پخش کنندگان کشمش صادراتی ایران با کارتون

شما در این مجموعه از یکی از تولید و پخش کنندگان کشمش صادراتی ایران با بسته بندی کارتون می توانید خرید محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب درب کارخانه انجام دهید.

 

محصول تیزابی رنگ روشن مناسب برای صادرات ⇓

کشمش صادراتی ایران

تولید کشمش صادراتی در این مجموعه

این مجموعه یکی از کارخانه داران انواع کشمش در کشورمان محسوب می‌شود و مرکز فعالیت آن در تاکستان استان قزوین که از تولیدکنندگان اصلی کشمش در کشورمان است بوده و مشتریان می توانند به صورت حضوری درب کارخانه و یا غیر حضوری در هر جایی از کره زمین که هستند سفارش خود را ثبت نمایند.

 

کشمش هم محصولی است که علاوه بر اینکه در بازار داخلی مشتریان خود را دارد که البته در طول فصل هم موجود بوده و نگرانی بابت تامین آن نیست بلکه برای بازار صادراتی نیز این محصول را خریداری می‌ کنند.

 

کشمش صادراتی هم در این مجموعه در حجم وسیع تولید شده و به صورت کلی در منطقه تاکستان استان قزوین کشمش پلویی است که امکان صادرات آن وجود دارد و این محصول بر چهار رنگ و چهار نوع متفاوت تولید شده اما دو تای آن بیشترین حجم صادرات را به خود اختصاص می‌ دهند.

 

یکی محصول پلویی کهربایی روشن بوده که به آن کشمش تیزابی می گویند و بیشترین حجم صادرات را، این محصول در کشورمان به خود اختصاص می‌ دهد و دیگری پلویی زرد بوده که به آن کشمش طلایی می‌ گویند و آن هم محصولی عالی برای کشورهای عربی محسوب می‌شود و صادرات خوبی برای آن متصور می توان شد.

محصول طلایی مناسب برای کشورهای عربی ⇓

پخش کشمش ایران

پخش کشمش، مستقیم از کارخانه

لازم به ذکر است که در تمامی کارخانه ها، بسته بندی کشمش به صورت کارتونی است که این کارتون ممکن است اوزان مختلفی داشته باشد که می‌توان ۳ ،۵، ۹ ،۱۰ و ۱۲ کیلویی را نام برد که در این مجموعه برای بازار داخل ۹ کیلویی است و بازار صادراتی ۱۰ کیلویی خالص.

 

از طرفی علاوه بر اینکه در این مجموعه تولید محصولات اشاره شده در بالا انجام می‌ شود امکان فروش مستقیم و از تولید به مصرف آنها نیز وجود دارد شما چه در داخل ایران باشید و چه در خارج از کشور می توانید با ارتباط گرفتن با مدیر فروش کارخانه سفارش خود را به هر میزانی که باشد با پرداخت بیعانه ثبت نمایید.

 

از جمله همکاری هایی که در این مجموعه با مشتری انجام می شود این است که می تواند محصول را چه برای داخل و چه خارج در بسته بندی های مربوط به خودتان که برند و راه های ارتباطی شما است پر گردد و یا اینکه برای مشتریان صادراتی می‌توان تمام پروسه‌ های صادرات اعم از بهداشت، استاندارد، گمرک، بارگیری و ترانزیت را نیز انجام دهیم.

 

در حال حاضر دو محصول صادراتی که در بالا به آن اشاره شد یعنی کشمش تیزابی و کشمش طلایی به ترتیب در بالاترین کیفیت خود در اواسط بهمن ۱۴۰۰ به ترتیب کیلویی ۴۲ هزارتومان و ۶۹ هزار تومان درب کارخانه فاکتور می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما