قیمت کشمش سرکه ای بیدانه

استعلام قیمت کشمش سرکه ای بیدانه و دانه دار که با نام ضایعات کشمش نیز در بازار کشمش ایران می شناسیم در این مرکز که خود تولیدکننده این محصولات در تاکستان استان قزوین می باشد ممکن بوده و مشتریان و خریداران می توانند به صورت مستقیم و بی واسطه خرید کشمش داشته باشند.

                                  کشمش سرکه ای کاملا آفتابی (بدون گوگرد، تیزاب و غوره)

قیمت کشمش بیدانه

کشمش سرکه ای بیدانه و دانه دار

کشمش سرکه ای که به آن ضایعات و یا کشمش پشت لیزری نیز گفته می شود از مشتقات این محصول پرفروش در بازار داخلی بوده که حتی گاهی اوقات برای صادرات نیز از آن بهره می برند. این محصول هم در نوع بیدانه موجود است و هم دانه و هم مخلوطی از هر دوی آنها که به صورت کارتون شده و یا به صورت کیسه ای در بازار ایران عرضه می گردد.

 

ضایعات کشمش در دو حالت تولید و عرضه می گردد:

  1. زمانی که باغدار انگور را تبدیل به انواع کشمش کرد در طی این پروسه قطعاً ضایعات هم تولید می‌شود و میزانی از کشمش ها لهیده و یا خراب می شوند که ممکن است باز هم دانه دار و بی دانه باشد.
  2.  و یا اینکه زمانی که کشمش ها بر روی خط تولید کارخانه ریخته می شوند و پس از عملیات شستشو و فرآوری میزانی از محصولات توسط دستگاه سورتینگ به کنار زده می شود که ممکن است کشمش درجه ۲ و یا درجه ۳ بوده که این محصولات نیز کشمش سرکه ای می گویند.

 

محصول سرکه ای که در بالا به آن پرداخته شد ممکن است کشمش آفتابی، کشمش تیزابی، کشمش طلایی و یا مخلوطی از همه آنها باشد.

                                            کشمش سرکه ای مخلوط طلایی، تیزابی و آفتابی

قیمت کشمش سرکه ای

قیمت ضایعات کشمش بیدانه

برای استعلام قیمت به روز و معتبر شماره تماس مدیر فروش کارخانه را در صفحات این سایت قرار دادیم تا بتوانید نرخ های مختلف انواع کشمش را جویا شوید در نظر داشته باشید قیمت های پرت که در خیلی از سایتها وجود دارد نیز می توانستیم قرار دهیم ولی با این کار مشتری گیج خواهد شد.

 

همانطور که در بالا به آن پرداخته شد کشمش سرکه ای هم به صورت کارتونی عرضه می گردد و هم کیسه ای، نوع بسته بندی دیگر بستگی به نیاز شما دارد. البته در نظر داشته باشید وقتی که این بار را در کارتون سفارش می دهید کیلویی ۱۰۰۰ تومان به آن افزایش قیمت خواهد خورد.

 

دو نمونه کشمش ضایعاتی در این مرکز موجود است که یکی کاملا آفتاب خشک بدون هیچ‌گونه افزودنی می باشد و دیگری مخلوطی از انواع کشمش تیزابی، طلایی و آفتابی است که در تمامی حالات نیز بیدانه می باشد و تصویر هر دو مورد نیز در این صفحه آورده شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما