خرید کشمش آفتابی پلویی بی هسته

خرید کشمش آفتابی پلویی بی هسته در مجموعه تولیدی کشمش آراد که به صورت مستقیم و بدون واسطه محصولات خود را در بازار ایران عرضه می‌ کند امکان‌ پذیر است و شما جهت استعلام قیمت روز و ثبت سفارش باید با جناب آقای مصطفی عینی مدیر فروش این کارخانه یا به صورت تلفنی و یا حضوری در کارخانه ارتباط داشته باشید.

برای اطلاع از قیمت کشمش آبگیری در ایران با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

کشمش آفتابی پلویی

یکی از محصولاتی که در بازار خشکبار ایران به وفور یافت می‌ شود و خرید و فروش آن در حجم قابل توجهی انجام می‌ گیرد کشمش آفتابی پلویی نام دارد، این کشمش در واقع بوجاری شده کشمش آفتابی در خط تولید کارخانه‌ ها می‌ باشد. به این صوت که برای تولید محصول پلویی آفتابی را که دارای دم، شاخه، سنگریزه و ضایعات است را بر روی خط تولید کارخانه می‌ ریزند تا کارهای شستشو، دم گیری، سورت کردن، روغن زنی و بسته‌ بندی روی آن انجام گیرد و تبدیل به همان محصول سرخ رنگی شود که بدون دم و شاخه است و در قالب کارتون در بازار داخل آن را یافت می‌ کنید.

برای اطلاع از بهترین قیمت کشمش تاکستان با ما در تماس باشید.

در واقع ماده اولیه این نوع کشمش از باغدار و کشاورز تامین می‌ شود و این قشر است که پس از چیدن انگور در شهریورماه آن را بر روی زمین پهن می‌ کنند تا طی مدت زمان حدود ۱۵ روز تبدیل به محصول آفتابی شود اگر انگور بی هسته یا هسته‌ دار باشد طبیعتاً کشمش حاصل نیز به همین صورت خواهد بود و اگر تمامی مناطقی که این محصول را در آن تولید می‌ کنند آن هم در حجم بالا بخواهیم ذکر کنیم باید نام منطقه تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان، قوچان و کاشمر استان خراسان، ابهر استان زنجان و بوانات و دشمن زیاری استان فارس را باید اشاره نمود.

به منظور اطلاع از قیمت و روش خرید کشمش پکتین دار با کارشناس ما در ارتباط باشید.

موضوع مهمی که در مورد این محصول وجود دارد این است که به علت استفاده نکردن از مایع تیزاب یا دود گوگرد این کشمش مناسب صادرات نیست و فقط جهت فروش در بازار داخل کاربرد دارد علی الخصوص بازار استان تهران، البرز، گیلان، مازندران و گلستان که از این نوع کشمش جهت طبخ در کنار برنج، استفاده در سالاد و تولید کیک و کلوچه و شیرینی بسیار استفاده می‌ گردد.

کشمش آفتابی پلویی

بهترین تولیدکننده کشمش آفتابی پلویی در ایران

در بالا مناطقی که این کشمش تولید می‌ شود را ذکر کردیم اما اگر قرار باشد بهترین تولیدکننده آن را نام ببریم که مجموعه تولیدی کشمش آراد هم در این شهر واقع شده منطقه تاکستان استان قزوین است. مشتری چه بار را برای موارد آبگیری در نظر داشته باشد و چه کاربردهایی که در بالا به آن پرداخته شد قطعاً از این منطقه اولویت خریدش خواهد بود. لازم به ذکر است که بدانید کشمش آفتاب خشک یا همان ماده اولیه تولید پلویی در کارخانه برای موارد آبگیری بسیار مناسب است و درصد قند تولیدات تاکستان این اجازه را به خریدار می‌ دهد که بیشترین استفاده را از این نوع کشمش ببرد.

کارخانه‌ های بسیاری در شهر تاکستان وجود دارند که یکی از آنها همین مجموعه می‌ باشد که در شهرک صنعتی خرمدشت این شهر واقع شده است و هر دو محصولی که در بالا به آن پرداخته شد را در اختیار داشته و برای مشتریان امکان ارسال آن در سراسر ایران وجود دارد. لازم است بدانید محصول آفتابی یا آفتاب خشک در قالب بسته‌ بندی کیسه‌ ای و در گونی ارسال می‌ گردد و محصول آفتابی پلویی در قالب بسته‌ بندی کارتونی آن هم که به صورت ۹ کیلویی است و هشت و نیم کیلو کشمش و نیم کیلو وزن کارتون خواهد بود.

برای استعلام قیمت کشمش پلویی با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

در ضمن کشمش آفتابی پلویی فقط به صورت بی هسته است اما محصول آبگیری ممکن است هم به صورت هسته‌ دار باشد هم بدون هسته و قیمت محصول فله آفتاب خشک بی هسته گرانتر از نمونه هسته دار است بخاطر عیار بالاتری که در خروجی کار به مشتری خواهد داد یعنی در واقع مصرف کننده‌ ای که آن را برای موارد آبگیری در نظر داشته باشد قند محصول برایش بسیار حائز اهمیت است و هسته کشمش باعث می‌ گردد کمی از میزان شیرینی بار کم کند.

محصول آفتاب خشک فله ای برای تولید پلویی در کارخانه ⇓

بهترین تولیدکننده کشمش آفتابی پلویی در ایران

خرید کشمش آفتابی پلویی

مجموعه تولیدی کشمش آراد که شما در یکی از سایت‌ های آن حضور دارید امکان خرید کشمش آفتابی پلویی را در سراسر ایران به مشتری خود به صورت مستقیم و بدون واسطه می دهد و جالب آنکه با وجود کیفیتی بالاتر از سایر کارخانه‌ های تاکستان قیمتی رقابتی‌ تر به مشتری ارزانی می‌ دارد که به عنوان مثال باید اشاره کرد در حال حاضر که در اواخر اسفند ۱۴۰۲ هستیم قیمت هر کارتون کشمش پلویی ۹ کیلویی این مجموعه یک میلیون و ۱۲۰ هزار تومان به صورت یک ماهه می‌ باشد و برندی نظیر صراف که کیفیتی پایین‌ تر از تولیدات این مجموعه را در اختیار دارد به صورت یک ماهه یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان برای مشتری فاکتور می‌ کند.

این مجموعه ۴ برند با چهار بسته‌ بندی مختلف در اختیار دارد و به هر مشتری یا بنکداری که در هر شهری فعالیت خوبی داشته باشد می‌ تواند یکی از این برندها را به صورت انحصاری در اختیارش قرار دهد یعنی تحت هیچ عنوانی اگر شما یکی از برندهای این کارخانه را در شهرتان جا انداختید به شخص دیگری آن بار را در آن شهر نخواهیم فروخت، برنامه ای که با برخی از بنکداران خوش فروشمان در سطح کشور انجام می‌ دهیم.

برای استعلام قیمت کشمش قهوه ای با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

توجه داشته باشید که امکان خرید چکی یا اعتباری هم وجود دارد اما ابتدا شماره حساب شما استعلام می‌ گردد و اگر مورد تایید بود و بانک به ما اوکی داد با شما می‌ توانیم نهایت ۴۰ روزه هم همکاری داشته باشیم که اندکی افزایش قیمت هم به نرخ کلی کشمش خواهد خورد که این افزایش قیمت را باغدار و کشاورز یا حتی دلال (در حال حاضر میان کمی از بار دست باغدار و کشاورز است و مابقی دست دلال می باشد.) از ما دریافت می‌ کند و ما نیز طبیعتاً باید آن را از خریدارمان دریافت کنیم، رویه‌ ای که متاسفانه چند سالی است به علت نبود نظارت بالادستی‌ ها و بازرسی‌ ها بین دلالان و باغداران رواج افتاده و همین موضوع هم باعث افزایش قیمت‌ های بی‌ح حساب و کتاب در مورد انواع کشمش شده است.

محصول آفتاب خشک کاشمر که قلمی و کشیده است. ⇓

خرید کشمش آفتابی پلویی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما