فروش کشمش آبگیری اعلا + ارسال رایگان

اگر به دنبال خرید کشمش آبگیری اعلا آن هم با ارسال رایگان هستید این محصول در این مجموعه یعنی کارخانه کشمش آراد با کیفیتی مناسب و البته قیمتی رقابتی تولید شده و فروش این محصولات را به صورت بدون واسطه و مستقیم از کارخانه انجام می‌ دهیم، به جای آنکه از واسطه یا دلال جنس کم کیفیت را با قیمتی نامعقول خریداری کنید.

برای اطلاع از قیمت کشمش آبگیری در ایران با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

منظور از کشمش آبگیری چیست؟

در واقع به هر نوع کشمشی که پس از استفاده تبدیل به مایعات گردد که می‌ تواند این مایعات الکل، سرکه یا حتی شیره باشد کشمش آبگیری می‌ گویند و این محصول فقط برای بازار داخل قابلیت عرضه دارد و به ندرت از آن برای صادرات استفاده می‌ کنند. لازم به ذکر است که بدانید محصول آبگیری به صورت کلی باید به صورت طبیعی خشک شده باشد یعنی از کشمش آفتاب خشک یا سایه خشک استفاده کنند و متاسفانه برخی اوقات مشتریانی که به دنبال خرید این نوع کشمش هستند از نوع تیزابی یا حتی گوگردی آن استفاده می‌ کنند که بسیار خطرناک است.

جهت استعلام قیمت فروش عمده کشمش با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

کشمش آبگیری می‌ تواند دانه‌ دار یا بدون دانه باشد اما توجه داشته باشید نمونه دانه‌ دار به علت وجود دانه کمی از درصد قند و شیرینی محصول کاسته خواهد شد و اگر به دنبال قند بالای این نوع کشمش هستید توصیه می‌ شود ابتدا از نوع محصول آفتاب خشک یا سایه خشک بدون هسته یا بدون دانه استفاده کنید. حال در ادامه برخی اوقات مشتری همان کشمش پادرختی را می‌ خواهد که دارای دم، شاخه، سنگریزه و ضایعات باشد و یا اینکه می‌ گوید من جنس تمیزشده می‌ خواهم که طبیعتاً قیمت آن بالاتر از نمونه تمیزنشده است.

برای استعلام قیمت کشمش محلی می توانید مستقیما با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

تقریباً در هر منطقه‌ای از ایران که کشمش تولید می‌ شود کشمش آبگیری هم در اختیار دارند اما اگر به دنبال بالاترین نوع این نوع کشمش برای به دست آوردن بالاترین خروجی خود هستید علی الخصوص اگر آن را برای تولید الکل بخواهید باید به دنبال خرید محصولی باشید که بالاترین درصد قند را داشته باشد، البته مشخصات بالا هم باید در اختیار داشته که می‌ توان به بدون هسته بودن کشمش و نیز تمیزشدن آن توسط دست باغدار اشاره نمود که باید همین جا اذعان کنیم منطقه تاکستان استان قزوین قوی‌ ترین و باکیفیت‌ ترین نوع کشمش آبگیری را در کشورمان در اختیار دارد.

آفتابی دستچین شده باغدار ⇓

منظور از کشمش آبگیری چیست؟

انواع کشمش آبگیری در کارخانه کشمش آراد

باید اشاره کنیم که تولیدات آبگیری در کارخانه کشمش آراد که شما در یکی از سایت‌ های آن حضور دارید و این مقاله را می‌ خوانید حالت‌ های مختلفی است که در آن ویژگی‌ هایی رعایت شده که باعث بالا رفتن یا پایین آمدن کیفیت می‌ شود که طبیعتاً همین موضوع نیز باعث نوسان نرخ در محصول اشاره شده خواهد بود که در پایین بیشتر به آن می‌ پردازیم:

  1. حالت اول زمانی است که کشمش فخری یا کشمش عسکری که به صورت دانه‌ دار می‌ باشند به مشتری پیشنهاد می‌ کنیم یا ممکن است تمیزشده باشد و یا تمیزنشده که قیمت این نوع کشمش نسبت به سایر محصولات آبگیری پایین‌ تر می‌ باشد و به درد اشخاصی می‌ خورد که جنس ارزان قیمت را در کنار کیفیتی معقول می‌ خواهند.
  2. حالت دوم اگر کشمش آفتابی بی دانه را که قوی‌ ترین نوع کشمش آبگیری در کشورمان است بر روی خط تولید کارخانه بریزیم وجود دستگاه سورتینگ لیزر باعث می‌ گردد جنس درجه یک و سوپر وارد کارتون شده و در بازار عرضه گردد اما کیفیت درجه ۲ محصول آفتابی بی دانه که آن هم کیفیت قابل ملاحظه‌ ای دارد را با عنوان کشمش پشت لیزری آفتابی می‌ شناسیم و این محصول مشتریان بسیاری دارد چون کاملاً تمیزشده و شسته شده می‌ باشد.
  3. اما حالت سوم زمانی است که اگر کشمش آفتابی بدون دانه را توسط دست کارگر به صورت سنتی تمیز کنیم محصول اشاره شده شسته نشده و حاوی پکتین است که برترین حالت محصول آبگیری را برای مشتری پیشنهاد داده‌ ایم و مشتریان خاصی به دنبال خرید این نوع کشمش هستند.

به منظور اطلاع از قیمت و روش خرید کشمش پکتین دار با کارشناس ما در ارتباط باشید.

توجه داشته باشید هر سه محصول بالا در این مجموعه تولید می‌ شود و همه آنها باید به صورت آفتاب خشک باشند و این تضمین را به مشتری می‌ دهیم برخلاف آنچه که در بازار عرف است تحت هیچ عنوانی ناخالصی یا غوره در میان بار مخلوط نشده است.

پشت لیزری آفتابی کارخانه کشمش آراد ⇓

انواع کشمش آبگیری در کارخانه کشمش آراد

فروش کشمش آبگیری

هر کدام از محصولات بالا را اگر در نظر داشته باشید می‌ توانید با ارتباط گرفتن با مدیر فروش این کارخانه که شماره تماس ایشان در صفحات این سایت قرار گرفته است را تامین کنید که توصیه می‌ شود ابتدا در یکی از شبکه‌ های اجتماعی از ایشان فیلم و عکس واقعی بار را دریافت کرده و پس از استعلام قیمت روز اقدام به خرید داشته باشید البته در صورتی که مورد تایید شما باشد.

در نظر داشته باشید امکان خرید حضوری را برای تمام مشتریان از سراسر ایران قرار داده‌ ایم تا خیالشان از بابت اینکه با یک مرکز تولیدی وارد معامله می‌ شوند راحت شود از طرفی امکان خرید غیرحضوری یا اینترنتی نیز برای تمام مشتریان فراهم است که شما با پرداخت میزانی به عنوان بیعانه سفارشتان را ثبت و زمانی که بار تحویل باربری داده شد و رسید آن برایتان ارسال گردید و رویت فرمودید اقدام به تسویه داشته باشید و چون شما با یک مرکز تولیدی یا کارخانه کشمش وارد معامله می‌ شوید این تضمین به شما داده می‌ شود بار ارسالی با آن نمونه عکس و فیلم مطابقت دارد که البته تلورانس ۵ الی ۱۰ درصد حتی در کشمش صادرات هم طبیعی است ولی اگر بیش از این بود ما باید خسارت شما را بدهیم.

به منظور مطلع شدن از قیمت کشمش در تهران با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

با وجود اینکه حداقل سفارش کشمش آبگیری در این مجموعه از ۵۰ کیلو به بالا می‌ باشد اما اگر حجم خریدتان از ۲۰۰ کیلو به بالا باشد هزینه ارسال شما به صورت رایگان خواهد بود و اگر هم حضوری به کارخانه بیایید تخفیف خوبی به شما می‌ دهیم که مطابق با همان هزینه ارسال می‌ شود. توجه داشته باشید بسته‌ بندی محصولات آبگیری به صورت کیسه‌ ای و در گونی است که از ۱۰ کیلو تا ۴۰ کیلو متغیر است و مطابق با خواست مشتری وزن آن تغییر خواهد کرد.

متاسفانه برخی ها از این کشمش برای تولید الکل استفاده می کنند که بسیار خطرناک است چون حاوی گوگرد و تیزاب می باشد. ⇓

فروش کشمش آبگیری

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما