فروش کشمش بیدانه تاکستان

 فروش کشمش بیدانه تاکستان استان قزوین در مجموعه تولیدی کشمش آراد که در شهرک صنعتی خرمدشت این شهر واقع شده است انجام می‌ گیرد و مشتریان می‌ توانند یا به صورت حضوری درب کارخانه و یا غیرحضوری و سفارش اینترنتی در هر جایی از ایران که هستند ثبت سفارش کنند.

برای اطلاع از بهترین قیمت کشمش تاکستان با ما در تماس باشید.

کشمش بیدانه تاکستان قزوین

از مناطق اصلی تولیدکننده انگور و کشمش در ایران شهر تاکستان از توابع استان قزوین است که این شهر در کنار مناطق اطراف آن نظیر شال، نرجه، اسفرورین و اک در زمینه تولید انواع کشمش بیدانه و دانه‌ دار فعالیت می‌ کنند و وجود حدود ۳۰ کارخانه کار بوجاری و بسته‌ بندی این محصولات را انجام می‌ دهند ولی به صورت کلی میزان تولید کشمش بیدانه در این شهر خیلی بیشتر از نمونه دانه‌ دار می‌ باشد.

جهت استعلام قیمت فروش عمده کشمش با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

اما اگر قرار باشد انواع کشمش این شهر را نام ببریم باید به کشمش آفتابی، کشمش تیزابی و کشمش انگوری اشاره کنیم که در کنار آن کشمش عسکری، مویز فخری و مویز شانی هم نه در حجم موارد اشاره شده اما به میزان کافی تولید می‌ شود و بزرگترین ویژگی تولیدات این منطقه از ایران این است که درصد قند فوق العاده بالایی دارد و بیشترین میزان شهد و شیرینی انواع کشمش را در کشورمان به خود اختصاص می‌ دهد.

برای استعلام قیمت کشمش پلویی با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

شما اگر بار را برای صادرات بخواهید بوجاری شده کشمش انگوری و کشمش تیزابی در کارخانه بسیار مناسب شما خواهد بود محصولاتی که به ترتیب کشمش پلویی زرد و کشمش سلطانی نامیده می‌ شوند. اگر بار را برای بازار داخل بخواهید و بنکدار و مرکز پخش هستید بوجاری شده کشمش آفتابی و کشمش تیزابی در کارخانه به کارتان خواهد آمد که به ترتیب کشمش پلویی و کشمش سلطانی نامیده می‌ شوند. اگر محصول را برای موارد آبگیری در نظر داشته باشید کشمش آفتابی باغدار و کشمش عسکری که دانه دار است بسیار مناسبتان است و اگر به دنبال محصولی هستید که با مصرف آن قوای جسمانی شما افزایش پیدا کند مویز شانی در این زمینه بسیار معروف است. توجه داشته باشید کشمش سبز و زرد قلمی که ظاهر آن کشیده است مربوط به کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی می‌ باشد و در این شهر و استان قزوین اصلاً تولید نمی‌ گردد.

محصول پلویی فقط برای بازار داخل ⇓

کشمش بیدانه تاکستان قزوین

کارخانه کشمش آراد واقع در تاکستان قزوین

اما یکی از مجموعه‌ ها و کارخانه‌ های کشمش در شهر تاکستان که در شهرک صنعتی خرمدشت این شهر واقع شده است کارخانه کشمش آراد می‌ باشد که شما در یکی از سایت‌ های آن حضور دارید و می‌ توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با مدیر فروش این کارخانه جناب آقای مصطفی عینی ارتباط بگیرید امکانی که تقریباً در هیچ کدام از سایت‌ ها و پیج‌ های اینستاگرامی نخواهید یافت که شخص اول فروش کارخانه بتواند پاسخگوی شما مشتریان از سراسر ایران باشد یعنی حتی اگر بتوانید کارخانه‌ ای هم پیدا کنید به سختی پاسخ شما را می‌ دهند و همه چیز را به دیدار حضوری ارجاع می‌ دهند چون فکر می‌ کنند هر تماسی فیک و بی‌ ارزش خواهد بود در صورتی که در واقعیت به این صورت نیست.

جهت اطلاع از قیمت کشمش سبز به صورت روزانه می توانید با مسئول فروش کارخانه تماس داشته باشید.

تمام محصولاتی که در بالا به آن پرداخته شد در این مجموعه امکان تامین آن وجود دارد و شما می‌ توانید هم به صورت حضوری درب کارخانه البته پس از ارتباط گرفتن با مدیر فروش کارخانه و هماهنگی با ایشان نیاز خود را تامین کنید و هم اینکه در هر جایی از ایران که هستید با میزانی به عنوان بیعانه سفارش خود را ثبت و بار درب انبار خودتان تحویل بگیرید جالب آنکه بارها و بارها این مجموعه حتی صادرات به کشورهایی داشته است که یک بار هم خریدار، کارخانه را از نزدیک ندیده است.

لازم به ذکر است انواع کشمش چه برای بنکدار در بازار داخل باشد و چه صادرات، در قالب بسته‌ بندی کارتونی این کار صورت می‌ گیرد اما اگر شما کشمش فله یا کشمش باغدار را برای موارد آبگیری بخواهید که باید آفتاب خشک یا سایه خشک باشد محصولات اشاره شده در قالب بسته‌ بندی کیسه‌ ای و در گونی عرضه می‌ گردد که وزن آن از ۱۰ کیلو تا ۴۰ کیلو ممکن است در نظر گرفته شود و حداقل میزان فروش هم برای این محصولات ۱۰۰ کیلو به بالا خواهد بود.

محصول تیزابی برای بازار داخل و صادرات ⇓

کارخانه کشمش آراد واقع در تاکستان قزوین

قیمت کشمش بیدانه تاکستان

در حال حاضر که در اواخر دی ۱۴۰۲ هستیم پس از یک رشد خیره کننده قیمت در مهر و آبان که قیمت‌ ها حتی تا ۸۰ درصد هم گران شدند اما پس از آن اندکی کاهش به نرخ کشمش خورد و در حال حاضر بازار تقریباً در یک رکود نسبی و ثبات قیمت به سر می‌ برد اما اگر شما مشتری کشمش بیدانه تاکستان برای آبگیری باشید بدانید که این محصول به صورت آفتاب خشک و کاملاً تمیزشده در دو حالت شسته نشده و شسته شده کیلویی ۹۵ و کیلویی ۷۵ هزار تومان درب کارخانه قیمت خواهد خورد اما نرخ سایر کشمش‌ ها که به صورت بسته‌ بندی کارتونی هستند به شرح زیر می‌ باشد:

  1. کشمش پلویی زرد که در واقع همان بوجاری شده کشمش انگوری در خط تولید کارخانه می‌ باشد در بالاترین کیفیت ممکن و بارگاهی کیلویی ۱۴۰ هزار تومان.
  2. کشمش تیزابی با بالاترین کیفیت ممکن در کارتون‌ های ۹ کیلویی برای بازار داخل یک میلیون و۲۵۰ هزار تومان و برای صادرات کیلویی ۱۴۰ هزار تومان.
  3. کشمش پلویی آفتابی در قالب کارتون ۹ کیلویی برای بازار داخل یک میلیون و ۱۳۰ هزار تومان فاکتور می‌ شود.

توجه داشته باشید امکان قیمت‌ های پایین‌ تر از این‌ ها هم وجود دارد و در واقع پیچ کیفیت دست خودمان است اگر به شما جایی گفتند بیایید کشمش تیزابی صادراتی تاکستان را به شما کیلویی ۱۲۵ هزار تومان می‌ دهیم بدانید که جریان از این قرار است که دو سوم آن بار مربوط به تیزابی ابهر استان زنجان می‌ باشد که کیفیت بار پایین است و آن را با جنس تاکستان مخلوط و با هم روی خط تولید می‌ ریزند و در قالب بسته‌ بندی تاکستان، برای صادرات و چه فروش در بازار داخل عرضه می‌ کنند.

جهت اطلاع از قیمت روز کشمش تاکستان با شماره هایی که در سایت مشاهده می کنید تماس بگیرید.

در واقع دادن جنس ارزان قیمت هنر نیست هر کارخانه‌ داری می‌ تواند با دست بردن در کیفیت بار قیمت محصول را پایین بیاورد پس دیگر بسته به نیاز شماست که شما چه نوع محصولی را در نظر داشته باشید آیا جنس عیار بالا می‌ خواهید یا جنس کم کیفیت که قیمت آن ارزان است به هر حال با ارتباط گرفتن با مدیر فروش این کارخانه می‌ توانید نیاز خود را در هر حجمی که باشد با هر نوع کیفیتی تامین نمایید.

کشمش آفتابی عسکری دانه دار مناسب برای آبگیری ⇓

قیمت کشمش بیدانه تاکستان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما