ارائه بهترین لیست قیمت کشمش گلدن

لیست قیمت انواع کشمش گلدن یا همان کشمش انگور سیاه طلایی با بهترین کیفیت در این مرکز که خود کارخانه کشمش در تاکستان قزوین را دارد ارائه می شود و مشتریانی که این کشمش صادراتی را در کارتون های 10، 5 و 3 کیلویی بخواهند امکان تامین آن وجود خواهد داشت.

قیمت کشمش گلدن

کشمش گلدن یا طلایی در ایران

یکی از بهترین محصولات صادراتی کشورمان در زمینه انواع خشکبار کشمش گلدن یا همان کشمش انگور سفید طلایی می باشد که ایران یکی از بهترین تولید کنندگان آن در سرتاسر دنیا شناخته می شود که البته لازم به ذکر است آمریکا و ازبکستان نیز در زمینه تولید این محصول فعالیت دارند.

 

این مورد را خدمتتان عرضه می کنیم که کشمش گلدن در دو منطقه از ایران بیشترین میزان تولید را به خود اختصاص می‌دهد که یکی استان آذربایجان شرقی بوده و شهرهایی مانند بناب، ملکان و مراغه و دیگری استان همدان و شهر ملایر.

 

کیفیت تولیدات استان آذربایجان به علت استفاده از بارانداز برای خشک شدن انگور آن و اینکه دود گوگرد به تمام نواحی کشمش می رسد نسبت به ملایر بالاتر است. ملایری که این محصولات را در داخل سبد و یا گونی ریخته و سپس به آن گوگرد می‌زند که طبیعتاً رنگ‌های مختلفی در طی این کار تولید خواهد شد و قطعا از کیفیت کار کاسته می شود. تولید این منطقه از ایران مناسب برای بازارهای ضعیفتر نظیر عراق، سوریه و اوکراین می باشد.

قیمت کشمش گلدن

ارائه بهترین قیمت کشمش طلایی

ابتدا لازم است که بگوییم این محصول نام ‌های متفاوتی دارد که عبارتند از کشمش طلایی، کشمش انگوری، کشمش پلویی زرد، کشمش دودی و کشمش کالیفرنی یا کالیفرنیایی که تمام این محصولات باید بی دانه یا بی هسته باشند تا بتوان آنها را به ‌خوبی صادر کرد.

 

مجموعه تولیدی کشمش آراد نیز در تاکستان استان قزوین فعالیت دارد و با وجود اینکه این منطقه نیز یکی از تولیدکنندگان این محصول می باشد اما چون تولیدات استان آذربایجان بهترین کیفیت ممکن این محصولات را به خود اختصاص می‌دهند برای تامین نیاز مشتریان خود با را به صورت فله و با دم از باغداران ملکان و بناب خریداری کرده و در کارخانه خود کارهای فرآوری و بسته بندی را انجام می دهیم.

 

جالب اینکه قیمت کشمش طلایی سوپر این مرکز با وجود این که هزینه حمل از بناب و ملکان به تاکستان را نیز شامل می شود از تمام کارخانه ‌های شهرهای ذکر شده پایین تر است. به عنوان مثال در اواسط بهمن ماه ۱۳۹۹ نرخ هر کیلو کشمش گلدن با بهترین کیفیت در کارتون ۱۰ کیلویی در این مرکز ۳۱۵۰۰ تومان قیمت می‌خورد در صورتی که در کارخانه های استان آذربایجان بین ۳۲ هزار تا ۳۲۵۰۰ تومان برای مشتری محاسبه خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما