فروشنده معتبر مویز مرغوب به صورت عمده

فروشنده معتبر مویز مرغوب به صورت عمده و جزئی در این مرکز حضور دارد و مشتریانی که دوست دارند خرید بدون واسطه از کارخانه داشته باشند در این سایت این امکان برایشان مهیا می باشد و می توانند خرید حضوری و غیر حضوری را تجربه کنند.

مویز سیاه ازبک

فروشنده عمده مویز

انواع مویز در بازار ایران

مویزها هم مانند کشمش روال تولید یکسانی دارد و می توان انگور این محصولات را از راه های گوناگونی نظیر آفتاب خشک، سایه خشک، آغشته شدن به مایع تیزاب و سپس در آفتاب پهن کردن و در آخر مکانیزه و صنعتی تبدیل به مویز نمود و این محصولات را که به خاطر خواص بالای آن مصرف می کنند در بازار به فروش رساند.

 

تقریباً در تمام مناطقی که کشمش تولید می‌شود مویز هم تولید می‌کنند اما اگر بخواهیم تولیدکنندگان اصلی این محصول را نام ببریم باید به استان فارس در شهرهایی نظیر دشمن زیاری و داراب، استان خراسان رضوی در شهرهایی مانند کاشمر و خلیل آباد، استان قزوین و شهر تاکستان، استان همدان و شهر ملایر و استان سمنان در شهر شاهرود اشاره نمود.

 

به صورت کلی مویز به سه دسته در بازار ایران یافت می شود که هر سه آن را هم ایران آن را تولید می‌کند:

  1. مویز سرخ هسته دار
  2. مویز سیاه هسته دار
  3. مویز سیاه بدون هسته

 

یک تفاوتی در محصولات بالایی وجود دارد و آن اینکه خواص مویز سیاه بدون هسته چون از سایر این محصولات بیشتر است و از طرفی میزان تولید آن در ایران کم می باشد لذا برای تامین نیاز مشتریان در داخل نیاز است که این محصولات از کشور ازبکستان و افغانستان به عنوان تولید کنندگان اصلی انواع مویز در دنیا، وارد شود.

مویز سرخ هسته دار (کیسه ای)

مویز عمده مرغوب

فروشنده مویز عمده و جزئی

این مرکز به صورت تخصصی در زمینه تولید و صادرات کشمش فعالیت دارد اما برای تامین نیاز مشتریانی که با مدیر فروش مرکز تماس می گیرند نیاز است که مویز هم در سبد کالایی این مجموعه قرار گرفته باشد.

 

امکان فروش و عرضه محصولات هم به صورت عمده و هم به صورت جزئی یعنی حداقل ۳ کارتون وجود دارد و مشتری علاوه بر اینکه مویزهایی که در بالا به آن پرداخته شد را می تواند در این سایت خریداری کند بلکه دو محصول وارداتی که در بالا به آن پرداخته شد یعنی مویز ازبک و مویز افغان هم قابلیت خریداری از این شرکت را خواهد داشت.

 

به صورت کلی مویز هم به صورت فرآوری شده و در کارتون قابلیت عرضه دارد و هم به صورت فرآوری نشده که در کیسه و گونی بسته بندی آن انجام می گیرد امکان فروش آن وجود دارد.

 

لازم به ذکر است که گفته شود بسته بندی این محصولات به دو صورت است: کارتونی که وزن آنها به صوررت ۱۰ کیلویی خالص است و کیسه ای که مطابق با خواسته مشتری عمل می شود و ممکن است ۱۰ کیلویی تا ۴۰ کیلویی این مورد انجام گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما