شرکت پخش کشمش قلمی ممتاز

شما در این مرکز به صورت مستقیم با شرکت تولیدی انواع کشمش از جمله کشمش قلمی سبز و طلایی ممتاز که کار پخش این محصولات در سراسر ایران را هم انجام می دهد، وارد مذاکره خواهید شد و اگر قصد خرید حضوری هم دارید با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

پخش کشمش قلمی

تولید انواع کشمش قلمی با کیفیت ممتاز

یکی از انواع کشمشی که در ایران (البته نه در مقیاس بالا) تولید می شود کشمش قلمی می‌باشد که از تولیدات کاشمر و خلیل آباد استان خراسان بوده و هم جهت فروش در بازار داخلی کاربرد دارد و هم جهت صادرات.

 

کشمش قلمی که ما در ایران داریم یکی کشمش سبز قلمی است و دیگری کشمش زرد قلمی، که کارخانه های کشمش استان خراسان آنها را در کارتون های ۳ و ۵ کیلویی در بازار ایران و یا فروش در بازار صادراتی آماده و بسته‌ بندی می‌ کنند.

 

وقتی که انگور این محصولات را چیدند پس از آغشته کردن به مایع تیزاب آن را از بارگاه آویزان می کند و حال تصمیم می‌گیرند که میزان گوگردزنی در آن به چه صورتی باشد که اگر میزانش بالا بود تبدیل به کشمش طلایی یا زرد قلمی و اگر میزانش کم و یا ناچیز بود تبدیل به کشمش سبز قلمی خواهد شد.

 

با وجود اینکه این محصولات را با نام بی دانه و بی هسته می شناسند اما در میان دانه های کشمش موجود در یک کارتون موارد هسته دار و دانه دار هم مخلوط بوده که این جزئی از ماهیت این نوع بار محسوب می گردد.

شرکت پخش کشمش

پخش کشمش قلمی در این مرکز

با وجود اینکه مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین فعالیت دارد و این منطقه از تولیدکنندگان محصول قلمی نیست اما برای تامین مشتریان خود (البته فقط مشتریان صادراتی) وقتی که درخواست و سفارش این محصول را داشته باشند بار را پس از فرآوری در کارخانه های استان خراسان و قبل از مرحله بسته بندی خریداری کرده و در کارخانه مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان کار بسته بندی آنها انجام می‌گیرد و در ایران با همان قیمتی که مراکز کاشمر و خلیل‌آباد به مشتری خود قیمت می‌دهند در این مرکز قیمت‌گذاری خواهد شد.

 

کشمش صادراتی در این مرکز در کارتون ۱۰ کیلویی بسته بندی می شود که اگر مشتری به دنبال خرید کشمش قلمی باشد امکان اینکه آن را در کارتون ۵ کیلویی هم پر کنند می باشد که برای این موضوع نیاز است که با مدیر فروش مجموعه ارتباط بگیرید.

 

خریدتان در این مرکز هم می‌تواند به صورت حضوری درب کارخانه باشد و هم به صورت غیرحضوری چه برای صادرات و چه برای فروش در بازار داخلی. اما به چه صورت:

اگر خارج از کشور هستید و قصد سفارش هر نوع محصولی را دارید پس از ارتباطات لازم با مدیر فروش مجموعه کانفیگ بار را دریافت کرده و از طریق صرافی مبلغی به عنوان بیعانه واریز می کنید. بارتان آماده و بارگیری می شود کارهای گمرک، قرنطینه و استاندارد آن انجام و وقتی که اسنادشان بهمراه رسید حمل بار برایتان ارسال شد از طریق ایمیل برایتان فرستاده می شود و پس از رویت شما اقدام به تسویه خواهد کرد و شرکت ترانزیت موظف است که بار را در هر نقطه ای از دنیا که هستید برایتان بیاورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما