توزیع انبوه کشمش پلویی مرغوب

توزیع در حجم انبوه و جزئی انواع کشمش از جمله کشمش پلویی مرغوب در این مرکز به صورت مستقیم و از تولید به مصرف انجام می گیرد و مشتریانی که قصد خرید از کارخانه را دارند می توانند با قسمت فروش این مرکز در تماس باشند.

توزیع کشمش پلویی

بهترین تولیدکننده کشمش پلویی در ایران

منطقه تاکستان استان قزوین را باید به عنوان بهترین تولیدکننده انواع کشمش علی الخصوص کشمش پلویی در ایران نام برد که این محصولات بی دانه را هم برای فروش در بازار داخلی و هم جهت صادرات بسیار از آن استفاده می کند.

 

لازم به ذکر است که کشمش پلویی فقط همان محصول قرمز یا سیاه رنگی که شما در بازار می بینید نیست بلکه تاکستان علاوه بر تولید کشمش پلویی قرمز رنگ، کشمش تیزابی قهوه ای و کشمش پلویی طلایی هم تولید می کند که به اولی کشمش سلطانی و به دومی کشمش کالیفرنی هم گفته می شود.

 

به صورت کلی این منطقه محصول مرغوب در اختیار مشتری قرار می دهد و اگر به دنبال خرید کشمش مرغوب هستید قطعا باید تولیدات همین منطقه را خریداری کنید در غیر این صورت تولیدات ملایر همدان که کیفیت و قیمتی پایین تر دارند به شما توصیه می گردد.

 

این مرکز یعنی مجموعه تولیدی کشمش آراد هم در تاکستان فعالیت دارد و محصولاتی را که در بالا به آن اشاره شد در کارتون ۹ کیلویی برای بازار داخلی و کارتون ۱۰ و ۵ کیلویی برای صادرات استفاده می کند.

توزیع کشمش مرغوب

توزیع انبوه و جزئی انواع کشمش مرغوب

با وجود اینکه شما در این مرکز با کارخانه کشمش مستقیما همکاری خواهید داشت و کارخانه ها همیشه در حجم بالا و انبوه فعالیت می کنند، اما با این وجود در این مرکز ۱۰ کارتون هم ارسال خواهد شد چون قصد دارند برند خود را در سرتاسر ایران شناخته شده کنند.

 

لازم به ذکر است که نوع بسته بندی انواع کشمش در این مرکز به صورت کارتونی است و سلفونی نیست و بسته بندی های سلفونی که شما در بازار می بینید مربوط به شرکت های واسطه و بسته بندی این محصولات نظیر گلستان و برتر می باشد.

 

اگر بار را برای صادرات بخواهید این مورد را حتما در نظر داشته باشید که خط تولید مجموعه آراد با بهترین دستگاه های موجود در کشور چیده شده است و هیچ نگرانی بابت تحویل بار باکیفیت نخواهد بود. از طرفی حتی امکان بازدید خط هم برای مشتری داده می شود تا با اطمینان خاطر اقدام به خرید نماید.

 

در مورد بسته بندی هم باید به این موضوع اشاره نمود که امکان اینکه مشخصات خریدار از جمله نام برند، شماره تماس و یا هر اطلاعات دیگری بر روی کارتون درج گردد هم هست و شما برای این مورد باید با مدیریت فروش کارخانه ارتباط تلفنی بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما