کشمش ارزان از کجا تهیه کنیم؟

اگر به دنبال این هستید که بدانید کشمش ارزان را می‌ توانید از کجا تهیه کنید باید بگوییم در حال حاضر مجموعه تولیدی کشمش آراد از طریق مدیر فروش کارخانه خود جناب آقای مصطفی عینی اقدام به فروش محصولات خود چه به صورت حضوری درب کارخانه و چه غیرحضوری و ثبت سفارش اینترنتی در سراسر ایران انجام می‌ دهد.

برای اطلاع از قیمت کشمش آبگیری در ایران با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

انواع کشمش موجود در بازار ایران

کشورمان ایران یکی از تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش در دنیا شناخته می‌ شود و زمانی جز سه صادرکننده برتر این محصولات در دنیا محسوب می‌ شدیم که در حال حاضر به لطف مسئولین اقتصادی کشور به سختی جز ده تای اول قرار می‌ گیریم. بگذارید به این صورت بگوییم که میزان صادرات کشمش ایران نسبت به ۱۰ سال گذشته یک دهم شده است و این یک فاجعه تمام عیار برای محصولی می‌ باشد که به راحتی می‌ توانستیم از طریق آن ارزآوری خیلی خوبی داشته باشیم.

برای اطلاع از بهترین قیمت کشمش تاکستان با ما در تماس باشید.

اما اگر قرار باشد به صورت کلی کشمش‌ های ایران را تقسیم بندی کنیم باید بگوییم یا آنها قلمی و کشیده هستند و یا اینکه گرد و بیضی شکل که به آنها پلویی می‌ گویند. این محصولات ممکن است هسته‌ دار باشند و یا بدون هسته و به صورت کلی نمونه بدون هسته همیشه قیمتی بالاتر از نمونه هسته‌ دار خواهد داشت. البته توجه داشته باشید نوعی از مویز در کشورمان در حجم قابل توجهی وجود دارد که بدون هسته، کشیده و کاملاً سیاه رنگ است و این محصولات از کشور افغانستان و ازبکستان وارد می‌ شود و تحت هیچ عنوانی از تولیدات کشورمان به شمار نمی رود.

جهت استعلام قیمت فروش عمده کشمش با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

حال مشتری وقتی که با کارخانه‌ ای ارتباط می‌ گیرد کشمش را یا برای صادرات می‌ خواهد یا بنکدار است و قصد پخش آن را دارد و یا اینکه برای مصرف آبگیری به دنبال خرید کشمش آفتاب خشک یا سایه خشک ارگانیک می‌ گردد. توجه داشته باشید هیچ کارخانه‌ ای در ایران نیست که فروش جزئی داشته باشد و اگر به دنبال خرید کیلویی این محصولات هستید باید از فروشگاه‌ های اینترنتی، سوپرمارکت‌ ها و یا مغازه‌ ها خرید خود را انجام دهید و باید توجه داشته باشید که تقریباً در یک سوم کشورمان انگور و کشمش تولید می‌ شود اما در تمامی این مناطق کارخانه فرآوری یا بوجاری نیست، اگر هم کشمشی را در بازار عرضه می‌ کنند به صورت سنتی کار تمیزکردن آنها را انجام می‌ دهند.

کشمش آبگیری بی دانه و دستچین شده باغدار ⇓

انواع کشمش موجود در بازار ایران

کارخانه کشمش آراد

یکی از مراکز بوجاری و فرآوری انواع کشمش که در شهر تاکستان استان قزوین واقع شده است و شما در یکی از سایت‌ های آن حضور دارید و این مقاله را می‌ خوانید مجموعه تولیدی کشمش آراد بوده که از سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را شروع کرده و از همان زمان علاوه بر فروش حضوری درب کارخانه فروش اینترنتی و غیرحضوری محصولات خود را نیز در دستور کار داشته است آن هم با ایجاد سایت‌ های متفاوت به زبان انگلیسی و فارسی و این یک فرصت عالی می‌ تواند برای هر مشتری باشد که دنبال خرید مستقیم از کارخانه است نه اینکه از واسطه یا دلال بخواهد خرید خود را انجام دهد.

لبته اگر نیازتان جزئی باشد تحت هیچ عنوانی نمی‌ توانید در این مجموعه تامین خود را انجام دهید ولی اگر به عنوان مثال قصد خرید کشمش کارتونی را داشته باشید می‌ توانید از سی کارتون به بالا ثبت سفارش کنید یا اگر به دنبال خرید کشمش آبگیری هستید می‌ توانید از ۱۰۰ کیلو به بالا در این مجموعه سفارش خود را به ثبت برسانید توجه داشته باشید برای بار صادراتی حداقل سفارش دو تن به بالا است و زیر این میزان امکان تامین وجود ندارد.

به منظور اطلاع از قیمت و روش خرید کشمش پکتین دار با کارشناس ما در ارتباط باشید.

انواع تولیدات این کارخانه شامل کشمش پلویی آفتابی، کشمش تیزابی طلایی، کشمش خرمایی، کشمش انگوری طلایی می‌ باشد که این محصولات در قالب بسته‌ بندی کارتونی چه برای صادرات و چه فروش در بازار داخل عرضه می‌شود. در کنار این محصولات کشمش فخری و عسکری هسته‌ دار و البته نمونه پشت لیزری آفتابی این کارخانه که بدون هسته بوده سه محصول مناسب برای آبگیری می‌ باشند. لازم به ذکر است که در کنار تمامی محصولات اشاره شده می‌ توان کیفیت‌ های پایین این نوع کشمش‌ ها را نیز آماده کرد، به عنوان مثال کیفیت ضعیف کشمش تیزابی طلایی را به عنوان کشمش قنادی حدوداً ۲۵ درصد ارزان‌ تر به فروش می‌ رسانیم.

پلویی آفتابی ⇓

کارخانه کشمش آراد

خرید کشمش ارزان

بگذارید از ابتدا خیلی راحت به شما بگوییم که تحت هیچ عنوان ارزانی در مورد کشمش نمی‌ تواند صدق کند و هر محصولی باید قیمت عرف خود را داشته باشد مثالهایی را ذکر می‌ کنیم تا کامل متوجه این موضوع شوید:

  1. یکی از مشتریان این مجموعه که در حجم بالا انواع کشمش کارتونی و کشمش‌ های آبگیری را خریداری می‌ کند علاوه بر اینکه کشمش پشت لیزری آفتابی را حجم بالا تهیه می‌ کند بلکه در کنار آن پشت لیزری تیزابی را نیز که قیمتی پایین‌ تر از نمونه آفتابی دارد خریداری کرده و وقتی که از آن می‌ پرسیم نمونه تیزابی را برای چه کاری می‌ خواهید می‌ گوید که نمونه آفتابی و تیزابی را با هم قاطی می‌ کنم و به این صورت به مشتری به فروش می‌ رسانم که در این صورت قیمت نهایی ۱۰ درصد ارزان‌ تر خواهد شد به همین راحتی و مشتری از همه جا بی‌ خبر محصول اشاره شده را تهیه می‌ کند.
  2. مثال دیگری می‌ زنیم یکی از کارخانه‌ های تاکستان به جای اینکه برای تولید کشمش تیزابی فقط از نمونه تیزابی تاکستان و از باغداران آن خرید آن را انجام دهد بلکه از ابهر استان زنجان که کیفیت تولیداتش پایین‌ تر از تاکستان است و قیمتشان هم ارزان‌ تر می باشد بار را تهیه کرده و با نمونه تیزابی تاکستان مخلوط و با بسته‌ بندی تاکستان در بازار عرضه می‌ کند.
  3. و باز هم مثالی دیگر یکی دیگر از مشتریان این مجموعه غوره‌ های این کارخانه را جمع آوری می‌ کند که بعد چند سری فروختن غوره متوجه این موضوع شدیم که متاسفانه این محصولات را که دقیقاً عین کشمش است اما مزه آن ترش است به شیره شکر آغشته کرده و در میان کشمش‌ ها قاطی می‌ کند و به این صورت قیمت خروجی کشمش را به راحتی می‌ تواند تا ۱۵ درصد پایین بیاورد.

جهت اطلاع از قیمت کشمش سبز با شماره هایی که در سایت مشاهده می کنید تماس بگیرید.

با صحبت‌ های اشاره شده باید متوجه شده باشید که هر محصولی یک عرف قیمتی دارد و اگر نمونه‌ ای را دیدید که بسیار ارزان قیمت به نظر می‌ رسید اصلاً به این صورت نیست و متاسفانه در میان بار ناخالصی زیادی وجود دارد.

انگوری طلایی که فقط برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد. ⇓

خرید کشمش ارزان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما