شرکت تولید کشمش صنعتی

برای خرید کشمش صنعتی که به آن سرکه ای یا ضایعات هم گفته می شود مشتری می تواند به صورت مستقیم از شرکت تولید این محصولات خرید خود را به صورت حضوری و یا غیر حضوری و سفارش اینترنتی انجام دهد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 

محصول پشت لیزری تولید تاکستان ⇓

تولید کشمش صنعتی

تولید کشمش صنعتی

کشمش صنعتی که به آن ضایعات کشمش و کشمش سرکه ای هم گفته می شود از تولیدات کارخانه محسوب می گردد و به نوعی مکانیزه است، یعنی کارهای فرآوری به‌ نوعی روی آن صورت گرفته اما اینکه به چه صورتی آن را تولید می کنند در پایین به آن می پردازیم.

 

وقتی که کشمش را باغدار و کشاورز به کارخانه می فروشد و این مرکز تولیدی باید کارهای فرآوری و شستشو را روی آن انجام دهد قسمتی در خط تولید به نام واحد سورتینگ وجود دارد که ممکن است دوربینی، لیزری و یا کالرسورتر باشد و کار این واحد این است که کشمش ها را از نظر کیفیت درجه بندی کند.

 

تکلیف درجه یک کاملا مشخص است و در بسته بندی های شکیل پر شده و برای فروش در بازار داخل و یا صادرات آن را آماده می‌کنند. اما کیفیت های درجه ۲ و درجه ۳ این محصول هم به کنار زده می شود و از آن هم استفاده های زیادی می توان کرد.

 

به محصولی که توسط واحد سورت به کنار زده می شود کشمش صنعتی می گویند که دو نام آن را در بالا گفتیم اما اصطلاح دیگری نیز در مورد آن به کار می برند که همان کشمش پشت لیزری گفته می‌شود یعنی پشت دستگاه لیزر خواهد ماند و به عنوان محصول درجه یک آن را به حساب نمی آورند.

محصول صنعتی کاشمر خراسان رضوی ⇓

شرکت تولید کشمش

خرید مستقیم کشمش از شرکت

کشمش پشت لیزری موارد مصرف گوناگونی دارد که می‌توان به تولید شیره کشمش، الکل، مصارف خوراک دام طیور و زنبور عسل، استفاده در کیک و کلوچه و شیرینی که به عنوان قنادی شناخته می شود و سرکه اشاره نمود که این محصولات ممکن است یا آفتابی باشند یا تیزابی گوگردی و یا مخلوطی از همه اینها.

 

در این مجموعه این امکان برای مشتری فراهم است که به صورت مستقیم از شرکت تولید کشمش خرید خود را انجام دهد حال یا به صورت حضوری درب کارخانه که ابتدا با هماهنگی کردن با مدیر فروش مجموعه این کار صورت می گیرد و یا به صورت غیر حضوری و سفارش اینترنتی در هر جایی از ایران که هستید و بار از طریق باربری برایتان ارسال خواهد شد.

 

زمانی که در آن قرار داریم یعنی اواخر آبان ۱۴۰۰ متاسفانه قیمت انواع کشمش در سراسر ایران رشد وحشتناکی را تجربه کرده به گونه ای که بین ۶۰ تا ۱۰۰ درصد این محصولات افزایش قیمت به آنها خورده که متاسفانه باعث شده خریداران مردد به تهیه آن باشند و به نوعی شاید تصمیم به حذف آن از سفره غذایی خود داشته باشند.

 

در حال حاضر کشمش سرکه ای اگر به صورت کاملا آفتابی و بدون اضافه کردن غوره در آن باشد کیلویی ۲۵ هزار تومان فاکتور می گردد البته اگر از تولیدات تاکستان که این مجموعه در آنجا شرکت دارد خرید خود را انجام دهید، در صورتی که در مناطق دیگری نظیر ملایر یا کاشمر قیمت این محصولات به علت دارا بودن قند پایین تر، ارزان تر هم می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما