خرید کشمش آفتابی آبگیری

برای خرید کشمش آفتابی آبگیری شما می‌ توانید در این مجموعه یعنی مجموعه تولیدی کشمش آراد که کار تولید و فروش مستقیم انواع کشمش از جمله محصول آبگیری را از درب کارخانه انجام می‌ دهد اقدام نمایید.

برای اطلاع از قیمت کشمش آبگیری در ایران با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

کشمش آفتابی یا آفتاب خشک

اگر قرار باشد یک کشمش را در کشورمان نام ببریم که از نظر میزان تولید رتبه اول را به خود اختصاص می‌ دهد کشمش آفتابی یا آفتاب خشک نام دارد که تقریباً در هر شهری که انگور تولید می‌ کنند این محصول را نیز تولید می‌ کنند و این موضوع به علت راحت بودن تولید آن است یعنی برای تولید محصول آفتابی قرار نیست هزینه‌ ای انجام دهید و کافیست وقتی که انگور را در شهریورماه چیدید آن را بر روی زمین باغ یا آسفالت پهن کنید تا نور خورشید محصول را تبدیل به کشمش کند و به مانند تولید کشمش تیزابی که از مایع تیزاب و گوگرد استفاده می‌ شود قطعاً شما نیازی ندارید هزینه ای کنید و یا به مانند کشمش انگوری نیازی به داربست نیست یا کرایه آن به مدت ۵ روز، تا محصول اصلی حاصل شود.

برای اطلاع از بهترین قیمت کشمش تاکستان با ما در تماس باشید.

اما تولید محصول آفتابی چالش‌ های خاص خود را نیز دارد بزرگترین آن این است که شما به ۱۵ روز زمان نیاز دارید تا انگور توسط نور خورشید خشک شود و طی این ۱۵ روز اگر باران بیاید خسارت‌ های سنگینی به محصول نهایی خواهد آورد و از طرفی شما باید تمام مدت را کنار محصول خود بخوابید تا احیاناً دچار دستبرد نشود اما با این اوصاف چون این محصول هم به صورت فله‌ ای در کشورمان در حجم بالایی خرید و فروش می‌ شود و هم به صورت بوجاری شده در کارخانه که به آن کشمش پلویی می‌ گویند هر ساله در حجم قابل توجهی تولید می‌ گردد و توجه داشته باشید این محصول فقط برای بازار داخل عرضه می‌ شود و تحت هیچ عنوانی برای صادرات از آن استفاده نمی‌ کنند.

جهت استعلام قیمت فروش عمده کشمش با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

از تولیدکنندگان اصلی این محصول شهر تاکستان استان قزوین است که مجموعه تولیدی کشمش آراد هم در این شهر واقع شده و فروش مستقیم این محصولات را هم به صورت فله‌ ای و در کیسه و هم بوجاری شده در کارخانه به دست مشتری می‌ رساند. تولیدکننده بزرگ دیگر این محصول منطقه ملایر استان همدان است که از نظر کیفیت و مرغوبیت بار، یک سر و گردن پایین‌ تر از تولیدات تاکستان می‌ باشد که به علت جنس خاک و نوع انگور این منطقه می باشد.

محصول آفتابی بی دانه که با دست کارگر تمیزشده است. ⇓

کشمش آفتابی یا آفتاب خشک

کشمش آفتابی آبگیری

مصارف آبگیری یکی از موارد کاربرد انواع کشمش می‌ باشد و نه تنها در ایران بلکه در سرتاسر دنیا از کشمش برای تولید الکل چه به صورت صنعتی و چه خوراکی، سرکه و شیره کشمش استفاده می‌ گردد اما باید توجه داشته باشید از هر نوع کشمشی هم نمی‌ توان برای آبگیری استفاده کرد یکی از بارزترین ویژگی‌های محصول آبگیری این است که به صورت طبیعی خشک شده باشد یعنی یا آفتاب خشک باشد یا سایه خشک چون وجود تیزاب و گوگرد باعث تولید ناخالصی می‌ گردد هرچند در مورد تیزاب خیلی این موضوع صدق نمی‌ کند یعنی شما می‌ توانید حتی از کشمش تیزابی بدون گوگرد برای تولید موارد آبگیری استفاده کنید اما عیار محصول خروجی شما کمی پایین‌ تر از نمونه‌ های آفتاب خشک و سایه خشک خواهد بود.

به منظور اطلاع از قیمت و روش خرید کشمش پکتین دار با کارشناس ما در ارتباط باشید.

علاوه بر عاملی که در بالا به آن پرداخته شد میزان درصد قند بالا و از طرفی بدون هسته بودن محصول هم تاثیر مستقیمی در میزان خروجی کار دارد، علی الخصوص اگر بار را  برای تولید الکل بخواهید. منطقه تاکستان استان قزوین که یکی از تولیدکنندگان اصلی این کشمش در کشورمان محسوب می‌ شود بالاترین درصد قند را در بین تمامی کشمش‌ های آفتابی ایران به خود اختصاص می‌ دهد و قیمت بالاتر آن هم به همین جهت است وگرنه به عنوان مثال در کاشمر استان خراسان حدود ۳۵ درصد ارزان‌ تر هم می‌ توان حتی محصول آفتابی را خریداری کرد اما درصد قند آن نصف تولیدات تاکستان هم نیست.

برای استعلام قیمت کشمش محلی می توانید مستقیما با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

در شهر تاکستان استان قزوین از کشمش آفتابی بی دانه به صورت تمیز شده دستی و سنتی و تمیز نشده، پشت لیزری آفتابی، کشمش عسکری دانه دار و مویز فخری دانه دار برای موارد آبگیری بسیار استفاده می‌ کنند که این مجموعه هم تمامی محصولاتی که اشاره شد را قابلیت تامین و فروش مستقیم آن را از درب کارخانه خواهد داشت.

محصول پلویی که از بوجاری کشمش آفتابی در خط تولید کارخانه بدست می آید. ⇓

کشمش آفتابی آبگیری

خرید کشمش آبگیری مستقیم از کارخانه

مجموعه تولیدی کشمش آراد که شما در یکی از سایت‌ های آن قرار داشته و این مقاله را مطالعه می‌ فرمایید یکی از تولیدکنندگان انواع کشمش هم به صورت بوجاری شده در کارخانه و هم بوجاری نشده در سراسر ایران می‌ باشد که در تاکستان استان قزوین قرار داشته و شماره تماس مدیر فروش این کارخانه را در صفحات این سایت قرار داده است تا شما به صورت مستقیم بتوانید با ایشان ارتباط بگیرید و ثبت سفارش کنید.

این محصولات یعنی کشمش آبگیری به صورت کیسه و در گونی بسته‌ بندی و ارسال می‌ شود که آن دیگر بسته به سفارش مشتری دارد که بخواهد آنها را در کیسه‌ های ۱۰ کیلویی بسته‌ بندی کنیم یا ۴۰ کیلویی یا مقادیری بین اینها تا در بحث جابجایی و بارگیری، کار خیلی راحت‌ تر شود. توجه داشته باشید این مجموعه هم نمونه‌ های بوجاری شده در کارخانه خود را عرضه می‌ کند و هم همان کشمشی را که باغدار به کارخانه می‌ فروشد که طبیعتاً برای مشتریانی که جنس تمیزشده بخواهند اقدام به تمیز کردن آنها می‌ کند و برای مشتری در هر جایی از ایران که باشد ارسال می‌ گردد.

به منظور اطلاع از قیمت کشمش آبگیری تاکستان با کارشناس ما در ارتباط باشید.

ویژگی منحصر به فردی که این مجموعه برای شما دارد بالعکس تمامی سایت‌ های اینترنتی این است که خود کارخانه‌ دار است و شما مستقیماً از کارخانه جنس را خریداری می‌ کنید و شماره تماس نفر اصلی فروش این مجموعه را در صفحات این سایت قرار داده تا شما مستقیماً با ایشان صحبت کنید، رایزنی کنید و هرگونه سوالی که راجع به هر نوع کشمشی بخواهید داشته باشید از ایشان بپرسید برعکس خیلی از کارخانه‌ های کشمش که با وجود اینکه سایت دارند اما عملاً هیچکس پاسخگویی نیاز مشتریان نیست.

و موضوع مهم بعدی این است که در این مجموعه جنس باکیفیت تولید می‌ شود و تا به حال نشده در میان بار جنسی قاطی گردد تا قیمت بار را پایین بیاوریم و بگوییم که بله ما هم جنس ارزان قیمت داریم. به عنوان مثال در این تاریخ که نیمه دوم مهر ۱۴۰۲ هستیم قیمت کشمش پشت لیزری ۱۰۰ درصد آفتابی بدون غوره کیلویی ۷۰ هزار تومان می‌ باشد حال در بازار مولوی به شما ۶۰ هزار تومان هم قیمت می‌ دهند که متاسفانه در میان بار غوره قاطی می‌ شود، غوره‌ ای که آغشته شده به شیره شکر است تا قیمت نهایی محصول را پایین بیاورند و همین موضوع هم باعث شده نارضایتی بسیاری از این بازار به وجود بیاید و حتی به خود ما هم اطلاع بدهند.

محصول فخری دانه دار، بار ارزان قیمت برای موارد آبگیری ⇓

خرید کشمش آبگیری مستقیم از کارخانه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما