خرید کشمش طلایی زرد بناب

کشمش طلایی زرد بناب

کشمش طلایی زرد بناب یکی از محصولات اصلی ایران در بحث صادرات این نوع خشکبار است و هر ساله حجم قابل توجهی از آن تولید و در بازارهای صادراتی عرضه می‌ گردد. کشمش طلایی یا زرد پلویی که به آن انگوری یا کالیفرنی هم می‌ گویند از انگور بی دانه به دست می‌ آید یعنی باغدار و کشاورز در شهریورماه وقتی که انگور را چید آن را به مایع تیزاب داغ آغشته کرده و در حین خشک شدن محصول به آن دود گوگرد می‌ زند و میزان دودزنی به حدی بالاست که رنگ محصول زرد و طلایی می‌ شود به همین جهت هم نام کشمش اشاره شده، طلایی یا زرد می‌ گویند که البته نام‌ های دیگری هم دارد که در بالا به آن اشاره شد. برای اطلاع از قیمت کشمش آبگیری در ایران با ما در تماس باشید.

لازم به ذکر است محصول اشاره شده به دو صورت تولید می‌ گردد که یکی وقتی که انگور به مایع تیزاب داغ آغشته شد از داربست آویزان شده و سپس به آن گوگرد می‌ زنند که در بناب، ملکان و مراغه استان آذربایجان شرقی و تاکستان استان قزوین کشمش اشاره شده را به این صورت آماده می‌ کنند و حالت دیگر زمانی است که به جای آنکه از داربست آویزان کنند درون سبد ریخته یا از توری‌های مشبک که به نوعی ممکن است کشمش‌ها روی هم بیفتند سپس به آن گوگرد می‌ زنند، طبیعتاً حالت دوم کیفیت مرغوبی به دست نخواهد داد در ملایر استان همدان به این صورت بار را آماده می‌ کنند و جالب آنکه مشتریان خاص خود را هم دارد این مشتریان عموماً از عراق و روسیه خرید کشمش اشاره شده را با وجود اینکه کیفیت بالایی ندارد انجام می‌ دهند.

معروفیت منطقه بناب استان آذربایجان شرقی به حدی است که حتی در آن طرف مرزها وقتی که با کارخانه‌ های ایرانی از جمله مجموعه تولیدی کشمش آراد ارتباط تلفنی می‌ گیرند و یا در یکی از شبکه‌ های اجتماعی به مدیر فروش کارخانه پیام می‌ دهند می‌ گویند ما کشمش بناب می‌ خواهیم چون در ایران و مناطق اشاره شده که به صورت بارگاهی بار را آماده می‌ کنند کیفیت قابل ملاحظه‌ ای تولیدات آنها دارد، شاید اگر رابطه ما با کشورهای دنیا نرمال بود به راحتی می‌ توانستیم بازار این کشورها را قبضه کنیم ولی در حال حاضر یک مشکل بزرگ سد راه فروش محصول اشاره شده است و آن قیمت است که به نوعی می‌ شود گفت غیر منطقی کشمش زرد بناب می‌ باشد که فرقی ندارد محصول از شهر اشاره شده باشد یا ملکان، مراغه یا تاکستان همگی یک قیمت فله دارند و برای بوجاری باید به کارخانه بیایند و نرخ خروجی کارخانه اگر با دقت بالای سورتینگ آماده شود عموماً روی یک رنج قیمت می‌ چرخد.

متاسفانه از دی ۱۴۰۱ به بعد نرخ کشمش اشاره شده رشد چشمگیری پیدا کرد به گونه‌ ای که دیگر برای خریدار نمی‌ صرفید خرید آن را انجام دهد همین موضوع در مجموعه تولیدی کشمش آراد اتفاق افتاد و دقیقاً در اواخر آذر بود که سفارش سه کانتینر برای شهر ازمیر ترکیه دریافت گردید و چون از زمانی خط تولید را برای کشمش اشاره شده روشن می‌ کنند که بیعانه واریز گردد پروسه واریز بیعانه چند روزی طول کشید همین چند روز قیمت فله کشمش اشاره شده حدود ۳۰۰۰ تومان گرون شد و طبیعتاً اگر نرخ فله یا ماده اولیه گران شود خروجی آن هم افزایش قیمت به آن خواهد خورد، دیگر برای خریدار یا آن شرکت اشاره شده نمی‌ صرفید که از ایران و این مجموعه خرید خود را انجام دهد و به صورت کلی قرارداد خود را لغو نمود که البته حق را نیز به ایشان می‌ دهیم.

برای جلوگیری از این رانت بازی‌ها و دلال بازی‌ ها دولت باید ورود کند و اجازه ندهد نرخ ماده اولیه یک کارخانه که باعث چرخیدن چرخ اقتصاد کشور می‌ شود به راحتی گران شود، وقتی طی یک فصل بیش از ۶۰ درصد قیمت ماده اولیه یک کارخانه گران می‌ شود در خروجی کار میزان افزایش به بیش از ۷۰ درصد می‌ رسد و ببینید به عنوان مثال قیمت یک محصولی که ۶۰ هزار تومان نرخش بود به راحتی به ۱۰۰ هزار تومان می‌ رسد کسانی که تجارت کردند به خوبی می‌ دانند که حتی هزار تومان بالاتر رفتن قیمت چقدر می‌ تواند در محاسباتشان تغییر ایجاد کند. دولت باید  با دادن سوبسیدهای مختلف به کشاورز و باغدار کاری کند که حداقل تا پایان سال خیال باغدار و این قشر زحمتکش از فروختن بارش راحت شود به جای آنکه آن را ابتدای فصل و با قیمت کف، به دلال فرصت طلب و البته بی‌ سواد فروخته تا این قشر بهتر بگوییم به درد نخور در کشورمان که پول‌ های مفتی هم به جیب می‌ زنند نتوانند به راحتی و با میل خود اقدام به نرخ گذاری محصولات خود داشته باشند.

ما به راحتی فقط با قبضه کردن بازار کشورهای عربی که مشتری اصلی این محصولات هستند می‌ توانستیم حجم قابل توجهی ارز وارد کشور کنیم اما متاسفانه هر ساله در حال از دست دادن مشتریان خود هستیم با وجود تلاشی که تاجران آن طرف مرز که فارسی زبان هستند برای واردات جنس ایرانی می‌ کنند اما تلاش‌ هایشان بیهوده و بی‌ ثمر خواهد بود چرا که مهم‌ ترین اصل معامله، نرخ و قیمت رقابتی آن می‌ باشد. برای اطلاع از قیمت کشمش تاکستان با ما در تماس باشید.

انواع کشمش طلایی زرد بناب

عملاً ما نوع‌های مختلف در میان کشمش زرد طلایی در شهر بناب و شهرهای اطراف آن که البته می‌ توان تاکستان استان قزوین را هم اشاره کرد نداریم چون همگی به صورت بارگاهی تولید می‌ شوند و فقط ممکن است وسواس یک بارگاه‌ دار یا باغدار به گونه‌ ای باشد که کیفیت محصولش بالا و یا کمی پایین‌ تر باشد ولی به صورت کلی در یک رنج کیفیتی قرار دارند. اما در مرحله دوم که برای فروش فله به کارخانه اقدام می‌ کنند ممکن است کارخانه بوجاری در هر جایی از ایران که باشد با دست بردن در دستگاه سورتینگ خط تولید خود باعث گردد کیفیت خروجی بالا و یا کمی پایین‌ تر باشد در کل ما با یک نوع کشمش زرد طلایی مواجه هستیم که ممکن است به عنوان مثال کیفیت آن ۲۰ درصد بالا یا پایین در بیاید.

محصول اشاره شده به صورت بدون هسته و بدون دانه است و به ندرت و بسیار کم پیش می‌ آید که در میان کارتون‌ های یک کشمش، دانه‌ دار هم باشد اما طبیعی است اگر آن را پیدا کردید چیز خاصی نیست و نمی‌ توان ۱۰۰ درصد تضمین کرد که تمام محتویات یک کارتون بدون هسته باشد. موضوع دیگر اینکه بحث سایز در میان این کشمش اصلاً مطرح نیست یعنی مشتری نمی‌ تواند سفارش سایز ۸ میل کشمش اشاره شده را بدهد بلکه مخلوط کشمش‌ ها درون یک کارتون قرار می‌ گیرند که از سایز ۷ میل وجود دارد و تا ۱۱ میل هم ممکن است در میان محتویات یک کارتون کشمش داشته باشیم. به عنوان مثال اگر قرار باشد نیاز یک مشتری را برای سایز ۸ و ۹ میل تامین کنیم سایزهای دیگر باقی می‌ مانند و ممکن است برای آن سایزها مشتری نباشد یا حداقل ماه‌ ها طول بکشد تا بار اشاره شده به فروش رود و قطعاً مالی که در کارخانه وجود دارد و دیر فروش رود بار مالی دارد حتی اگر نرخ آن گران و گرانتر شود.

پس با این اوصاف ما انواع کشمش طلایی زرد بناب نداریم و فقط نوع‌ های دیگر کشمش داریم که می‌ توان به کشمش تیزابی اشاره کرد که رنگ آن قهوه‌ای روشن است و هم کشمش آفتابی که رنگ آن قرمز یا سرخ است، محصولات اشاره شده اما کیفیت بالایی ندارند و در رده بارهای ملایر قرار می‌ گیرند. منطقه بناب استان آذربایجان شرقی فقط یک کشمش شاخص دارد و آن همان محصول طلایی زرد است محصولی که  در حال حاضر که در اواسط شهریور ۱۴۰۲ هستیم کمتر از سه هفته دیگر تولید شده و کارخانه‌ ها می‌ توانند برای خرید فله آن که دارای دم و شاخه و ضایعات دیگر است اقدام کنند. به صورت کلی وقتی که کارخانه محصول اشاره شده را از باغدار و کشاورز خریداری می‌ کند حدود ۲۵ درصد به طور میانگین افت بار است یعنی میزان باری که از آن کشمشی که وارد کارخانه می‌ شود از بین می‌ رود تا به خروجی باکیفیت برسیم چون کشمش اشاره شده محصول حساسی است و به رنگ زرد بسیار حساسیت دارد باید تا جای ممکن رنگ‌ های دیگر را از آن دور کنیم تا خروجی کار باکیفیت و مرغوب از آب در بیاید.

توجه داشته باشید به طور میانگین اگر قرار باشد کل فصل را در نظر بگیریم باید از هر ۱۰۰ دانه کشمشی که درون کارتون این محصول قرار دارد باید، ۷۵ عدد کشمش، زرد و طلایی باشند و مابقی رنگ‌های سبز، قرمز و سفید خواهد بود که البته همه آنها کم رنگ هستند و وقتی که کنار محصول زرد قرار می‌ گیرند خیلی نمایان نمی‌ شوند اما واقعیت بار است و اگر کارخانه داری به شما گفت که ما ۱۰۰ درصد طلایی و زرد به شما تحویل می‌ دهیم بدانید که دارد به شما دروغ می‌ گوید و همچین چیزی اصلاً امکان‌پذیر نیست و اگر هم امکان‌ پذیر باشد قطعاً قیمت آن بالاتر خواهد رفت و دیگر با قیمت سابق نمی‌ تواند به شما بار بفروشد چون افت بار بالاتر خواهد رفت. برای اطلاع از قیمت کشمش تیزابی با ما در تماس باشید.

در مجموعه تولیدی کشمش آراد با وجود اینکه در تاکستان استان قزوین واقع شده و یکی از تولیدکنندگان کشمش انگوری یا همان زرد طلایی در کشورمان محسوب می‌ شود آن هم به صورت بارگاهی که کیفیت بار مناسب و مرغوب از آب در می‌آید اما از ابتدا در این مجموعه بار فله این نوع کشمش از بناب خریداری می‌ شد یعنی هزینه باری حدود هزار تومان را متقبل می‌ شویم تا جنس خروجی کار اعلا و سطح بالا به دست بیاید و در بسیاری اوقات حتی از کارخانه‌ های بناب هم ارزان‌ تر به مشتری خود قیمت می‌ دهیم و همیشه گفته‌ ایم اگر خریدار کشمش هستید به کارخانه‌ های اشاره شده بروید و با همان نمونه به این کارخانه بیایید بدون آنکه در مورد نرخ آن محصول، صحبتی بکنید از ما هم نرخ بگیرید و بعد خودتان اقدام به مقایسه محصول داشته باشید ببینید به صرفه‌ تر است از کدام مجموعه خرید خود را انجام دهید.

خرید کشمش طلایی زرد بناب

امکان خرید کشمش طلایی زرد بناب در مجموعه تولیدی کشمش آراد با وجود اینکه در شهر تاکستان استان قزوین واقع شده است برای مشتریان محفوظ است و مشتری می‌ تواند وقتی که با مدیر فروش کارخانه جناب آقای مصطفی عینی ارتباط تلفنی برقرار کرد یا در یکی از شبکه‌های اجتماعی با ایشان ارتباط گرفت درخواست ثبت سفارش برای محصول اشاره شده را داشته باشد. لازم به ذکر است در حال حاضر که در اواسط شهریور ۱۴۰۲ هستیم حدود یک ماه دیگر بار جدید وارد بازار می‌ شود و عملاً در حال حاضر نرخ آن مشخص نیست سیاست قیمتی هر نوع کشمشی از اوایل مهر که فصل جدید آن شروع می‌ شود مشخص می‌ شود و شروع نرخ از مهر خواهد بود که در طول فصل که تا انتهای شهریور سال آینده هم ادامه پیدا می‌ کند ممکن است افزایش قیمت به آن بخورد.

در این مجموعه کشمش های صادراتی یا در کارتون‌های ۵ کیلو خالص پر می‌ شود یا ۱۰ کیلو خالص و به صورت کلی مجموعه تولیدی کشمش آراد ۴ برند در اختیار دارد با چهار نوع بسته‌ بندی متفاوت و مختلف که بنا به تشخیص هیئت مدیره این کارخانه تصمیم می‌ گیرد که کدام برند را برای کدام کشور در نظر داشته باشد چون محصول اشاره شده فقط برای صادرات مورد استفاده قرار می‌ گیرد تا بحث فروش در بازار داخل. جنس کارتون‌ ها ۵ لایه است و شیرینگ هم در انتهای کار انجام می‌ گیرد تا طی ترانزیت بار از هم نپاشد اگر خدایی نکرده بار از هم بپاشد و کارتون خراب شود ممکن است خسارت‌ های بسیار بدی به خریدار یا حتی به تولیدکننده وارد آید اگر این مورد را رعایت نکرده باشد.

موضوع بسیار جالب دیگر این است که در این مجموعه از شهریور ۱۴۰۲ قرار بر این شده که کشمش انگوری یا همان زرد طلایی را صفر تا صد خودش تولید کند یعنی حداقل به صورت پایلوت از امسال حدود ۱۰۰ تن کشمش اشاره شده را خود تولید خواهد کرد، برای تولید این میزان کشمش حدود ۴۵۰ تن انگور نیاز است که کارهای خریداری آن در انتهای شهریورماه انجام می‌ گیرد، وقتی این کار صورت گیرد خروجی کار بسیار مرغوب‌ تر و با عیار بالاتری صورت خواهد گرفت ضایعات بار کمتر می‌ شود و افت بار هم کمتر خواهد شد و وقتی که یک کارخانه‌ دار ماده اولیه‌ اش از طریق خودش تامین و تولید گردد قطعاً در میزان کیفیت خروجی محصول هم تاثیر مستقیم خواهد داشت. برای اطلاع از فروش عمده کشمش با ما در تماس باشید.

توجه داشته باشید علاوه بر اینکه شما می‌ توانید به صورت حضوری در این مجموعه ثبت سفارش کنید و پس از آمدن به کارخانه و بازدید نمونه، بیعانه کار که ۱۰ درصد کل معامله از شما دریافت می‌ گردد و مابقی یعنی برای هر پارت که حدود ۲۰ تن بار خالص می‌ توان در نظر گرفت ۸ روز کاری زمان نیاز است تا بارتان آماده گردد و تسویه یا باز هم به صورت حضوری درب کارخانه و یا در هر نقطه مرزی دیگر انجام خواهد گرفت. اما توجه داشته باشید خیلی از مشتریان این مرکز به صورت غیرحضوری ثبت سفارش می‌ کنند بارها پیش آمده که شخص خریدار اصلاً کارخانه را ندیده و حتی یک بار هم به کارخانه نیامده و فقط از شیوه صحبت کردن شخص مدیر فروش کارخانه که عضو هیئت مدیره کارخانه نیز می‌ باشد و اعتمادی که پشت تلفن یا در آن شبکه اجتماعی صورت می‌ گیرد اقدام به واریز بیعانه از داخل ایران کرده و بار برایش آماده می‌ گردد و در هر نقطه مرزی که قصد تحویل گرفتنش را داشته باشد محموله ارسال شده و تسویه در داخل خاک ایران صورت خواهد گرفت.

توجه داشته باشید که بار صادراتی فقط به صورت نقدی معامله می‌ شود مگر آن که بانک شما را تضمین کند به نوعی ضمانت‌ نامه بانکی محسوب می‌ شود یا با دادن ملک و زمین و یا هر چیز ارزشمند دیگری به بانک این کار صورت می‌ گیرد و یا اینکه اینقدر حساب مالی شما بالا و قوی هست که بانک می‌ تواند شما را ضمانت کند. فقط در این صورت امکان تسویه غیرنقدی وجود دارد و اینکه مشتری بخواهد چک بدهد یا هر چیز دیگر امکان‌پذیر نیست و متاسفانه کلاهبرداری‌ های متعددی در این مورد شده چون حجم معامله هم از نظر مالی بسیار بالاست و به عنوان مثال یک پارت کشمش زرد طلایی زیر ۲ میلیارد تومان نخواهد بود.

موضوع دیگری که می‌ توانید به آن توجه ویژه داشته باشید این است که امکان پر کردن کشمش در کارتون‌ هایی که راه‌ های ارتباطی شما و برندتان بر روی آن درج گردیده خواهد بود یعنی با هماهنگی کردن با مدیر فروش این کارخانه به گونه‌ ای برنامه‌ ریزی خواهید کرد که به جای آنکه کارخانه تولیدی، کشمش را درون بسته‌ بندی‌های خود پر کند که طبیعتاً نام برندش بر روی آن درج گردیده شما با طراحی کلیشه که باید هزینه را خودتان بدهید و تحویل آن به شرکت کارتون ساز، در ادامه هماهنگی ما با شرکت کارتون ساز می‌ توانیم به جای آنکه محصول را درون بسته‌ بندی‌های این شرکت پر کنیم درون کارتون‌ های شما پر کنیم کارتونی که طبیعتاً حاوی شماره تماس، راه‌ های ارتباطی و برند خودتان خواهد بود البته این موضوع یک سری مراحل اداری دارد که این را می‌ توانیم به رایگان برایتان انجام دهیم و به آن ظرفیت خالی می‌ گویند.

بهترین نوع کشمش طلایی زرد بناب در ایران

بهترین نوع کشمش طلایی زرد بناب در ایران همانی است که توسط بارگاه‌ داری حساس که کار تمیز تحویل می‌ دهد انجام گیرد یعنی انگور توسط ایشان به مایع تیزاب آغشته شده و از بارگاه آویزان می‌ گردد، در گوگرد زنی وسواس کافی صورت گرفته و در ادامه و شاید ۵۰ درصد انتهایی کار این است که بار توسط کارخانه داری آماده شود که اشراف کامل روی خط تولید خود دارد، مهمترین قسمت خط تولید دستگاه سورتینگ است که به عنوان مثال در مجموعه تولیدی کشمش آراد واحد سورتینگ توسط دستگاه کیارا سورتر انجام می‌ شود که همزمان سه کار سورت سایز، سورت شکل و سورت رنگ انجام می‌ گیرد و باعث می‌ گردد خروجی کار بسیار باکیفیت از آب در بیاید.

برای کشمش‌ هایی نظیر سبز قلمی، پلویی آفتابی، تیزابی با گوگرد و بدون گوگرد از طریق فیلم هم می‌ توان به راحتی ثبت سفارش داد یعنی واقعیت کار خیلی شباهت به همانی دارد که در فیلم برای مشتری ارسال می‌ گردد اما برای کشمش طلایی زرد به این صورت نیست و فیلم یا عکس مرجع مناسبی برای تصمیم گیری در مورد این کیفیت نخواهد بود. خیلی از کارخانه‌ داران زیر نور آفتاب یا چراغ، فیلمبرداری یا عکسبرداری می‌ کنند که باعث می‌ گردد محصول فوق بسیار طلایی زرد از آب در بیاید در صورتی که شاید واقعیت به این صورت نباشد. همین مشکل در مورد فیلمبرداری هم اتفاق می‌افتد حتی گاهی کیفیت فیلم و محصول داخل فیلم از واقعیت پایین‌ تر به نظر برسد به شدت توصیه می‌ کنیم فقط و فقط نمونه فیزیکی کار را دریافت کنید حال چه به صورت کیلویی و چه به صورت کارتونی که کارتونی نمونه گرفتن این مزیت را دارد که شماتیک کلی بار را درون یک کارتون که مرجع به شمار می‌ رود پیدا خواهید کرد و وقتی که بار برایتان ارسال شد و قرار به تطبیق بود شما می‌ توانید با یک کارتون اقدام به مقایسه داشته باشید نه یک کیلو یا نیم کیلو.

یک موضوع بسیار مهم در مورد کیفیت کشمش‌ های ارسالی چه در بحث صادرات و چه در فروش بازار داخل وجود دارد و آن این است که توجه داشته باشید تلورانس ۱۰ درصد الی ۱۵ درصد در کیفیت کشمش در طول فصل طبیعی است و اگر بیشتر از این میزان باشد باید به جنس تولیدکننده و کارخانه‌ دار شک کنید. البته میزان گفته شده برای به عنوان مثال یک یا دو ماه نیست. مثالی در اینجا می‌ زنیم تا بیشتر متوجه شوید به عنوان مثال شما ممکن است در آبان ماه کشمش اشاره شده را با میزان کیفیت ۱۰۰ دریافت کنید اگر قرار به این باشد که ماه بد همان را سفارش بدهید نهایتاً ۵ درصد کیفیت ممکن است متفاوت باشد اما اگر ۶ ماه آینده بخواهید سفارش بدید ممکن است این میزان به ۱۵ درصد ممکن است برسد. قانونی در مورد خشکبار وجود دارد و آن این است که هر چقدر به انتهای فصل نزدیک‌ تر شویم کیفیت آن پایین و پایین‌ تر خواهد آمد به همین جهت هم هست که بهترین فصول کار برای صادرات پاییز و زمستان می‌ باشد چرا که با شروع شدن فصل گرما میزانی از کیفیت کشمش به خودی خود کم خواهد شد و حتی رنگ محصول آن هم برای کشمش زرد طلایی که بسیار حساسیت روی آن هست تیره‌ تر و تاریک‌ تر خواهد شد.

لازم به ذکر است در مورد کیفیت کشمش‌ های بناب، ملکان و مراغه و تاکستان تفاوت خاصی دیده نمی‌ شود ولی اگر به عنوان قطب تولید کشمش اشاره شده بخواهیم در ایران به آن توجه داشته باشیم باید باور کنیم که در بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی است که بیشترین میزان تولید محصول طلایی انجام می‌ گیرد حتی در مراغه به علت اینکه عملاً کارخانه کشمشی در آنجا نیست کمتر از آن صحبت به عمل می‌ آیدتاکستان قزوین هم چند سالی است که اقدام به تولید محصول اشاره شده می‌ کند.

یعنی بار را به صورت بارگاهی آماده می‌ کند با همان کیفیتی که در بناب و ملکان آماده می‌ کنند اما در ملایر بحث تولید کشمش زرد طلایی به گونه‌ ای هست که خواه ناخواه جنس کم کیفیت که البته قیمتی ارزان دارد تولید می‌ شود و یکی از سیاست‌ های جالب فروش در این مجموعه این است که کیفیت‌ های مختلف از این محصول تولید می‌ شود یعنی شما هم می‌ توانید جنس مرغوب بارگاهی در این مجموعه خریداری کنید که طبیعتاً قیمتی مشخص و مخصوص به خود دارد و هم جنس ملایری که حدود ۲۰ الی ۲۵ درصد ارزان‌ تر خواهد بود هم در این مجموعه امکان تامین آن وجود دارد. به صورت کلی باید بدانید وظیفه یک کارخانه‌ دار یا تولیدکننده این است که نیاز مشتری خود را با دادن کیفیت‌ های متفاوت که طبیعتاً قیمت‌ های متفاوتی دارد تامین کند و به این صورت نیست که فقط یک کیفیت تولید شود برای محصول اشاره شده می‌ توان سه کیفیت تولید و برای یک فصل کشمش آن را تامین کرد.

قیمت کشمش طلایی زرد بناب موجود در بازار

قیمت کشمش طلایی زرد بناب موجود در بازار (البته اگر موجود باشد.) به کیلویی 122 هزار تومان می رسد اما به واقع موجودی محصول اشاره شده در حال حاضر که در اواسط تابستان 1402 هستیم به صفر رسیده و همگی به نوعی منتظر شروع فصل جدید که تقریبا از یک ماه دیگر شروع می شود هستیم. متاسفانه آخرین قیمتی که این محصول به خودش دید آنقدری بالا بود که اصلا صرفه صادراتی نداشت و حالا این سوال رو از خودمان می پرسیم پس چگونه خرید و فروش میشد؟ اگر صادرات محصول اشاره شده انجام نشود چون برای فروش در بازار داخلی هم کاربرد ندارد پس چگونه عرضه آن انجام میشد؟ راستش این سوالی هست که از خودمان بارها پرسیده ایم و جوابی هم برایش نداریم.

اما برای فصل جدید قیمت این محصول صادراتی را روی 100 هزار تومان درب کارخانه با بسته بندی و شرینگ پیش بینی میکنیم که با این نرخ ارزش صادراتی خواهد داشت که البته بار بارگاهی روی این نرخ خواهد ماند و جنس ملایری بین 80 تا 85 هزار تومان قیمت گذاری می شود. البته میزان موجودی بالایی برای کشمش اشاره شده برای فصل جدید که از مهر 1402 شروع می شود متصور نیستیم چون به واقع شرایط صادراتی کشمش ایران نرمال نیست که هرسال فقط با امیدواری می خواهیم شرایط بهتر شود. باید باور کرد که میشد ارز خوبی به کشور با صادرات این محصول ارزشمند وارد کرد ولی متاسفانه شخص دلسوزی که واقعا دلش برای اقتصاد ایران بسوزد راس کار نیامده است.

کشورهای عربی به معنی واقعی کلمه، خریدار کشمش اشاره شده هستند اما هر سری که با این مجموعه یا هر کارخانه دیگری که این بار را آماده می کند تماس میگیرد به واقع منصرف می شود و حق هم دارد، تاجر باید به فکر سود خود در درجه اول باشد. از طرفی در همسایگی ما کشور ازبکستان هم کشمش زرد پلویی را آماده می کند و قیمت تولیدات کشور اشاره شده از ایران پایین تر است و می تواند جای ما را در بازار جهانی به راحتی پر کند. زمانی تا قبل از سال 97 و آن اتفاق های تحریمی تریلی پشت تریلی در باراندازهای کارخانه های کشمش چه در تاکستان و چه در بناب و ملکان آماده بارگیری بودند اما در حال حاضر اصلا روال به این صورت نیست و به نوعی بازار اصلا داغ نیست.

اما در مجموعه تولیدی کشمش آراد سعی شده همیشه و در همه حال فعالیت به پیش رود و به عنوان مثال امسال یعنی شروع فصل 1403 – 1402 حدود 100 تن کشمش فله انگوری برای تولید کشمش اشاره شده قرار به تولید است تا از ماده اولیه خودمان برای فرآوری و بوجاری استفاده کنیم به جای اینکه از باغدار و بارگاه دار محصول اشاره شده را خریداری کنیم که با اصول مدنظر ما تولید نشده و قطعا ضایعات بیشتری نسبت به تولیدات ما خواهد داشت. برای اطلاع از فروش کشمش در مشهد با ما در تماس باشید.

اگر این طرح پایلوت که امسال اجرا خواهد شد موفقیت آمیز بود قطعا برای سال آینده با حجم بسیار زیادی طرح اشاره شده انجام خواهد گرفت و هم برای خریدار صرفه اقتصادی خواهد داشت و هم برای این مجموعه چون وقتی که یک کارخانه دار ماده اولیه اش از خودش باشد اشراف بیشتری روی تولید خود خواهد داشت تا زمانی که آن را از باغدار و کشاورز تامین کند. هر چند باید توجه داشت نمی توان قیمت خروجی کار را از یه حدی پایین تر آورد چون قرار نیست قوانین بازار شکسته شود و اصطلاحا بازار خراب کن شویم ولی از نظر کیفیت و متناسب بودن آن با نرخ خروجی هماهنگی بیشتری حاصل خواهد شد.

توجه داشته باشید که در کارخانه بناب و ملکان و تاکستان هم ممکن است قیمت های پرتی به شما بدهند که گستره آن تا 15 درصد هم خواهد بود. به عنوان مثال ممکن است یک کارخانه دار که حساسیت بیشتری روی برند خود دارد و بار باکیفیت تولید میکند نرخ این محصول را به عنوان مثال 100 هزار تومان معرفی کند و دیگری که تعصبی ندارد 90 هزار تومان. توجه داشته باشید خیلی به حرف هایی که پشت تلفن به شما می زنند توجه نکنید خیلی ها قیمت های پرتی به شما می گویند ولی باید شما بار را از نزدیک ببینید و سپس به مقایسه با تولیدات سایر کارخانه های کشمش بپردازید. به عنوان مثال اگر قیمت کشمش طلایی زرد در این مجموعه برای شروع فصل که پیش بینی می شود روی 100 هزار تومان باشد ما می توانیم با دست بردن و دستکاری واحد سورتینگ خط تولید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که نرخ آن 80 هزار تومان هم بشود در صورتی که از کیفیت آن خواهیم زد و به این صورت نیست که کیفیت را بالا نگه داریم و قیمت را پایین.
در ضمن بسته بندی این مجموعه به صورت کارتونی است و 5 یا 10 کیلو خالص هم لحاظ خواهد شد که در بسته بندی 5 کیلو قیمت خروجی حدود 700 تومان در هر کیلو افزایش به آن خواهد خورد. وقتی تعداد کارتونها زیاد شود حتی با وزن کلی برابر افزایش نرخ برای قیمت کارتون پیش خواهد آمد.

خرید عمده کشمش طلایی زرد بناب از کارخانه

مشتری یا تاجر باید این را بداند که می تواند به صورت مستقیم و بدون واسطه اقدام به خرید عمده کشمش طلایی زرد بناب از کارخانه کشمش آراد داشته باشد، مجموعه‌ ای که در شهر تاکستان استان قزوین و شهرک خرمدشت آن واقع شده و تمامی محصولات خود را به صورت بدون واسطه چه برای صادرات و چه فروش در بازار داخلی عرضه می‌ کند. برای اطلاع از قیمت کشمش محلی با ما در تماس باشید.

وقتی شما به صورت مستقیم با یک کارخانه وارد معامله می‌ شوید انعطاف بسیار زیادی در طی معامله از جانب مرکز تولیدی ممکن است برایتان به وجود بیاید به عنوان مثال وقتی که از یک واسطه یا دلال بار خریداری می‌ کنید امکان دست بردن در کیفیت محصول را مطابق با خواست شما ندارد یعنی ممکن است مشتری به ما زنگ بزند و بگوید من کشمش زرد طلایی در رنج قیمتی بین ۸۰ تا ۸۵ هزار تومان می‌ خواهم طبیعتاً چون صفر تا صد محصول با خود ما است می‌ توانیم محصول مورد نظر را برایتان آماده کنیم از طرفی دلال نمی‌ تواند کاری کند که شما کشمش را درون کارتون خودتان پر کنید اما این اتفاق در این مجموعه و هر کارخانه دیگری ممکن است و می‌ توانیم کاری کنیم که کشمش خریداری شده شما درون کارتونی که برند و راه‌های ارتباطی شما بر روی آن درج گردیده بسته‌ بندی شود.

کارخانه‌ های بسیاری در بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی جنس بارگاهی و باکیفیت تولید می‌ کنند وجود دارد اما در تاکستان استان قزوین چون چند سالی است که بار بارگاهی برای تولید کشمش اشاره شده آماده می‌ گردد لذا اکثر کارخانه‌ ها امکان دادن جنس باکیفیت که چشم هر خریداری را بنوازد ندارد چون سواد آنها برای تولید کشمش‌ هایی نظیر آفتابی و تیزابی است لذا برای تولید کشمش انگوری یا همان پلویی زرد علم کافی را ندارند اما در این مجموعه به علت تعاملات بسیار با کارخانه‌ های اشاره شده در بناب و ملکان کیفیتی که در این مجموعه تقدیمتان می‌ گردد نه تنها تفاوتی با جنس کارخانه‌ های اشاره شده در آذربایجان شرقی ندارد، بلکه امکان دادن کیفیت بالاتر کشمش زرد را به شما نیز داریم و جالب آنکه خیلی از مشتریان وقتی به کارخانه‌ های بنای و ملکان می‌ روند و نمونه می‌ گیرند و وقتی به این کارخانه می‌ آیند متوجه نرخ رقابتی این شرکت خواهند شد اما به صورت کلی چون قیمت کشمش ایرانی در بازار جهانی کمی گران است ممکن است در ادامه منصرف بشوند و البته این قانون برای همه کشورها نیست چون همین مجموعه در شرایط تحریمی به کشورهای مختلفی از جمله گرجستان، ارمنستان، لبنان، الجزایر، کنیا و کویت بار ارسال کرده است اما به این صورت نیست که هر تاجری وقتی که استعلام گرفت بلافاصله مورد قبول ایشان واقع شود و ثبت سفارش نماید.

موضوع دیگر هم این است که زمانی کشمش زرد طلایی با نرخ کمتر از دو دلار درب کارخانه‌ های ایران تا قبل از سال ۹۷ فاکتور می‌ شد و به راحتی امکان صادر کردن آن هم وجود داشت اما علی الخصوص در شرایط کرونا نرخ انواع محصولات کشاورزی رشد بالایی در تمامی کشورهای اروپایی و آمریکایی داشته است حتی با واسطه‌ ها و دوستانی که در این کشورها سکونت و فعالیت دارند پرس و جو می‌کنیم متوجه می‌ شویم نرخ مواد غذایی بیش از دو برابر رشد قیمت داشته پس قرار نیست اگر کمتر از دو دلار درب کارخانه‌ های ایران برای مشتری فاکتور می‌ شده الان هم همان فرمول وجود داشته باشد. امیدواریم نرخ محصول اشاره شده برای شروع فصل جدید یعنی مهر ۱۴۰۲ زیر ۱۰۰ هزار تومان باشد آن هم جنس مرغوب بارگاهی و باکیفیت، که در این صورت امکان صادر کردن آن به راحتی وجود دارد اما مشکل زمانی شروع می‌ شود که موجودی کشمش اشاره شده کم باشد و باز هم دلال‌ ها وارد خرید و فروش این محصول شده و نرخ آن را بالاتر از ۱۰۰ هزار تومان ببرند که اگر این اتفاق بیفتد قطعاً صادراتی برای محصول اشاره شده متصور نخواهیم شد.

لازم به ذکر است که توجه داشته باشید حداقل سفارش برای محصول اشاره شده ۵ تن است یعنی اصلاً زیر این میزان حجم خرید صرفه ندارد خط تولید خود را روشن کنید چون محصول اشاره شده بسیار حساس است و به رنگ کشمش حساسیت بسیار بالایی دارد. برای تولید محصول اشاره شده و بوجاری کردن آن یک روز کامل خط باید شسته شود استریل گردد تا عملاً هیچ لکه یا سیاهی بر روی استیل خط باقی نماند یکی از علت‌ هایی که باعث خروجی باکیفیت کشمش اشاره شده در خط تولید می‌ شود همین رعایت این موضوع است.

موضوع مهم دیگری که باید بدانید این است که برخلاف تمامی کارخانه‌ های کشمش در ایران که اجازه حضور مشتری را در زمان فرآوری بار اشاره شده در خط تولید نمی‌ دهند در این مجموعه کاملاً آزاد هستید طی ۷ الی ۸ روز کاری که محصول اشاره شده بر روی خط تولید قرار دارد هر روزه به کارخانه آمده و از نزدیک اقدام به بازدید بار داشته باشید این یعنی اینکه اطمینان کامل داریم به آنچه که در این مجموعه تولید می‌ کنیم. برای اطلاع از قیمت و روش خرید کشمش پکتین دار با ما در تماس باشید.

وضعیت خرید کشمش طلایی زرد بسیار مناسب است و این نوع کشمش را که یکی از بهترین انواع کشمش می باشد را می توانید در همین مرکز ارزان تر از بازار مولوی خریداری نمایید.

عرضه کننده کشمش طلایی زرد با توزیع با کیفیت ترین نوع از این محصول علاوه بر تأثیر مثبت در حفظ کردن مشتریان قبلی، موفق به جلب توجه و جذب رضایت مشتریان جدید به خرید شده و به این ترتیب بازار فروش محصولش از رونق و پیشرفت بسیار زیادی برخوردار گشته و سیر صعودی را طی خواهد کرد. توزیع کننده برای رسیدن به اهداف مد نظر خویش نظیر کسب رضایت مشتریان، فروش بیشتر و… خدمات ارزنده‌ای را به آنها ارائه می‌ دهد.

خرید عمده کشمش طلایی زرد بناب از کارخانه

انواع کشمش زرد پلویی قابل عرضه

انواع کشمش زرد پلویی قابل عرضهکشمش طلایی زرد را همه می شناسند و از آن استفاده می کنند و میزان مصرف این محصول در سرتاسر دنیا بسیار زیاد است.
در کشورمان نیز از این محصول در قالب بسته بندی شده کارتونی و کیسه ای بسیار استفاده می شود.
اما کشمش های پلویی برحسب رنگ و شیوه های فرآوری آن طبقه بندی می شود که عبارتند از:

  1. کشمش پلویی آفتاب خشک که تیره رنگ می باشند.
  2. کشمش پلویی تیزابی که کهربایی رنگ می باشد.
  3. و کشمش پلویی انگوری که طلایی رنگ می باشد.

تمام این محصولات هم برای فروش در بازار داخلی مورد استفاده قرار می گیرد و هم جهت عرضه در بازار صادرات.

انواع مختلف کشمش پلویی قابل عرضه دارای خواص بسیار زیادی برای درمان بیماری ها و مشکلات درونی بدن می باشند. در ادامه مبحث می خواهیم به نقد و بررسی خواص درمانی این محصولات بپردازیم امید است، مطالب برای شما عزیزان مفید واقع شود.

  1. از جمله خواص درمانی کشمش زرد مخصوص پلو می‌ توان به درمان یرقان اشاره کرد. مصرف آن سبب کاهش زردی بدن شده و در نتیجه مانع از بروز بیماری یرقان می شود.
  2. مصرف و گنجاندن این محصول مغذی در رژیم غذایی سبب می شود فشار خون تنظیم شود و افرادی که از این محصول استفاده می کنند، احتمال کمتری در بروز بیماری فشار خون برای آنها وجود دارد.
  3. به افراد دیابتی توصیه شده است این نوع از انواع کشمش را در رژیم غذایی خود بگنجانند. همانطور که مطلع هستید، در هنگام افت قند خون باید موادی مصرف شود که به سرعت قند خون را بالا ببرد، این محصول نقش موثری در بالا رفتن قند خون هنگام افتادن آن ایفا می کند. لازم به ذکر می باشد، افراد دیابتی این محصول را باید به دستور پزشک معالج خود استفاده کنند، در صورت تجویز نکردن آن توسط پزشک باید از مصرف اش خودداری شود.
  4. تقویت شدن سیستم ایمنی و افزایش یافتن سلامتی بدن از جمله تاثیرات مثبت مصرف این نوع از کشمش به علت دارا بودن و غنی بودن از مواد مغذی مختلف نظیر انواع ویتامین ها به خصوص ویتامین c می باشد. همانطور که مطلع هستید مصرف ویتامین c و جبران کمبود این ویتامین ضروری در بدن، بالا بودن آهن این گروه مواد غذایی‌، از ابتلا بدن به بیماری های ناشی از کمبود آن نظیر سرماخوردگی و… جلوگیری به عمل می آورد.
  5. روند گوارشی سالم در مصرف کنندگان این محصول مغذی، از دیگر فواید آن می باشد. مشکل یبوست را تا حد زیادی درمان می کند.

چگونه از سایت بازار خشکبار ایران خرید کنیم؟

چگونه از سایت بازار خشکبار ایران خرید کنیم؟روال کار ساده است:

  • از آنجایی که مدیر فروش کارخانه در این مرکز حضور دارند ابتدا باید با ایشان ارتباط بگیرید.
  • با ایشان صحبت کنید که کدام محصول را در نظر دارید و تصویر آن را بخواهید.
  • پس از انتخاب، مبلغ 20 درصد کل مبلغ را به حساب ایشان واریز نمایید.
  • بار طی یک الی دو روز آماده شده و تحویل باربری می گردد.
  • به محض تحویل، رسید را از باربری دریافت و برای شما ارسال خواهیم کرد.
  • بعد از رویت رسید و اطمینان یافتن از آن (می توانید با شماره تماس باربری ارتباط بگیرید و استعلام نمایید) مابقی مبلغ را نیز واریز کنید.

مورد بسیار مهم این است که مشتری می تواند در این مرکز خرید خود را نیز به صورت حضوری هم انجام دهد چه بار کارتونی در تهران و چه بار کیسه ای در تاکستان قزوین.

از تکنیک های خرید و تهیه محصولات خوراکی مانند کشمش طلایی می توان به خرید اینترنتی و از راه دور این محصول در سایت خشکبار ایران اشاره کرد. عرضه کننده با طراحی این سایت و تشکیل ویترینی برای ارائه محصولات به صورت آنلاین، امکان فروش را به دست می آورد. استفاده از این روش امروزه بر تجربه مشتریان نسبت به خرید از راه دور افزوده است و برای عرضه کننده در زمینه فروش، نقش آموزشی دارد. طرفداران فروش آنلاین محصول امروزه رو به افزایش هستند و رفته رفته بر تعداد آنها افزوده می شود.

آشنایی با پرفروش ترین نوع کشمش موجود در بازار

آشنایی با پرفروش ترین نوع کشمش موجود در بازارارائه پر فروش ترین نوع از کشمش موجود در بازار به دور روش اینترنتی و حضوری صورت می گیرد. مشاهده تنوع بیشتر نسبت به خرید حضوری، امکان ثبت آسان سفارش در خریدهای خصوصی، امکان مقایسه قیمت ها، مشاهده ارزان ترین قیمت محصول تا بالاترین قیمت آن، دور از شلوغی جمعیت و ازدحام خرید کردن، برنامه ریزی و کنترل کردن میزان خرید و… از جمله مهمترین مزیت های خرید به شیوه از راه دور و آنلاین می باشد.

فروش عمده کشمش طلایی زرد بناب سبب کم شدن و کاهش یافتن هزینه های اصلی و جانبی برای خریداران می شود، زیرا دیگر نیازی به هدر رفتن وقت، همچنین اتلاف انرژی و افزایش هزینه های حمل و نقل، رفت و آمد … بر روی نرخ تمام شده نیست، در نتیجه سبب صرفه جویی و حفظ سرمایه خریداران می شود. توجه داشته باشید، بهره بردن از گردش مالی و اقتصادی در عرضه کلی از مهمترین مزایایی است که می توان برای این نحوه از سفارش، در نظر گرفت.

بررسی میزان فروش کشمش طلایی در سال گذشته

بررسی میزان فروش کشمش طلایی در سال گذشتهمیزان فروش کشمش طلایی زرد بناب در سال جدید نسبت به سال گذشته، پیشرفت چشمگیری داشته است. بازار فروش این محصول به علت آشنایی افراد مختلف با خواص درمانی آن و برخورداری آن از مواد مغذی زیاد نسبت به سال های اخیر رونق و روند صعودی را سپری می کند. این محصول علاوه بر عرضه داخلی، به کشورهای اروپایی و حاشیه خلیج فارس صادر می‌ شود.

صادرات کشمش بسته بندی به کشورهای مختلف جهان، ترفند و روشی برای توسعه‌ یافتن کشور از نظر اقتصادی است و می تواند در امر وارد شدن ارز به کشور، نقش مهم و پررنگی داشته باشد. امر صادرات می تواند نقش بسیار مثبت و هدفمند در افزایش قدرت اقتصاد و مالی کشور داشته باشد. تنوع‌ بخشیدن به جنس، وزن، نوع بسته بندی این گروه محصولات خوراکی و توجه کردن به سلیقه کشورهایی که قرار است این گروه مواد به آنجا صادر شود، می تواند در میزان موفقیت و پیروزی کشور صادر کننده تاثیر چشمگیر و نقش بسزایی داشته باشد.

راهکارهای موثر در افزایش فروش کشمش

  • راهکارهای موثر در افزایش فروش کشمشقیمت کشمش طلایی فله ای و قیمت کشمش طلایی بسته بندی امروز از جمله عواملی هستند که می توانند در افزایش فروش این محصول پر خاصیت اثر گذار باشند. از جمله راهکارهای موثر در افزایش فروش انواع کشمش، ارائه آنها با قیمت مقرون به صرفه نسبت به ارزش واقعی است.
  • فروش باکیفیت ترین نوع محصول در انواع مختلف بسته ای و کیلویی می‌ تواند از راهکارهای موثر در افزایش یافتن عرضه باشد.
  • کسب رضایت و جلب اعتماد مشتریان قبلی در بالا رفتن خرید این گروه از محصولات خوراکی توسط متقاضیان خرید جدید، نقش پررنگ دارد.

در زمان خرید انواع بسته بندی و کیلویی کشمش باید به نکاتی توجه نمود که از جمله این نکات می توان به کیفیت، طعم، مزه و همچنین تازگی این محصول اشاره کرد. در واقع در نظر داشتن این موارد باعث می‌ شود تا مشتریان خریدی رضایت بخش همراه با صرفه اقتصادی خوب را تجربه کنند.

مرکز فروش عمده کشمش زرد

مرکز فروش عمده کشمش زرددر مرکز فروش عمده کشمش زرد، بهترین و با کیفیت ترین نوع محصول به مشتریان عمده و جزئی ارائه و عرضه می شود. زیرا فروشنده در مرکز فروش به خوبی می داند و آگاه است با این کار می تواند به اصلی ترین اهداف فروش که یکی از آنها جلب رضایت مشتریان و دیگری فروش بیشتر است، دست یابد. قیمتی که برای خرید عمده انواع صادراتی و با کیفیت از محصول در مرکز فروش، به مشتریان ارائه می شود بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر از ارزش واقعی و قیمتی است که برای خرید جزئی آن ارائه می شود.

توجه داشته باشید، مزایایی در خرید عمده و انبوه کشمش در انواع بسته ای و فله ای وجود دارد که باعث می‌ شود تعداد زیادی از مشتریان به این شیوه از تهیه محصول روی آورند. صرفه جویی شدن در وقت و پول از جمله مزیت های مهم این شیوه از خرید است. زمانی که محصولی در مقدار و حجم عمده تهیه شود، تا مدت زمان طولانی برای خرید آن لازم به صرف هزینه حمل و نقل و… نمی باشد. امکان تحویل گرفتن محصول خریداری شده در حجم کلی درب مکان مورد نظر از دیگر مزایای خرید عمده است. هر دو طرف معامله منظور عرضه کننده و خریداران در این روش فروش، از میزان و درصد سود بیشتری بهره می برند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما