قیمت روز کشمش تیزابی در ملکان

برای استعلام قیمت روز کشمش تیزابی در شهر ملکان و بناب که یکی از تولیدکنندگان این محصولات در کشورمان محسوب می شوند شما می توانید از طریق راه های ارتباطی قرار گرفته شده در این سایت بهره مند گردید.

 

محصول تیزابی ملکان که کیفیتی متوسط دارد. ⇓

کشمش تیزابی ملکان

ملکان، یکی از تولیدکننده های کشمش در ایران

استان آذربایجان شرقی در کنار استان های قزوین، همدان، فارس و خراسان رضوی از تولیدکننده های اصلی انواع کشمش در ایران محسوب می‌شود و این مناطق به علت دارا بودن انگورهای متفاوت از نظر رنگ و ظاهر باعث شده است که کشمش های متفاوتی هم در اختیار داشته باشد.

 

در این استان سه شهر بیشترین نقش را در تولید این محصولات به عهده دارند که باید نام ملکان، بناب و مراغه را اشاره کنیم که وجود کارخانه های بسیاری هم در این سه شهر کار فرآوری و بسته بندی انواع کشمش را بر عهده دارند.

 

اگر قرار باشد معروف ترین و مشهورترین محصول این سه شهر را نام ببریم قطعاً باید نام کشمش طلایی یا همان کشمش انگوری را اشاره کنیم که رنگی زرد دارد و بی هسته بوده و برای صادرات به خصوص کشورهای عربی بسیار مناسب است.

 

اما در رده دوم باید نام کشمش تیزابی را بیاوریم که این محصول هم نه در حجم محصول طلایی اما در میزان بالایی تولید و فرآوری می گردد. البته لازم به ذکر است که محصول تیزابی که این مناطق تولید می کند از نظر کیفی در رده پایینی قرار گرفته و اگر قرار به مقایسه باشد از کشمش تاکستان هم از نظر قیمت و هم کیفیت پایین تر می باشد.

محصول تیزابی تاکستان که شاهد کیفیت بالای آن هستیم. ⇓

قیمت کشمش تیزابی

قیمت کشمش تیزابی ملکان

کشمش تیزابی ملکان را باید چیزی درحد محصول تیزابی ملایر نامید و اگر به دنبال خرید این محصول با قیمتی مقرون به صرفه تر هستید که طبیعتاً کیفیت پایین‌ تر هم دارد تولیدات این مناطق به کار شما خواهد آمد با علم به اینکه سه شهر اشاره شده در استان آذربایجان شرقی از نظر تولید کشمش طلایی باکیفیت در ایران سرآمد هستند.

 

در حال حاضر در تاکستان قیمت کشمش تیزابی با بهترین کیفیت تولید شده در کشورمان برای صادرات کیلویی ۴۱۰۰۰ تومان فاکتور می‌شود در صورتی که در ملکان نرخ محصول اشاره شده که طبیعتاً کیفیتی پایین تر هم خواهد داشت کیلویی ۳۶ هزار تومان قیمت می خورد.

 

به صورت کلی اشخاصی که به دنبال خرید محصول تیزابی در ایران هستند حال چه به صورت گوگردی باشد و چه به صورت بدون گوگرد از ملایر، تاکستان و قوچان خرید خود را انجام می‌ دهند و خیلی کمتر سمت مناطق دیگری نظیر ملکان و بناب، زنجان، ابهر و اراک خواهند رفت.

 

این مجموعه هم در شهر تاکستان اقدام به فرآوری و بسته بندی انواع کشمش می کند و محصولات خود را درب کارخانه بدون واسطه و مستقیم هم جهت صادرات ترانزیت کرده و هم جهت فروش در بازار داخلی آنها را عرضه می کند که اگر به دنبال استعلام قیمت روز و یا خرید مستقیم این محصولات هستید با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما