تولید کشمش مرغوب برای داخل و صادرات

مجموعه کشمش آراد کار تولید انواع کشمش و مویز مرغوب و ممتاز را برای بازار داخل و امر صادرات در تاکستان انجام می دهد و اشخاصی که مایلند مستقیما با کارخانه همکاری داشته باشند می توانند از این فرصت استفاده نمایند.

صادرات کشمش مرغوب

تولید انواع کشمش مرغوب

این مرکز علاوه بر اینکه در امر تبلیغات بسیار فعال است در زمینه تولید نیز مستقل عمل کرده و در تاکستان قزوین کارخانه کشمش دارد و به همین جهت محصول را از تولید به مصرف عرضه می کند هم برای بازار داخل و هم برای صادرات.

 

به صورت کلی محصولات تاکستان دارای کیفیتی مرغوب و بالاتر از تولیدات سایر مناطق نظیر ملایر، قوچان و نیز بناب و ملکان می باشد البته در زمینه تولید کشمش آفتابی پلویی و تیزابی نه در همه محصولات، به عنوان مثال در محصولی مانند کشمش زرد گلدن محصولات آذربایجان شرقی بهترین هستند.

 

محصولات صادراتی و یا بازار داخل دو بار سورت شده است که به این ترتیب با بهترین کیفیت ممکن آماده و بسته بندی می گردد البته مشتریانی که مایلند با کیفیت پایین بار را خریداری کنند نیز این امکان را داریم که برایشان بار متناسب با قیمت پرداختی دریافت نمایند.

 

بهترین کشمش های تولیدی این مجموعه می توان به کشمش پلویی آفتابی، کشمش تیزابی، کشمش انگوری طلایی، انواع کشمش مویز نظیر ریش بابا، فخری و شانی، کشمش خرمایی و کشمش های فله ای عسگری و بی دانه که در کیسه و گونی بسته بندی می گردد می توان اشاره نمود.

صادرات کشمش مرغوب

کشمش مناسب برای بازار داخلی و صادرات

کشمش محصولی است که هم برای بازار داخلی بسیار پرفروش است و هم برای صادرات که البته از سال ۹۷ به بعد و با وضع تحریم های جدید کمی صادرات کشمش به مشکل خورد و در حال حاضر بازار پر رونقی برای فروش در بازار جهانی این محصول وجود ندارد.

 

با این اوصاف همچنان مجموعه کشمش آرارد صادرات انواع کشمش را به هند، ارمنستان، گرجستان، روسیه و عراق انجام می دهد هر چند که میشد به کشورهای بیشتری از جمله کشورهای عربی نیز میزان بسیاری از کشمش بخصوص محصول طلایی را صادر نمود متاسفانه شرایط سیاسی بدی که بین کشور ما و کشورهای عربی وجود دارد این بازار را نیز برای ایران خراب نموده است.

 

اما اگر قصدتان فعالیت در بازار کشمش می باشد باید این موارد را در نظر داشته باشید:

 

اگر این محصول را برای بازار داخلی بخواهید تقریباً اکثر کشمش های موجود را به راحتی می توان به فروش رساند به غیر از محصول طلایی که به آن انگوری یا کالیفرنیا نیز گفته می شود که بیشتر برای صادرات است تا بازار داخلی.

اگر برای صادرات بخواهید ۳ محصول اصلی برای ارسال در بازار جهانی به ترتیب کشمش طلایی، کشمش تیزابی و کشمش سبز و زرد قلمی می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما