شرکت فروش مویز اعلا

جهت دریافت قیمت روز انواع مویز اعلا می توانید از شرکت تولید و بسته بندی این محصولات که فروش آنها را هم به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام می دهد اقدام نموده و در صورت رضایت داشتن از نرخ پیشنهادی، سفارش خود را ثبت نمایید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 

مویز ازبک بند انگشتی ⇓

فروش مویز اعلا

تولید انواع مویز ایرانی

کشورمان علاوه بر تولید کشمش، انواع مویز هم در دستور تولید دارد و محصولات آن علاوه بر اینکه در بازار داخلی عرضه می گردد جهت صادرات هم (البته در حجم کم) فروش آنها انجام می‌شود که این مرکز و این مجموعه سابقه صادرات مویز به کشور عمان و انگلیس را هم دارد.

 

تقریباً تمام مناطقی در ایران که کشمش تولید می‌کنند همان مناطق مویز هم تولید می کنند که در برخی مناطق حجم تولید آن بالاست مانند دشمن زیاری و داراب استان فارس و در برخی مناطق در حجم بسیار کمتری انجام می شود که می توان به بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی اشاره نمود.

 

به صورت کلی ما سه نوع مویز نه تنها در ایران بلکه در سرتاسر دنیا داریم که عبارتند از:

  1. مویز قرمز دانه دار (نمونه بی دانه این رنگ از مویز اصلا موجود نیست و تولید نمی گردد)
  2. مویز سیاه دانه دار
  3. و مویز سیاه بی دانه

که کشورمان هر سه محصول بالا را تولید می کند اما محصول سوم را در حجم بسیار کمی در اختیار دارد و از آنجایی که مشتریان این نوع محصول بسیار بیشترند که آن هم بر می گردد به خواص این نوع رنگ از مویز و در ضمن این که مشتریان بیشتر مایلند مویزی مصرف کنند که بی‌ دانه باشد، لذا ناچار هستیم از افغانستان و ازبکستان که دو تولید کننده اصلی این محصولات در دنیا شناخته می شوند واردات آن صورت گیرد تا تأمین نیاز درصد زیادی از مشتریان داخلی تامین شود.

مویز رطبی فارس ⇓

شرکت مویز اعلا

فروش مویز اعلا

این مجموعه با وجود این که به صورت تخصصی در بحث فرآوری و صادرات انواع کشمش در تاکستان فعالیت دارد اما برای تأمین بخشی از مشتریان خود نیاز است که مویز هم در سبد کالایی خود داشته باشد و هر سه نوع از این محصول که در بالا به این پرداخت شد در این مرکز قابلیت سفارش را دارا می باشد.

 

علاوه بر دو محصول وارداتی مویز ازبک و مویز افغان که در بالا به آن اشاره شد محصولات خود تاکستان قزوین که می‌تواند مویز فخری و مویز شاهانی اشاره نمود و از استان فارس و شهرهای دشمن زیاری و داراب دو محصول پرفروش مویز بش و موی رطبی هم در این مرکز وجود داشته و امکان خرید آنها هم مهیا می باشد.

 

شما در این شرکت می توانید این محصولات را به صورت کارتون شده که به صورت کلی ۱۰ کیلویی خالص می باشد خریداری کنید از طرفی برخی از مشتریان مایلند این محصولات را در کیسه و گونی تهیه کنند و به این صورت کیلویی ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان به نفعشان خواهد بود چرا که دیگر هزینه کارتون لحاظ نخواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما