کشمش بی دانه آفتابی | فله و بسته بندی شده

کشمش بی دانه آفتابی را می‌ توانید در مجموعه تولیدی کشمش آراد که از کارخانه داران کشمش در شهر تاکستان استان قزوین است به صورت فله‌ ای و در کیسه و نیز بسته‌ بندی شده کارتونی با بهترین قیمت و البته کیفیتی ممتاز به صورت حضور در کارخانه و یا غیرحضوری خریداری کنید.

برای اطلاع از قیمت کشمش آبگیری در ایران با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

کشمش آفتابی

شاید راحت‌ ترین نوع کشمش تولیدشده توسط باغداران همین محصول باشد تنها کافیست انگور پس از چیده شدن در مقابل آفتاب پهن شود، نور آفتاب طی ۱۵ روز محصول حاصل را پدید می آورد در واقع همان کشمش آفتاب خشک. اما اجازه بدهید کمی جلوتر رویم شاید تا اینجای کار بسیار راحت باشد اما ۲ موضوع بسیار مهم در اینجا پیش می‌ آید که در پایین به آن اشاره می‌ کنیم:

  • در طی مدت زمانی که انگور بر روی زمین پهن است تا تبدیل به کشمش آفتابی شود باغدار و کشاورز باید در کنار آن نگهبانی دهد تا خدای نکرده دچار دستبرد نشود.
  • در ثانی اگر طی مدت زمانی که طول می‌ کشد تا تولید به ثمر بنشیند باران بیاید ممکن است تمامی زحمات یک باغدار را در طول سال از بین ببرد.

دو موضوع اشاره شده بسیار مهم هستند و باغداران و کشاورزان تاکنون به نتیجه‌ ای در مورد آن نرسیدند با این اوصاف اگر قرار باشد یک محصول را نام ببریم که در کشورمان بیشترین میزان تولید را به خود اختصاص می‌ دهد کشمش آفتابی نام دارد و این محصول هم در نوع دانه‌ دار آن تولید می‌ شود و هم در نمونه بی دانه و البته مشتریان بی دانه بسیار بیشتر و میزان تولید آن هم بیشتر می‌ باشد.

برای اطلاع از بهترین قیمت کشمش تاکستان با ما در تماس باشید.

باید توجه داشته باشید اگر قرار باشد مناطقی را در کشورمان نام ببریم که تولید این محصول را در حجم بالا انجام می‌ دهند باید نام قوچان و کاشمر استان خراسان، ملایر استان همدان، تاکستان استان قزوین، بوانات استان فارس و ابهر استان زنجان را اشاره کنیم که کار بوجاری و فرآوری محصولات اشاره شده را که طبیعتاً دارای دم، شاخه و ضایعات است کارخانه‌ هایی که در مجاورت این شهرها واقع شده‌ اند انجام می‌ دهند. به عنوان مثال مجموعه تولیدی کشمش آراد که در شهرک صنعتی خرمدشت شهر تاکستان استان قزوین واقع شده است و این محصولات را هم در نمونه فله‌ ای که در کیسه بسته‌ بندی می‌ شود و برای مصارف آبگیری بسیار کاربرد دارد و هم بسته‌ بندی شده کارتونی یعنی خروجی خط تولید در بازار داخل عرضه می‌ کند.

آفتابی فله ای دارای دم و شاخه مناسب برای آبگیری ⇓

کشمش آفتابی

انواع کشمش آفتابی جهت فروش

درست است که در بالا اشاره شد کشمش آفتابی در دو نوع دانه‌ دار و بی‌دانه در کشورمان موجود است اما خروجی این محصولات در کارخانه و یا آنکه در بازار ایران می‌ بینید و قصد خرید آن را دارید باید یکی از این دو حالت زیر باشد:

  • فرقی ندارد تولید کدام منطقه‌ ای باشد که در بالا به آن پرداخته شد اگر برای موارد آبگیری، تولید سرکه یا حتی شیره کشمش این محصولات را بخواهید باید به صورت فله‌ ای و بوجاری نشده در کیسه و گونی آنها را خریداری کنید حال ممکن است سایز آن قلمی و کشیده باشد یا گرد و بیضی شکل. اصطلاحا به این نوع کشمش که بوجاری نشده است پکتین‌ دار هم می‌ گویند.
  • اما فقط یک نمونه از کشمش‌ ها جهت بوجاری به کارخانه‌ ها آورده می‌ شود (حداقل در مقیاس بالا آورده می‌ شود) آن هم فقط کشمش آفتابی بی دانه نامیده می‌ شود که خروجی آن در کارخانه پس از کارهای شستشو و سورتینگ، کشمش پلویی آفتابی نامیده و در قالب کارتون‌ های ۹ کیلویی در بازار کشورمان می‌ توانید آنها را خریداری کنید.

به منظور اطلاع از قیمت و روش خرید کشمش پکتین دار با کارشناس ما در ارتباط باشید.

مجموعه تولیدی کشمش آراد که در شهرک صنعتی خرمدشت شهر تاکستان استان قزوین واقع شده است یکی از تولیدکنندگان این کشمش می‌ باشد و هر دو محصولی که در بالا به آن پرداخته شد را می‌ توانید در این مجموعه هم به صورت حضوری درب کارخانه و غیرحضوری و سفارش اینترنتی خریداری نمایید که باید بدانید اگر به دنبال خرید نوع پلویی هستید کارتون‌ های آن به گونه‌ ای است که نیم کیلو وزن کارتون و هشت و نیم کیلو کشمش می‌ باشد اما اگر آنها را برای آبگیری بخواهید در قالب بسته‌ بندی کیسه‌ ای از ۱۰ کیلو تا ۴۰ کیلو متغیر است خواهد بود.

پشت لیزری آفتابی ⇓

انواع کشمش آفتابی جهت فروش

خرید و قیمت کشمش آفتابی

منطقه تاکستان استان قزوین که این مجموعه در آن کارخانه کشمش دارد برترین تولیدکننده انواع کشمش آفتابی می‌ باشد که این موضوع بیشتر به دیرتر چیده شدن انگور برمی‌ گردد چون سرما دیرتر وارد این منطقه می‌ شود و در این صورت انگور قوام کامل یافته و بیشترین میزان پختگی آن است که می‌ گویند قندش کامل شده است. از سراسر ایران اگر مشتری، کشمش را برای موارد آبگیری در نظر داشته باشد که قطعاً قند محصول ویژگی مهمی برایش تلقی می‌ گردد فقط از تاکستان خرید آن را انجام می‌ دهد اما در مورد پلویی علاوه بر تاکستان، ملایر استان همدان نیز می‌ باشد که به علت دارا بودن عیار پایین‌ تر کشمش آفتابی پلویی آن نیز، در رتبه پایین‌ تری نسبت به تولیدات تاکستان قرار می‌ گیرد.

برای استعلام قیمت کشمش پلویی با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

لازم به ذکر است که بدانید در حال حاضر که در نیمه اول اسفند ۱۴۰۲ هستیم قیمت انواع کشمش آفتابی به شرح زیر می‌ باشد:

  1. اگر محصول آفتابی را به صورت پکتین‌ دار و شسته نشده بخواهید به صورت دستچین خود باغدار، کیلویی ۹۵ هزار تومان برای مشتری فاکتور می‌ شود.
  2. اگر محصول آفتابی را به صورت شسته شده در خط تولید کارخانه که به آن پشت لیزری هم گفته می‌ شود آن هم با بالاترین کیفیت ممکن و صد در صد بدون غوره، تیزاب و گوگرد است بخواهید، کیلویی ۷۵ هزار تومان می‌ باشد.
  3. و اگر کشمش پلویی آفتابی را بخواهید در قالب بسته‌ بندی کارتونی ۹ کیلویی، یک میلیون و هفتاد هزار تومان می‌ باشد.

جهت استعلام قیمت و روش خرید مویز اصل با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

همیشه گفته‌ ایم و باز هم می‌ گوییم اگر پایین‌تر از این قیمت‌ ها و با توجه به اینکه دقیقاً با همین کیفیت باشد بتوانید در بازار، مشابه تولیدات ما را پیدا کنید قطعاً جایزه خواهید داشت ولی چون متاسفانه پس از گران شدن کشمش که حداقل از ابتدای سال ۹۷ به وجود آمد کلاهبرداری‌ های متعددی در مورد انواع کشمش علی الخصوص آفتابی می‌ شود که یکی از آنها این است که در میان محصول پشت لیزری کارخانه، غوره آغشته شده به شیره شکر اضافه کرده تا به این صورت قیمت خروجی بار را پایین بیاورند انجام می دهند و باعث سردرگمی مشتری از همه جا بی خبر می شوند.

پلویی، بوجاری شده آفتابی در کارخانه ⇓

خرید و قیمت کشمش آفتابی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما