عرضه کننده کشمش زرد قلمی

شما در این مرکز به صورت مستقیم با عرضه کننده کشمش زرد قلمی وارد معامله خواهید شد و این محصولات را که از تولیدات انحصاری کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی می باشد را در کارتون های ۳ و ۵ کیلویی خریداری خواهید نمود.

عرضه کشمش زرد

تولید کشمش زرد قلمی

کشمش زرد قلمی و کشمش سبز قلمی از تولیدات انحصاری کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی می باشد و این محصولات را که ما عموما آنها را با نام بی دانه یا بی هسته می شناسیم در میان دانه های کشمش موجود در یک کارتون انواع هسته دار و دانه دار این محصولات هم موجود می باشد، پس به نوعی با مخلوط این دو نوع کشمش در یک کارتون مواجه خواهیم بود.

 

کشمش زرد قلمی در واقع همان کشمش سبز است اما چون میزان گوگرد زنی در آن بسیار بالاست تبدیل به محصولی زرد و طلایی رنگ می شود که هم جهت فروش در بازار داخلی کاربرد دارد و هم جهت صادرات که البته میزان صادرات آن بسیار بیشتر از فروش در بازار داخلی است.

 

کارخانه های بسیاری در شهر کاشمر و خلیل آباد بخصوص شهرک بردسکن کار فرآوری و بسته‌بندی این نوع محصولات را انجام می دهند اما کارخانه های دیگر در مناطق دیگر تولید کننده کشمش مانند تاکستان و ملایر هم این محصولات را در اختیار دارند. آنها بار را قبل از مرحله بسته بندی از کارخانه‌های اشاره شده خریداری می‌کنند و در کارخانه خود و در کارتون های مربوط به خود، این محصولات را پر کرده و جهت فروش در انبار خود ذخیره می کنند.

عرضه کشمش قلمی

عرضه مستقیم کشمش زرد قلمی

به این محصولات کشمشی پیکامی و کشمش قلمی هم گفته می‌شود و عموماً آنها را در کارتون های ۳ و ۵ کیلویی در بازار ایران و یا امر صادرات مشاهده خواهید نمود و از آنجایی که این محصول به نوعی انحصاری در اختیار ایران است خریداران بسیاری برای این محصول وجود داشت.

 

اما در حال حاضر به خاطر شرایط سیاسی که کشورمان با سایر کشورها دارد متاسفانه بیشتر خریداران آن تاجرهای افغانی هستند که آن هم محصول را به کشور خود برده و در بسته بندی های خود در بازار جهانی به فروش می‌رسانند.

 

در بالا به این پرداخته شد که کارخانه‌های مراکز دیگر تولید کننده کشمش هم محصولات قلمی را در اختیار داشته و بسته‌بندی می‌کنند و این مورد تنها زمانی پیش می آید که برای تامین نیاز مشتری خود این کار را انجام خواهند داد. در غیر این صورت صرفه اقتصادی ندارد که شما کیلویی ۵۰۰ تومان از جیب دهید و محصول را دقیقا با همان قیمتی که کارخانه‌های کاشمر و خلیل‌ آباد به مشتری خود نرخ می دهند قیمت گذاری کنید.

 

مجموعه تولیدی کشمش آراد نیز به همین صورت عمل می کند و برای تامین مشتریان خود آن هم به صورت اختصاصی کشمش زرد قلمی و کشمش سبز قلمی را در بسته بندی های خود پر می کند و به نقاط مختلف دنیا صادر خواهد کرد و برای فروش در بازار داخلی چون حجم آن بالا نیست این کار را انجام نخواهد داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما