فروش کشمش آفتابی با قیمت امروز

مجموعه تولیدی کشمش آراد که در شهرک صنعتی خرمدشت واقع در شهر تاکستان استان قزوین واقع شده است اقدام به فروش انواع کشمش با قیمت امروز از جمله کشمش آفتابی چه به صورت فله‌ ای و در کیسه و چه به صورت کارتون شده و فرآوری شده در سراسر ایران می کند.

برای اطلاع از قیمت کشمش آبگیری در ایران با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

کشمش آفتابی تاکستان

یکی از مناطقی در ایران که کشمش را در حجم قابل توجهی تولید می‌ کند منطقه تاکستان استان قزوین است که کیفیت تولیدات این منطقه از ایران نسبت به تولیدات سایر مناطق از جمله ملایر و قوچان یک سر و گردن بالاتر بوده و مشتری اگر به دنبال خرید جنس باکیفیت و درجه یک است قطعاً تولیدات تاکستان استان قزوین را انتخاب خواهد کرد که یکی از تولیدات این منطقه از ایران کشمش آفتابی می‌ باشد که این محصول هم به صورت فله‌ ای یعنی همان دست چین باغدار به فروش می‌ رسد و هم به صورت بوجاری شده در کارخانه که به آن کشمش پلوی آفتابی می‌ گویند.

برای اطلاع از بهترین قیمت کشمش تاکستان با ما در تماس باشید.

مجموعه تولیدی کشمش آراد که شما در یکی از سایت‌ های آن قرار دارید در شهرک صنعتی خرمدشت واقع در همین شهر واقع شده و هر دو محصول اشاره شده در بالا را در اختیار داشته و در سراسر ایران فروش آنها را انجام می‌ دهد و جناب آقای مصطفی عینی به عنوان مدیر فروش این کارخانه که در صفحات این سایت شماره تلفن ایشان قرار داده شده است تا شما به صورت مستقیم ارتباط گرفته مشاوره رایگان بگیرید و هرگونه سوالی در مورد کشمش داشتید را از ایشان بپرسید و اگر مایل بودید ثبت سفارش را از طریق ایشان انجام دهید.

به منظور اطلاع از قیمت و روش خرید کشمش پکتین دار با کارشناس ما در ارتباط باشید.

موضوع بسیار مهم این است که چون شما با یک کارخانه و مرکز تولیدی سر و کار دارید جنسی که به دست شما می‌ رسد خالص خواهد بود متأسفانه چه در میان کشمش پلویی کارتونی که بوجاری شده و سورت شده است و چه کشمش آفتابی فله‌ ای که در کیسه و گونی بسته بندی آنها انجام می‌ شود ناخالصی در بازار بسیار وجود دارد ولی به ندرت پیش می‌ آید که یک کارخانه انقدر شأن خود را پایین بیاورد که در میان محصولات این چنینی بخواهد جنس نامرغوب درون آن قاطی کند.

دو کیفیت مختلف پلویی مجموعه تولیدی کشمش آراد ⇓

فروش کشمش آفتابی

شما باید بدانید اگر کشمش آفتابی را به صورت بوجاری شده و درون کارتون بخواهید کارتون‌ های آنها به صورت ۹ کیلویی می‌ باشد که هشت و نیم کیلوی آن کشمش و نیم کیلو وزن کارتون است و اگر این محصولات را به صورت فله‌ ای که در واقع دستچین باغدار است بخواهید در گونی‌ های ۱۰ تا ۴۰ کیلویی متغیر بسته‌ بندی شده و برای مشتری ارسال می‌ گردد.

ویژگی که این مجموعه را از سایر مجموعه‌ هایی که در اینترنت و فضای مجازی و نیز در اینستاگرام فعالیت می‌ کنند و همگی دلال و واسطه هستند این است که شما با یک کارخانه‌ دار وارد معامله خواهید شد این اطمینان را بیشتر کسب می‌ کنید اگر به صورت حضوری بخواهید ثبت سفارش و خرید خود را انجام دهید، هرچند سابقه فروش و صادرات انواع کشمش را به کشورهای متفاوتی داشته‌ ایم بدون آنکه حتی خریدار کارخانه را ببیند ولی با این اوصاف امکان خرید حضوری را نیز برای مشتری فراهم نموده‌ ایم تا خیالش از تمامی جهات راحت باشد که چون متاسفانه کلاهبرداری‌ های متعددی در مورد ثبت سفارش کشمش یا هر محصول دیگری در فضای مجازی ثبت شده است.

برای استعلام قیمت کشمش پلویی با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

با این اوصاف اگر محصول آفتابی را به صورت فله‌ ای و دستچین بخواهید باید بدانید که این محصولات برای موارد آبگیری مورد استفاده قرار می‌ گیرد هرچند نمونه شسته شده همین محصول در کارخانه که به آن پشت لیزری آفتابی می‌ گویند هم در این مجموعه موجود بوده و امکان فروش آن وجود دارد محصولی که به مانند نمونه بالایی حاوی پکتین نیست پکتینی که خیلی‌ ها معتقدند مخمر طبیعی تولید می‌ کند در صورتی که باید بدانید کپک کشمش است که مخمر تولید می‌ کند نه آن لایه روی میوه که در انگور و کشمش و در نمونه شسته نشده آن یافت می‌ شود. در ادامه باید بدانید برای محصولات فله‌ ای حداقل سفارش ۵۰ کیلو و برای محصولات پلویی آفتابی حداقل سفارش ۳۰ کارتون برای مشتری امکان ثبت سفارش وجود دارد.

محصول پلویی آفتابی و سورت شده ⇓

فروش کشمش آفتابی

قیمت امروز کشمش آفتابی

در حال حاضر که در اواسط آذر ۱۴۰۲ هستیم و پس از یک رشد خیره کننده کشمش در اواسط مهرماه که تا اواخر آبان هم ادامه پیدا کرد تا جایی که قیمت فله کشمش آفتاب خشک به صورت تمیزنشده تا ۹۷ هزار تومان هم پیش رفت اما در حال حاضر قیمت فله آفتاب خشک به کیلویی ۸۶ هزار تومان رسیده است که اگر بخواهیم این محصول را برای شما تمیز و دستچین شده بفرستیم که برای موارد آبگیری شده استفاده قرار می‌ گیرد و حاوی پکتین است کیلویی ۹۵ هزار تومان برای شما فاکتور خواهیم کرد اما اگر بخواهید کشمش پشت لیزری آفتابی را برایتان بسته‌ بندی و ارسال کنیم کیلویی ۷۵ هزار تومان لحاظ خواهد شد و در ادامه کشمش پلویی آفتابی در کارتون‌ های ۹ کیلویی در حال حاضر هر کارتون یک میلیون و صد هزار تومان درب کارخانه فاکتور خواهد شد.

جهت اطلاع از قیمت روز کشمش تاکستان با شماره هایی که در سایت مشاهده می کنید تماس بگیرید.

نکته بسیار مهمی را بدانید و آن این است که جنسی که در این مجموعه به مشتری داده می‌ شود به معنی واقعی باکیفیت است. دو مثال در این مورد ذکر می‌ کنیم تا بیشتر متوجه این موضوع شوید که ممکن است چقدر اجناس بی‌ کیفیت و نامرغوب را با عنوان جنس آفتابی تاکستان به مشتری تحویل دهند:

  1. وقتی که کشمش آفتابی را از باغدار خریداری می‌ کنیم و آن را بر روی خط تولید کارخانه می‌ ریزیم برای تولید کشمش پلویی طبیعتاً ضایعات، سنگریزه، فضله حیوانات و یا هر چیز دیگری در میان محصول است و اگر بخواهیم جنس باکیفیت تولید کنیم و درون کارتون بریزیم ۲۲ درصد افت محصول خواهد شد یعنی از ۱۰۰ درصد کشمشی که وارد خط می‌ کنیم ۲۲ درصد آن از بین خواهد رفت ولی خیلی راحت می‌ توانیم محصولی تولید کنیم که ۱۵ درصد افت دهد که می‌ شود محصولی که در ملایر تولید می‌ شود و قیمت آن هر کارتونی حداقل ۱۰۰ هزار تومان ارزان‌ تر است.
  2. موضوع دوم در مورد محصول فله آفتاب خشک دستچین باغدار است. متاسفانه از زمانی که قیمت کشمش رشد پیدا کرد که به حدود ۵ سال پیش برمی‌ گردد در میان بار غوره آغشته شده به شیره شکر اضافه می‌ کنند محصولی که از درون ترش است ولی از بیرون شیرین به نظر می‌ رسد تا به این صورت حاشیه سود بالاتری را برای آن دلال یا فروشنده داشته باشد پس این اطمینان را می‌ دهیم جنسی که از این کارخانه یا هر کارخانه معتبر دیگری خریداری می‌ کنید ۱۰۰ درصد خالص است بدون اضافه کردن هیچ گونه ناخالصی یا نامرغوبی.

محصول فله آفتابی پکتین دار ⇓

قیمت امروز کشمش آفتابی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما