شرکت تولید کشمش عمده جهت صادرات

مشتری در این مرکز می تواند مستقیما از شرکت تولید کشمش عمده جهت صادرات استفاده کرده و انواع کشمش این مجموعه را با کیفیت ممتاز و قیمتی رقابتی درب کارخانه خریداری نماید.

 

محصول طلایی ممتاز جهت صادرات ⇓

شرکت صادرات کشمش

تولید کشمش با کیفیت ممتاز

این مجموعه یعنی شرکت تولید کشمش آراد در تاکستان قزوین که یکی از قطب های تولید این محصولات می باشد مرکز بسته بندی و شستشوی این محصولات را داشته و کار بسته بندی را نیز خود انجام می دهد و آنها را یا برای فروش در بازار داخلی و یا امر صادرات در انبار خود دپو می کند.

 

کشمش تاکستان از نظر میزان قند و ظاهر محصول در ایران کم نظیر است و از آنجایی که تخصص باغداران و کشاورزان این شهر در مورد انواع کشمش پلویی در رنگ های زرد، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و سرخ می باشد پس اگر به دنبال خرید این محصولات هستید قطعاً از تولیدات تاکستان باید تامین آنها را انجام دهید.

 

از طرفی، هم باغداران این شهر و هم کارخانه‌ داران آن در زمینه تولید و فرآوری کشمش وسواس بیشتری نسبت به مراکز تولیدی نظیر ملایر، ابهر، زنجان، قوچان و اراک داشته و به صورت کلی تولیدات آنها ممتاز محسوب می شود که فقط امسال یعنی فصل کشمش ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ بوده که به علت افزایش بی رویه قیمت های این محصولات باعث شده که تا مراکز تولیدی این شهر هم از کیفیت محصول خود کم کنند تا بتوانند در بازار حضور داشته باشند.

 

با این اوصاف اگر به دنبال بالاترین کیفیت انواع کشمش که در بسته بندی کارتونی موجود می باشد هستید، این مجموعه هم یکی از حدوداً ۲۰ کارخانه موجود در این شهر است که قیمتی رقابتی با توجه به کیفیت موجود به مشتری خود تقدیم می کند و ضامن آن این است که اگر خریدار بار را برای صادرات بخواهد این امکان را می دهد تا در طی فرآیند تولید از خط تولید بازدید داشته باشد موضوعی که کارخانه های دیگر این اجازه را به شما نخواهند داد.

محصول تیزابی ممتاز جهت صادرات ⇓

صادرات عمده کشمش

صادرات کشمش مستقیم از کارخانه

بیشترین میزان صادرات کشمش در ایران مربوط به انواع کشمش پلویی علی الخصوص دو محصول کشمش طلایی و کشمش سلطانی که به آن تیزابی هم می‌گویند می باشد که هر دوی این محصول هم در این مرکز با کیفیت ممتاز و اعلا تولید و فرآوری می گردد.

 

اما برای شروع زمستان به بعد برنامه این است که علاوه بر تولید محصول درجه یک و صادراتی که بالاترین کیفیت ممکن را داشته باشد جنس ضعیف تر هم تولید گردد تا برای بازارهای ضعیفی نظیر عراق، سوریه، اوکراین و بلاروس هم مناسب باشد که شما وقتی با مدیر فروش کارخانه ارتباط گرفتید می توانید استعلام قیمت به روز آنها را انجام دهید.

 

اگر محصولات فوق را جهت صادرات بخواهید می توانید علاوه بر اینکه تامین آنها را در این مجموعه در کارتون های ۵ و ۱۰ کیلویی خالص خریداری نمایید بلکه صادرات مستقیم آنها را نیز کاملاً به عهده این مجموعه قرار داده تا کارهای بهداشت، استاندارد، گمرک، بارگیری و ترانزیت را انجام دهد تا بار به دست خریدارتان برسد.

 

بر روی کارتون کشمش صادراتی هیچ شماره تماس و راه ارتباطی وجود ندارد تا شمای مشتری نگران دور خوردن از مشتری خود نباشید. اگر هم قصد همکاری طولانی مدت دارید می توانید با هماهنگی کردن با مدیر فروش کارخانه به گونه ای اقدام نمایید که بر روی کارتون ها کلیشه مربوط به شرکت شما که حاوی اطلاعاتتان می باشد درج گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما