کیلو و یا اینکه سفارشتان ثبت و بار از طریق باربری برایتان ارسال خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما