شرکت بازرگانی کشمش سبز اعلا

شرکت های بازرگانی که در زمینه خشکبار فعالیت می کنند انواع کشمش اعلا از جمله کشمش سبز هم در دستور صادرات خود را دارند اما به این جهت که خود، تولیدکننده نیستند قطعا با قیمت گرانتری محصول را به شما خواهند فروخت.

 

کشمش سبز قلمی ⇓

شرکت کشمش سبز

تولید کشمش سبز اعلا

کشمش سبز و کشمش زرد قلمی یا پیکامی از تولیدات کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی می باشد و وجود کارخانه های زیادی در این مراکز از جمله شهرک صنعتی بردسکن کار فرآوری و بسته‌ بندی این محصولات را انجام می دهند.

 

حال شرکتهای بازرگانی که در سراسر ایران و یا حتی خارج از ایران فعالیت دارند و در زمینه خشکبار هم کار می کنند به خوبی می دانند که انواع کشمش هم یک محصول صادراتی بوده و امکان ارسال آن به سرتاسر دنیا وجود دارد.

 

حال شرکت طبیعتاً محصول مورد نیاز خود را از کارخانه‌های کشمش تهیه کرده که حتی ممکن است کارتون را شرکت بازرگانی که برند و شماره تماس این مرکز بر روی آن درج شده به کارخانه دهند تا محصول را در آن پر کند نه در کارتون های کارخانه.

 

موضوع مهمی که اینجا پیش می آید این است که محصولی که به دستتان می رسد شاید از نظر کیفی هیچ تفاوتی با تولیدات کارخانه نداشته باشد اما تفاوت قیمتی است که با آن خواهد داشت به گونه‌ای که قطعاً قیمتی که سود خود شرکت بازرگانی هم در آن لحاظ شده است به مشتری خود خواهند داد که طبیعتاً نرخ بالاتری از نرخ کارخانه دارد.

کشمش زرد قلمی ⇓

شرکت بازرگانی کشمش

فروش انواع کشمش درب کارخانه

اما این نکته را باید در نظر بگیرید که چرا گاهی از مشتریان مایلند از شرکت بازرگانی خرید خود را انجام دهند و مستقیم از کارخانه خرید نمی‌ کنند؟

جواب خیلی ساده است و آن اینکه مشتری گاهی اوقات دوست دارد صفر تا صد صادرات را بر عهده شرکت بازرگانی قرار دارد و خود تنها کاری که انجام دهد این است که بار را در انبار خود تحویل بگیرد.

 

حال در این مرکز یعنی مجموعه تولیدی کشمش آراد که کارخانه تولید و بسته بندی انواع کشمش در تاکستان استان قزوین دارد این خلاقیت را انجام داده و همان کاری را که شرکت بازرگانی انجام می‌دهد برای مشتری خود انجام خواهد داد (بدون دریافت مبلغی از جانب مشتری)، یعنی شما علاوه بر اینکه می‌توانید ثبت سفارش را دقیقا با همان قیمت کارخانه دهید بلکه می توانید درب انبار خود بار را تحویل بگیرید.

 

به عنوان مثال کشمش سبز و کشمش زرد قلمی را می توانید سفارش داده با پرداخت میزانی به عنوان بیعانه ثبت آن را انجام دهید، تمام پروسه‌ های تولید آن انجام می گیرد و در ادامه مجوزهای گمرک، استاندارد، بهداشت و ترانزیت بار را این مرکز و این مجموعه انجام می دهد و برایتان در هر جایی از دنیا که هستید محموله را ارسال خواهد نمود.

 

لازم به ذکر است که این مجموعه در تاکستان قزوین است و علاوه بر محصولاتی که در بالا به آن پرداخته شد کشمش تیزابی، کشمش طلایی و کشمش پلویی آفتابی هم در سبد محصولات این مرکز وجود دارد و امکان فروش آن با بهترین کیفیت ممکن فراهم می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما