مرکز خرید کشمش خوب پاک شده

امکان خرید کشمش پاک شده با کیفیت خوب در این مرکز وجود دارد و مشتریانی که قصد تهیه این محصولات را از کارخانه دارند می توانند از مجموعه تولید و بسته بندی کشمش آراد واقع در تاکستان قزوین نیاز خود را تامین نمایند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید کشمش خوب

انواع کشمش پاک شده

دو تعبیر می توان برای کشمش پاک شده آورد که در پایین به آن می پردازیم:

  1. یا کشمش توسط دستگاه های صنعتی و با دقت بسیار بالایی تمیز و پاک می شود که عموما در کارتون و یا سلفون نیز بسته بندی آن انجام می گیرد.
  2. و یا اینکه توسط دست و به صورت سنتی و با دستگاه های مکانیکی مانند دستگاه سرند، پاک کردن کشمش انجام شده که دقت آن قطعاً پایین تر از حالت بالایی خواهد بود.

 

کسانی که کشمش را برای صادرات و یا مرکز پخش می‌خواهند قطعاً باید از حالت اولی خرید خود را انجام دهند اما کسانی هم هستند که برای مصرف شخصی بار را در نظر دارند و به دنبال خرید کشمش فله ای می باشند که طبیعتاً باید از نوع دوم نیاز خود را تامین نمایند.

 

برای تولید کشمش تیزابی، کشمش انگوری طلایی و کشمش زرد و سبز قلمی از مورد ۱ استفاده می کنند و برای پاک کردن کشمش آفتاب خشک و کشمش سایه خشک هم از مورد ۲ بهره می برند که عموما هم در کیسه و گونی کار بسته بندی آن انجام می گیرد.

مرکز خرید کشمش

کشمش خوب پاک شده

به صورت کلی اما کشمش پاک شده را در مورد محصول آفتاب خشک و سایه خشک به کار می برند و وقتی که مشتریان با این مجموعه تماس می‌گیرند و نیاز خود را مطرح می‌کنند به دنبال خرید این محصول هستند.

 

دو محصول اشاره شده در بالا از بهترین تولیدات تاکستان استان قزوین می باشد که محصولات این منطقه به داشتن قند بالای کشمش خود معروف است به همین جهت شما نیز می توانید خرید آنها را به هر میزان که نیازتان باشد انجام دهید.

 

اگر هم نیازتان به کشمش برای صادرات و یا فروش در بازار داخلی به عنوان پخش باشد این مجموعه با در اختیار داشتن کارخانه کشمش در تاکستان قزوین محصولات را با بهترین دستگاههای صنعتی و به روز آماده و در کارتون بسته بندی می کند.

 

لازم به ذکر است در میان محصولات پاک شده در بازار کشورمان و خیلی از عرضه کنندگانی که این محصولات را به فروش می رسانند متاسفانه موردی که در پایین اشاره می‌کنیم وجود دارد و آن این است که:

برای آنکه قیمت بار را پایین بیاورند در میان محصولات پاک شده، غوره و یا کشمش خرمایی که دقیقاً به مانند کشمش آفتابی یا سایه خشک است اما با قیمتی پایین تر قاطی می کنند تا حدود ۲۰ درصد قیمت نهایی محصول پایین بیاید و به این صورت و با شنیدن قیمت ارزان تر مشتری از همه جا بی خبر راغب به خرید این محصول بی کیفیت خواهد شد پس قبل از خرید چه به صورت اینترنتی و یا حتی به صورت حضوری خیلی مراقب باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما