فروش مستقیم کشمش درب کارخانه

در این مرکز فروش مستقیم کشمش درب کارخانه انجام می شود و مشتریان داخلی و یا صادراتی می توانند به این صورت خرید خود را انجام داده و محصول را با کیفیت تازه و قیمت مناسب تر خریداری نمایند.

 

محصول پلویی آفتابی مناسب برای بازار داخلی ⇓

فروش مستقیم کشمش

تولید کشمش در تاکستان قزوین

تاکستان قزوین را به عنوان یکی از تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش می شناسند و این منطقه کشمش انگور سفید را در چهار رنگ مختلف تولید می کند و برای بازار داخل و یا امر صادرات کارخانه های موجود در آن، این محصولات را بسته بندی و در انبار خود دپو خواهند کرد.

 

لازم به ذکر است که بدانید کشمش پلویی به هر محصول گرد و بیضی شکلی که بی هسته و بی دانه باشد و سایز آن از ۱۰ میل کوچکتر باشد می گویند و رنگ های مختلف این محصول به خاطر شیوه های متفاوت تولید و فرآوری آن خواهد بود که هر کدام از آنها بازار مخصوص به خود را چه در امر صادرات و چه در فروش داخلی دارند.

 

به عنوان مثال شمال کشور در زمینه خرید کشمش پلویی آفتابی که رنگ قرمز و سرخ دارد بسیار بازار مناسبی است و مثلاً کشمش پلویی زرد یا طلایی رنگ هم برای صادرات به کشورهای عربی بسیار مناسب است پس همان طور که ملاحظه می کنید این رنگها مشتریان خاص خود را دارند.

 

کارخانه های بسیاری در شهر تاکستان کار فرآوری، شستشو و بسته‌ بندی این محصولات را البته در کارتون انجام می‌ دهند که یکی از آنها مجموعه تولیدی کشمش آراد است که شما می توانید در این مرکز با مدیر فروش این مجموعه ارتباط تلفنی بگیرید و ثبت سفارش نمایید.

محصول پلویی تیزابی مناسب برای صادرات و بازار داخلی ⇓

فروش کشمش کارخانه

فروش کشمش درب کارخانه

اینکه می‌ گوییم فروش مستقیم به این معنی است که از تولید و مصرف این محصولات عرضه می‌شود و شما می‌توانید با هماهنگی کردن با مدیر فروش کارخانه اگر قصد خریدتان حجم بالاست اقدام به خرید حضوری محصولات کنید و در غیر این صورت ثبت سفارش نموده و بار از طریق وانت و کامیونت برایتان ارسال خواهد شد و شما درب انبارتان تسویه خواهید کرد.

 

علاوه بر دو محصولی که در بالا به آن پرداخته شد شما در این مجموعه می توانید کشمش پلویی تیزابی که رنگ قهوه‌ای روشن دارد و محصول تیزابی بدون گوگرد که به آن کشمش خرمایی می گویند و انواع کشمش فله که دارای دم و شاخه است و در کیسه بسته بندی می شود که می‌توان به فخری و عسگری اشاره نمود هم تهیه نمایید.

 

کارتون های این مجموعه برای صادرات ۱۰ کیلویی خالص است که اگر مشتری قصد پر کردن محصول را در کارتون های ۵ و یا ۳ کیلویی داشته باشد می توان با دریافت مبلغ اندکی این کار را نیز برایشان انجام داد. برای بازار داخل هم که همیشه از کارتون ۹ کیلویی استفاده می شود در واقع ۸.۵ کیلو کشمش درون آن قرار دارد.

 

با توجه به نوسانات قیمت در فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ مشتری باید جهت ثبت سفارش به روز استعلام قیمت نماید و متاسفانه تمام این نرخها فقط ۲۴ ساعت اعتبار دارد نه اینکه صرفاً در این زمان حتماً قیمت کشمش ارزان و یا گران خواهد شد اما حتماً قبل از واریز بیعانه، این استعلام را انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما