شرکت بازرگانی کشمش پلویی تاکستان

مشتری در این مرکز می تواند اقدام به خرید کشمش پلویی تاکستان به صورت از تولید به مصرف و درب کارخانه داشته باشد و نیازی نیست که آن را با قیمتی گران تر از شرکت های بازرگانی تهیه کند.

 

کشمش آفتابی قبل از ریختن بر روی خط تولید ⇓

شرکت کشمش پلویی

تولید کشمش پلویی تاکستان

تاکستان قزوین در زمینه تولید انواع کشمش پلویی تخصص و تبحر دارد این محصولات به رنگهای زرد، قرمز، قهوه ای روشن و قهوه ای تیره تولید می گردد اما در این مجموعه با بهترین کیفیت ممکن فرآوری و بسته‌بندی شده و برای صادرات و یا فروش در بازار داخلی آماده می شود.

 

اما بحث اینجا در مورد کشمش پلویی آفتابی که رنگی قرمز دارد می باشد و منطقه تاکستان و ملایر همدان بیشترین سهم تولید آن را در کشورمان به خود اختصاص می‌دهند که اگر باری خوش کیفیت می‌خواهید قطعاً باید از تاکستان خرید آن را انجام دهید در غیر این صورت اگر به دنبال باری ارزان تر که کیفیتی پایین‌تر هم دارد هستید خرید از ملایر به شما پیشنهاد می گردد.

 

کشمش پلویی در کارخانه از کشمش آفتابی به دست می آید، در حقیقت محصول آفتابی را بر روی خط تولید می ریزند تا کارهای فرآوری روی آن صورت گیرد که در انتهای خط، دستگاه سورتینگ لیزر محصول درجه ۱ را در قالب پلویی در کارتون های ۹ کیلویی پر می کند.

 

این مجموعه هم در تاکستان قزوین واقع شده و در واقع همه محصولات پلویی همین منطقه را در اختیار دارد و به مشتریان عرضه می کند پس تمامی تولیدات این مجموعه از کشمش های تاکستان می باشد.

سمت راست: کشمش پلویی تاکستان، سمت چپ: کشمش پلویی ملایر…به تفاوت کیفیت توجه کنید. ⇓

کشمش پلویی تاکستان

شرکت تولید و بسته بندی کشمش آراد

در ایران بیش از ۹۰ درصد کارخانه های کشمش شکل بسته بندی به صورت کارتون دارند که ممکن است فقط وزن آنها تغییر کند و معدود مراکزی هستند که آنها را به صورت سلفونی هم بسته بندی می کنند که عموماً هم برای صادرات آنها را به فروش می رسانند.

 

کشمش های سلفونی که شما در بازار می‌بینید و با مارک های نظیر برتر و گلستان موجود است در واقع شرکت‌های واسطه ای هستند که از کارخانه‌های کشمش خرید خود را به صورت فله (بدون کارتون) انجام داده و در سلفونهای خود، آنها را پر می کنند.

 

پس خرید شما در این مجموعه که می تواند بهترین کشمش پلویی تولید ایران باشد به صورت از تولید به مصرف و درب کارخانه است و در حقیقت شما علاوه بر اینکه می توانید به صورت اینترنتی و غیرحضوری سفارش دهید بلکه امکان خرید حضوری هم وجود دارد به شرط آنکه حجم کار بالا باشد نه برای ۱۰ یا ۲۰ کارتون.

 

در حال حاضر و زمانی که در اوایل مهرماه ۱۴۰۰ هستیم قیمت هر کارتون ۹ کیلویی کشمش پلویی سوپر و درجه یک، ۲۶۵ هزار تومان فاکتور می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما